Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-12-11, 02:02
  #13
Medlem
Freixenets avatar
Dubbelsnusen bör sparas till högtidliga tillfällen.
Citera
2010-12-11, 17:30
  #14
Medlem
Gör aldrig det då jag måste spara pengar osv.
Citera
2017-01-06, 02:53
  #15
Medlem
Dubbelsnus är som ett lifehack, alla snussare borde köra det, underbar kick!
Citera
2017-01-06, 11:51
  #16
Medlem
Krexuss avatar
Kör alltid dubbelsnus, en på varje sida oavsett om jag snusar lös eller portion.
Citera
2017-01-06, 12:29
  #17
Medlem
TobaksHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krexus
Kör alltid dubbelsnus, en på varje sida oavsett om jag snusar lös eller portion.
Varför inte bara ta en större lössnus i mitten?
"dubbel snus" när det gäller portion kan jag förstå då dom där påsarna är små. Två påsar på varandra är ju mindre än en av mina vanliga prillor.
Men att ta två lössnus kan jag inte begripa..
Citera
2017-01-06, 16:03
  #18
Medlem
Krexuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobaksHasse
Varför inte bara ta en större lössnus i mitten?
"dubbel snus" när det gäller portion kan jag förstå då dom där påsarna är små. Två påsar på varandra är ju mindre än en av mina vanliga prillor.
Men att ta två lössnus kan jag inte begripa..
Tycker det fyller ut bra mycket mera än att bara ta en stor lös i mitten.
Citera
2017-01-08, 22:43
  #19
Medlem
Krullishbg69s avatar
Har provat dubbelsnus men föredrar att istället baka mig en extra maffig lös
Citera
2017-02-03, 08:52
  #20
Medlem
Tar ofta dubbla snusar på samma sida, konstigt nog räcker dosan längre då.

Tror det är så att när jag bara har en så suger jag extra mycket på den så den tar slut snabbare.
Citera
2017-02-05, 13:34
  #21
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
När jag får någon tokig idé om att trappa ned från starka prillor blir det oftast att jag sitter med en dubbelmacka. Ibland kör jag en trippel med en på samma sida bredvid dubbeln. Blir lite svårare att hålla den tredje upp då den tenderar att glida bakåt och ned, men det är lite av en teknik man får lära sig. Dyrt som fan blir det då man utan problem kniper en dosa om dagen, om inte mer, med denna metod.
Citera
2017-02-08, 13:35
  #22
Medlem
PPEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XenapZ
Tar ofta dubbla snusar på samma sida, konstigt nog räcker dosan längre då.

Tror det är så att när jag bara har en så suger jag extra mycket på den så den tar slut snabbare.

Samma för mig, kör ofta dubbelsnus och kan lätt suga över 2 timmar på dessa. Viksnus som endel har skrivit om är fint det med!
Citera
2017-03-06, 18:13
  #23
Medlem
idiamindadas avatar
Som mest har jag nog plockat ut sex påsar.. Blir lätt att man fyller på lite okontrollerat när man gör något som kräver koncentration. Fullt blir det. Snusar man lös heter det att man "halvsular".
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback