Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-12-22, 10:05
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oneoone
sa javla onodigt att halla pa o snacka om det pa det dar sattet.

Citera
2010-01-03, 23:24
  #14
Medlem
Paljetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CBSativa
Som det står i din signatur, MMAnytt tar ju upp i princip allt och man behöver knappt någon annan sida för mmanyheter. Bästa MMAforumet är väl nästan flashback pga av den höga aktiviteten.

måste säga att jag faktist föredrar mmabloggen - läser båda men tycker den har bättre nivå på allt de skriver.
Citera
2016-10-21, 23:00
  #15
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Skiter i att det är en skitgammal tråd. Pallar inte göra en ny och det är ändå samma ämne.

Finns det verkligen inte en enda mma-sida på svenska som håller måttet längre? Jag har följt mmanytt sen typ 2008 men de har ju spårat ur helt de senaste åren. Varken sebbe, kowal, martin eller någon av de andra som gjorde sidan underbar finns kvar. Är bara en massa jävla bloggare nuförtiden. De täcker inte heller några svenska fighters om de inte tränar på pancrase.(Ja, jag är bitter över att träningskamrater som går proffsmatcher utomlands inte ens nämns i media.) Bara ett exempel är Martin Svensson som gick huvudmatch på förra helgen på Cage Warriors. Stod ju typ ingenting på sidan. Däremot är sidan överproppad av b-nyheter som de av någon anledning tycker är viktigare att skriva om. Någon random brasse som gör UFC-debut får fan en notis på sidan men svenska fighters skiter de att skriva om.(Då syftar jag på de utanför UFC)

Kimura har jag nog läst på i typ 3 år nu. Folk sa att de hade bättre rapportering än mmanytt när det kommer till den svenska scenen. Får nog hålla med där men samtidigt har de ju typ bara 3 artiklar om dan. Gärna någon dag efter det står i alla andra medier också. Panelen är väl helt okej och får med mycket om svensk mma men samtidigt tycker jag det programmet är mer som att de har ett "grabbsnack" istället för underhållningsprogram.

Gamla hederliga fightermag är väl egentligen bäst men de har ju aldrig fattat att det är internet som gäller nuförtiden. Antalet artiklar de skriver är ju nästan lika med noll i jämförelse med de andra sidorna. Lite synd då de har de rediga journalisterna som kan skriva feta artiklar. (Räknar dock Kölle som ett minus.)

MMA-viking duger väl men är på engelska. De täcker väl åtminstone 90% av all svensk mma. Har dock noll intresse av att läsa om norrmän, finnar och andra fighters.

Finns det verkligen ingen sida som jag har missat eller något som kan rapportera om svensk mma? Nuförtiden läser jag ju bara amerikanska sidor och följer den svenska scenen på facebook istället.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback