Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-07-21, 14:29
  #2713
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Att såna som du orkar, vad är det för fel på er?

Du sa att US påstått att Irak hade haft kärnvapen, inte Israel,det var så denna diskusionen började,
jag sa att du har fel, US sa alltid WMD, inte specifikt kärnvapen.
Sen lägger du timmar på att försöka ljuga dig ur situationen... har du inget liv? uppenbarligen inte.

Jag pratade om både Irak och Iran, det är du som har försökt bortförklara att WMD inte är kärnvapen medan senaten och Isarel redan 1 år innan invasionen presenterade "bevis" för att Irak höll på att framställa kärnvapen talar för att snacket om WMD var kärnvapen för 16 år sedan och inte något annat.
Citera
2019-07-21, 16:40
  #2714
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Du sa att US påstått att Irak hade haft kärnvapen, inte Israel,det var så denna diskusionen började,
jag sa att du har fel, US sa alltid WMD, inte specifikt kärnvapen.
Och jag citerade ur Powells tal till FN där han specifikt talade om kärnvapen.
Citera
2019-07-21, 17:24
  #2715
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Och jag citerade ur Powells tal till FN där han specifikt talade om kärnvapen.


Och? han säger ju inte att de har kärnvapen, han säger att de ämnar eventuellt att införskaffa desamma, så vilka halmgubbar ska du mer bygga upp?

Du och hamstern har ett förhållande till verklighet och fakta som gör er omöjliga att ta på allvar öht.
Citera
2019-07-21, 22:09
  #2716
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Ljudband nar dom islamistiska terroristerna anropar Stena Impero:

#Exclusive VHF audio HMS Montrose & MV Stena Impero: 'If you obey you will be safe, alter your course . . .Under international law your passage must not be impaired, impeded, obstructed or hampered' #Iran #oil #tanker @tombateman @PatrickSawer @AP @AFP @Reuters

UK maste agera.

Dom islamistiska terroristerna visar upp sitt byte. Iranska flaggan i topp:

#BREAKING: Iranian @PressTV showing the Stena Impero docked near Bandar Abbas, Iranian flag was hanged on-top of the ship

https://twitter.com/AmichaiStein1/st...55055789826048

Vad haller UK pa med?
Citera
2019-07-21, 23:01
  #2717
Medlem
E.Merckxs avatar
The Telegraph skriver att dom islamistiska terroristerna har "sleeper terror cells" som ar redo att sla till:

Intelligence agencies believe Iran has organised and funded sleeper terror cells across Europe including the UK and could greenlight attacks

https://twitter.com/Telegraph/status...43252448235526
Citera
2019-07-22, 05:58
  #2718
Medlem
E.Merckxs avatar
Stenas VD Erik Hånell sager:

Stena Impero - Statement 4

President and Chief Executive Erik Hånell said: I can confirm a formal request for permission to visit the 23 crew members of the Stena Impero has been made to the authorities at the Port of Bandar Abbas.
http://www.stenabulk.com


Det ar en fruktansvard situation for besattningen. Kidnappade av islamistiska terrorister.
Citera
2019-07-22, 10:42
  #2719
Avstängd
wwrs avatar
Iran har väl gjort bort USA/Väst för gott.

* 1980: Längsta gisslandramat under historisk tid. Fritagningsförsök resulterade i 8 stupade amerikaner och ungefär lika många förlorade helikoptrar, USA nådde inte ens kontakt med fienden, fick betala någon miljard för gisslan.

* Obamas avtal, USA betalade 1.7 mdr cash och släppte 8 (?) mdr i tillgångar

* USA får en drönare nedskjuten, blir hånade av Iran på Twitter när de påstår de tagit ned en drönare

* några småbåtar och en helikopter snyter en tanker mitt framför näsan på USA:s militäruppbåd

Det är väl risk att Västsidan tappar besinningen och gör det enda de klarar av: Total utplåning.

Vi får lita på Trump.
__________________
Senast redigerad av wwr 2019-07-22 kl. 10:54.
Citera
2019-07-22, 11:46
  #2720
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Iran har väl gjort bort USA/Väst för gott.

* 1980: Längsta gisslandramat under historisk tid. Fritagningsförsök resulterade i 8 stupade amerikaner och ungefär lika många förlorade helikoptrar, USA nådde inte ens kontakt med fienden, fick betala någon miljard för gisslan.

* Obamas avtal, USA betalade 1.7 mdr cash och släppte 8 (?) mdr i tillgångar

* USA får en drönare nedskjuten, blir hånade av Iran på Twitter när de påstår de tagit ned en drönare

* några småbåtar och en helikopter snyter en tanker mitt framför näsan på USA:s militäruppbåd

Det är väl risk att Västsidan tappar besinningen och gör det enda de klarar av: Total utplåning.

Vi får lita på Trump.

Så hur ska du ha det? Är en tanker kapad eller inte ditt förbannade yrhuvud?
Citera
2019-07-22, 11:55
  #2721
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Så hur ska du ha det? Är en tanker kapad eller inte ditt förbannade yrhuvud?
Jag har besvarat det tidigare. Andra scenarion än kapning får endast diskuteras i "KoAT"-tavlan.
__________________
Senast redigerad av wwr 2019-07-22 kl. 11:57.
Citera
2019-07-22, 12:01
  #2722
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Jag har besvarat det tidigare. Andra scenarion än kapning får endast diskuteras i "KoAT"-tavlan.

Flytta gärna till konspirationsforumet på heltid så man slipper ditt trams.
Frågan nu gäller enbart hur västs vedergällning kommer att se ut
Citera
2019-07-22, 12:19
  #2723
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Flytta gärna till konspirationsforumet på heltid så man slipper ditt trams.
Frågan nu gäller enbart hur västs vedergällning kommer att se ut
Den fruktade vedergällningen som Hunt hotade med har redan verkställts. Man skickade inte bara ett brev till FN utan t.o.m. en kopia till chefen.

Innehållet var extremt hotfullt (ironi): 'Det är förbjudet att kapa fartyg.'

Citat:
“International law requires that the right of transit passage shall not be impeded, and therefore the Iranian action constitutes illegal interference.”

https://www.reuters.com/article/us-m...-idUSKCN1UF0PV

Iran äger USA nu. Hoppas inte någon amerikansk general tappar fattningen och gör något dumt.
__________________
Senast redigerad av wwr 2019-07-22 kl. 12:42.
Citera
2019-07-22, 13:03
  #2724
Medlem
Wishies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Iran äger USA nu. Hoppas inte någon amerikansk general tappar fattningen och gör något dumt.
Intressant hur ni västhatare ständigt misstar vänlighet och återhållsamhet för svaghet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback