Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-19, 18:17
  #289
Medlem
Jag har varit väldigt mycket i omklädningsrum i idrottssammanhang och ser typ aldrig string på yngre tjejer som idrottar. Men de kanske inte representerar majoriteten precis.
Citera
2018-06-19, 19:27
  #290
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Alla använder string, inte jämt dock. Jag har det nästan varje dag för jag tycker det är skönare än vanliga då det känns som jag har en blöja på mig annars haha. Hipster använder jag ju också men mest string. Klart man inte är en hora för det. Och om du ens tror att din kille skulle lämna dig för det så är det bara att kasta han och hitta en riktig man istället. Det är ju inte så att någon ser om du har string på dig heller så vad är problemet?

Jag har aldrig string för någon annan än mig själv, är inte den typen av tjej som har one night stands, men jag kanske är en hora ändå i dina ögon?
Citera
2018-06-19, 20:04
  #291
Avstängd
Eregerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanaxgirl420
Alla använder string, inte jämt dock. Jag har det nästan varje dag för jag tycker det är skönare än vanliga då det känns som jag har en blöja på mig annars haha. Hipster använder jag ju också men mest string. Klart man inte är en hora för det. Och om du ens tror att din kille skulle lämna dig för det så är det bara att kasta han och hitta en riktig man istället. Det är ju inte så att någon ser om du har string på dig heller så vad är problemet?

Jag har aldrig string för någon annan än mig själv, är inte den typen av tjej som har one night stands, men jag kanske är en hora ändå i dina ögon?
Att du använder det för dig själv är såklart en dålig ursäkt, det är ganska genomskinligt haha.
Citera
2018-06-19, 20:14
  #292
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eregerad
Att du använder det för dig själv är såklart en dålig ursäkt, det är ganska genomskinligt haha.

Hur är det genomskinligt? Jag får väl vara fin för mig själv? Killar är bara trubbel och jag känner inget behov av att ha sex så på vilket sätt är det en dålig ursäkt? Känner du mig? Nej precis så vad är problemet tjejer du stött på kanske är så som du verkar tro jag är, men bara för det så behöver du ju inte anta att jag är som dem?
__________________
Senast redigerad av Xanaxgirl420 2018-06-19 kl. 20:16.
Citera
2018-06-19, 20:26
  #293
Avstängd
Eregerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanaxgirl420
Hur är det genomskinligt? Jag får väl vara fin för mig själv? Killar är bara trubbel och jag känner inget behov av att ha sex så på vilket sätt är det en dålig ursäkt? Känner du mig? Nej precis så vad är problemet tjejer du stött på kanske är så som du verkar tro jag är, men bara för det så behöver du ju inte anta att jag är som dem?
Haha jag är ingen äcklig lebb även om alla är lika mycket värda men du verkar skum om du tror att string kan användas som vanliga trosor.
Citera
2018-06-19, 21:03
  #294
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eregerad
Haha jag är ingen äcklig lebb även om alla är lika mycket värda men du verkar skum om du tror att string kan användas som vanliga trosor.

Jaha jag trodde de va en kille som bara ville jävlas först hahaha! Klart dom kan användas som vanliga trosor? Varför skulle de inte kunna? Har dem utan några problem alls
Citera
2018-06-19, 21:07
  #295
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eregerad
Haha jag är ingen äcklig lebb även om alla är lika mycket värda men du verkar skum om du tror att string kan användas som vanliga trosor.

Det är ju inte heller så att jag använder g- string haha, det är ju vanliga string bara
Citera
2018-06-26, 15:10
  #296
Medlem
tuggishs avatar
Tjejer som inte använder string är bara lökiga. Det är varken snyggt med kläder på eller av, utan string. Riktigt trist om man har tajta brallor sen inte string utan man ska ha troslinjen över halva röven för att förstöra en annars snygg outfit.

Tant-varning på det.
Citera
2018-07-13, 10:07
  #297
Medlem
0gKolhydraters avatar
En smal tjej från mellanöstern med bra rumpa vill ständigt ligga, men hon har aldrig string på sig så jag hittar på ursäkter
Citera
2018-09-08, 21:23
  #298
Medlem
Selfefficacys avatar
Har mestadels hotpants. Är bekvämt och ser riktigt snyggt ut. Min kille har absolut inget emot det och hans åsikt är den enda förutom min som räknas. String har jag när jag tränar eller har nåt riktigt tajt åtsittande plagg på mig.
Citera
2021-08-21, 12:11
  #299
Medlem
LenaPauls avatar
Är det fortfarande string som gäller för att killarna ska bli kåta?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback