Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2009-12-17, 19:59
  #25
Medlem
Såg någon Britisk Dok för några år sen där det var någon Militär som varit i div krig osv som berättade om att han blivit Våltagen av en Snubbe. Att han blev knivhotad och blev handlingsförlamad, Att han var duktig i självförsvar Nu vet jag inte om jag svävar ut men. Jag har för mej att det var i ett parkeringsgarage och han blev sittandes i chock i flera timmar när äcklet kom tillbax för en åktur till...
Med det i tanke så tror jag att man gör bäst som någon tidigare i tråden skrev. limma igen röven.
Har man vart i krig så borde man nog kunna vara lite cool tror jag iaf, men det hjälpte inte tydligen

Jävla vidrigt med Våldtäkter
Citera
2009-12-19, 17:00
  #26
Avstängd
Ritalinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Inga nya uppgifter?


näe inte hört nånting faktiskt
Citera
2009-12-22, 12:55
  #27
Avstängd
Ritalinas avatar
Uppdatering:

Inga färsk info om detta än??
Citera
2009-12-23, 09:28
  #28
Medlem
jack.danielss avatar
Hörde att det var tre nysvenskar, där nåt kuckelimuck dem emellan var oklart....så vi "vanliga" kanske inte behöver skaffa rumpskydd.....ännu!!
Citera
2009-12-23, 09:32
  #29
Avstängd
Buzz-Aldrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Är det frågan om en anal eller oralvåldtäkt? Troligtvis någon form av uppgörelse som gått snett där GM lackat ur på offret och till slut väljer GM att förnedra offret och ge honom en tidig julklapp..

Kan det handla om OG måntro?

Var det inte Dano som nyligen fångades på band när han hotade att några av hans underståtar skulle våldta en man som skulle krävas av pengar?
Citera
2010-02-07, 15:58
  #30
Medlem
pelviss avatar
Inget nytt i ämnet? Locket ligger på ännu, kan inte hitta mycket info om själva brottet. Att de är så förtegna tycker jag tyder på en bögvåldtäkt. En kvast i röven hade de (polisen) nog hellre uttalat sig om, eller???
Kanske det var kända brottslingar som begick gärningen och polisen sett en möjlighet att gripa dom och få dom dömda? Men men, vad vet jag.
Vad tror ni???
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback