Skiljd från multimiljardären David Saperstein och bor i en kopia av Versailles-slottet.
Vi lär få se mer av henne på TV3, men det vore roligt med massor av skvaller innan.
Hennes Fleur de Lys är enligt mig det mest anskrämliga smaklösa skit som världen skådat med hänsyn taget till pengar nedlagda - får Saddam's palats att se cleant och smakfullt ut... Hennes Spanskinspirerade Hummingbird Nest Ranch är desto trevligare på utsidan men ser även den fördjävlig ut invändigt.
Både hon och hennes ex-make har ordentligt med deg men totalt avsaknad av klass - trots att de såklart ivrigt hävdar motsatsen.
Citat:
Ursprungligen postat av snurreskvätt
Oh fy helvete.
Misstänker att det ser något smaklöst ut.
Hennes Fleur de Lys är det mest anskrämliga smaklösa skit som världen skådat - får Saddam's palats att se cleant och smakfullt ut... Hennes Spanskinspirerade Hummingbird Nest Ranch är desto trevligare på utsidan men ser även den fördjävlig ut invändigt...
Både hon och hennes ex-make har ordentligt med deg men totalt avsaknad av klass - trots att de såklart ivrigt hävdar motsatsen.
För mig jag läst någonstans att huset är värt nästan en miljard svenska kronor, iofs ser ju inte bostadsmarknaden likadan ut idag i USA som den gjorde förut men pengar saknar tjejen inte iaf.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!