Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-22, 13:37
  #1681
Medlem
2anRuless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av applepiee
Hahahaha LOVE IT. Bajshistorier är bland det bästa jag vet. Aldrig hänt mig dock, men tror det beror på att jag fått guds finaste gåva, min intuition, den ger upphov till om det är ok att trycka på eller inte.

Blåser lite liv i tråden, ingen som blivit lurad av stjärten såhär i maginfluensa-tider?

Jodå! Något jävla svin hade blivit lurad av sin röv och slängt kallingarna bredvid toaletten här på kontoret för några dagar sedan. Jag hade den tveksamma turen att kliva in på toaletten efteråt. Det både luktade och såg för jävligt ut. Jag har mina misstankar om vem som låg bakom attentatet, men tyvärr så har jag inte fått mina misstankar bekräftade.

Jag blev även lurad av min röv förra veckan, när jag låg och var bakis i sängen. När jag kände en blöt, kladdig sörja mellan skinkorna, ja då insåg jag självklart vad som hade hänt. Tyvärr så hade jag inga boxershorts på mig, vilket ledde till krånglande med att tvätta såväl lakan som täcke.

Sådant här händer när jag är bakfull. Fan, det är dags att bli nykterist.
Citera
2016-12-22, 13:42
  #1682
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2anRules
Jodå! Något jävla svin hade blivit lurad av sin röv och slängt kallingarna bredvid toaletten här på kontoret för några dagar sedan. Jag hade den tveksamma turen att kliva in på toaletten efteråt. Det både luktade och såg för jävligt ut. Jag har mina misstankar om vem som låg bakom attentatet, men tyvärr så har jag inte fått mina misstankar bekräftade.

Jag blev även lurad av min röv förra veckan, när jag låg och var bakis i sängen. När jag kände en blöt, kladdig sörja mellan skinkorna, ja då insåg jag självklart vad som hade hänt. Tyvärr så hade jag inga boxershorts på mig, vilket ledde till krånglande med att tvätta såväl lakan som täcke.

Sådant här händer när jag är bakfull. Fan, det är dags att bli nykterist.
Bara att somna om och låta skiten torka in. Så kan du bryta loss den som en pepparkaka senare.
Citera
2016-12-22, 13:47
  #1683
Medlem
applepiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2anRules
Jodå! Något jävla svin hade blivit lurad av sin röv och slängt kallingarna bredvid toaletten här på kontoret för några dagar sedan. Jag hade den tveksamma turen att kliva in på toaletten efteråt. Det både luktade och såg för jävligt ut. Jag har mina misstankar om vem som låg bakom attentatet, men tyvärr så har jag inte fått mina misstankar bekräftade.

Jag blev även lurad av min röv förra veckan, när jag låg och var bakis i sängen. När jag kände en blöt, kladdig sörja mellan skinkorna, ja då insåg jag självklart vad som hade hänt. Tyvärr så hade jag inga boxershorts på mig, vilket ledde till krånglande med att tvätta såväl lakan som täcke.

Sådant här händer när jag är bakfull. Fan, det är dags att bli nykterist.

Mhm en sån, dom jävlarna finns ta mig fan på alla arbetsplatser. Hittade en korv bredvid (?) toaletten en gång på min gamla arbetsplats. Och jag, som du, var först på plats på brottsplatsen. Förstå hur snopen jag blev när jag entrade. Tveksamt att man haft så bråttom att man missat toaletten tänker jag. Fick kalla på vaktmästaren som fick ta hand om korven haha, stackaren.

Ajaj, nästan så du bör införskaffa up and go-blöjor till bakisdagarna helt klart, då slipper du ge upp drickan samt krånglande med sängkläderna
Citera
2017-04-03, 15:48
  #1684
Medlem
Ja det här med att bli lurad av sin egen röv har hänt några gånger, lika läskigt varje gång desvärre.
Citera
2017-06-20, 06:37
  #1685
Medlem
Har ni släppt en medveten brakskit framför fel person någon gång ?

När jag var mindre så sprang jag efter min kompis...han stängde lägenhetsdörren framför näsan på mig. Samtidigt hade jag en riktig jäkla brakskit på gång och kunde höra hans steg komma tillbaka mot dörren.. .han öppnar...Jag laddar en av de största brakskitarna jag någonsin lagt med halvt neddragna shorts... .Tittar upp och stirrar in i hans mormors arga ögon. .Hon slänger igen dörren med ett brak..
Citera
2017-06-20, 07:17
  #1686
Medlem
Europes avatar
Nej, jag har nog faktiskt aldrig gjort det. Jag har valt mina offer med omsorg.
Citera
2017-06-20, 10:27
  #1687
Medlem
Lurade farsan en gång som liten att spana i röven på mina byxor efter ett eve. hål för att sedan lägga av en rökare, lagom smart när man hade samma längd där man nådde upp till farsans ända. Det var mycket sura ångor man fick andas in ett bra tag efter det.
Citera
2017-06-20, 14:31
  #1688
Moderator
Fear2bes avatar
Ämnen sammanfogade/Mod
Citera
2017-07-31, 01:40
  #1689
Medlem
VietnamByNights avatar
Ingen som blivit lurad nyligen? Vallfärdar till den här tråden när man är lite nere
Citera
2017-08-30, 23:03
  #1690
Medlem
Krusensnorres avatar
Har en rätt skön.
I fjällen med min dåvarande skolklass, ca 30 personer i 13års åldern plus läraren och nån förälder. Just denna dag så skulle vi fiska vid en å och fika och bara ha det gott, vilket alla också hade utom den stackare som snart skulle bli förråd både av sitt lilla anus och ett träd, nämligen jag. När vi satt där och njöt av saft och bullar så kände jag att det började trycka på där bak. Jag reser mig och börjar gå bort från gruppen för att hitta nånstans att skita, tog inget papper då jag sa till resten att jag bara skulle slå en sjua. När jag kommer utom synhåll så tar jag tag i ett träd och lutar mig bakåt, typ jägarvila fast åt fel håll. Skiten flödar och jag börjar fundera på hur jag ska torka mig, men jag hinner inte fundera länge. Eftersom att trädet står på en sten och i princip bara sitter fast i mossa och lite jord så orkar det trots min taniga pojkkropp inte hålla uppe min vikt. Jag klämmer ut ett vrål som garanterat hördes till resten av gruppen sammtidigt som både jag och trädet faller bakåt och landar mitt i det bruna. Eftersom jag redan är insmord på halva kroppen så bestämmer jag mig för att skita klart där jag sitter och går sedan med bestämda steg tillbaka till de andra för att hämta ombytet i min väska. Vid detta laget är jag så förbannad att jag inte längre bryr mig om resten av gruppen ser vad som skett. Jag går ned i ån där några står och fiskar för en grundlig tvätt och byter sedan kalsonger. Under hela tiden säger ingen ett ord, de bara tittar. Antingen så beundrade de mitt verk eller så var de bara förvånade, i vilket fall så var det ingen bra dag.
Citera
2017-09-03, 17:58
  #1691
Medlem
god.childs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krusensnorre
Har en rätt skön.
I fjällen med min dåvarande skolklass, ca 30 personer i 13års åldern plus läraren och nån förälder. Just denna dag så skulle vi fiska vid en å och fika och bara ha det gott, vilket alla också hade utom den stackare som snart skulle bli förråd både av sitt lilla anus och ett träd, nämligen jag. När vi satt där och njöt av saft och bullar så kände jag att det började trycka på där bak. Jag reser mig och börjar gå bort från gruppen för att hitta nånstans att skita, tog inget papper då jag sa till resten att jag bara skulle slå en sjua. När jag kommer utom synhåll så tar jag tag i ett träd och lutar mig bakåt, typ jägarvila fast åt fel håll. Skiten flödar och jag börjar fundera på hur jag ska torka mig, men jag hinner inte fundera länge. Eftersom att trädet står på en sten och i princip bara sitter fast i mossa och lite jord så orkar det trots min taniga pojkkropp inte hålla uppe min vikt. Jag klämmer ut ett vrål som garanterat hördes till resten av gruppen sammtidigt som både jag och trädet faller bakåt och landar mitt i det bruna. Eftersom jag redan är insmord på halva kroppen så bestämmer jag mig för att skita klart där jag sitter och går sedan med bestämda steg tillbaka till de andra för att hämta ombytet i min väska. Vid detta laget är jag så förbannad att jag inte längre bryr mig om resten av gruppen ser vad som skett. Jag går ned i ån där några står och fiskar för en grundlig tvätt och byter sedan kalsonger. Under hela tiden säger ingen ett ord, de bara tittar. Antingen så beundrade de mitt verk eller så var de bara förvånade, i vilket fall så var det ingen bra dag.

Haha stort att du ändå stod rakryggad efter all skit.
Citera
2017-09-09, 19:31
  #1692
Medlem
EpicureNo2s avatar
Tvi fan, vilken otur, Krusensnorre.

Inte diarré, men lurad blev jag idag. Sist sket jag kulor av storleken delikatessköttbullar, och igår tog jag en Dimor när tarmarna gurglade, så jag antog att dagens lass avföring skulle bestå av lyxiga kulor som tidigare. Men ack. Det blev en korv av kittkonsistens som bröts av så att en bit hängde kvar ur anus, vilket jag upptäckte först när jag började torka. Torkade tyvärr bakifrån och fram, så att den hängande skiten trycktes åt mellangårdshållet. Fick gräva ut den, och gräva hårt för att få bort det mesta. Kittbajs klistrar sig fast ordentligt.

Sedan var det dags att spola: Stopp. Jag fick lägga på papper och trycka med toalettborsten innan det gick att spola ned korven. Eftersom jag inte ville slösa en halv rulle papper (och ändå känna mig oren efteråt) så beslöt jag mig för att duscha, vilket jag med tvångssyndrom/mysofobi avskyr eftersom det tar evigheter med mina procedurer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback