Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-07, 08:40
  #241
Medlem
Nått nytt om Alexander? Enligt hans Instagram så verkar han inte riktigt klok?
Citera
2017-10-15, 01:13
  #242
Medlem
En polare fick upp honom på tinder

https://minfil.org/Mdx0H5c6b9/IMG_8428.PNG
Citera
2017-10-21, 23:30
  #243
Medlem
CudLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandymans74
Nått nytt om Alexander? Enligt hans Instagram så verkar han inte riktigt klok?

Han jobbar tydligen uppe i Gäddede på Pilgrimshotellet numera. Tror att det kan passa honom ganska bra faktiskt att få jobba långt bort från storstad och hans tidigare destruktiva liv. Han verkar dock ha en och annan skruv lös. Spana in hans instagram så förstår ni..
Citera
2018-05-21, 09:31
  #244
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Såg honom på Landet Runt där han pratade om sitt nya liv uppe i Jämtland.
Han är ingen person jag bryr mig om direkt, men när jag såg honom i rutan sitta och bete sig som en skadad gammal tjackis så var jag tvungen att goggla honom och se varför han fanns däruppe och man inte sett något om honom efter hans tv-program.

Mycket riktigt så var det droger som verkar vara skälet till att han försvann från rutan så snabbt.

Personligen så tycker jag det verkar som om han fortfarande gillar att nosa knark, eller så dras han väl med sviterna av ett allt för omfattande drogbruk helt enkelt.
Citera
2018-05-21, 19:04
  #245
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IbrahimZlatanovic
Såg honom på Landet Runt där han pratade om sitt nya liv uppe i Jämtland.
Han är ingen person jag bryr mig om direkt, men när jag såg honom i rutan sitta och bete sig som en skadad gammal tjackis så var jag tvungen att goggla honom och se varför han fanns däruppe och man inte sett något om honom efter hans tv-program.

Mycket riktigt så var det droger som verkar vara skälet till att han försvann från rutan så snabbt.

Personligen så tycker jag det verkar som om han fortfarande gillar att nosa knark, eller så dras han väl med sviterna av ett allt för omfattande drogbruk helt enkelt.

Såg det också igår. Visserligen inte hela avsnittet med honom, men han sa vid nåt tillfälle att han sökte ordning på sitt liv, vad nu det betyder....

Kanske ett rop på hjälp eller? TV3 har nog släppt honom tack vare hans knarkande och tjackliknande uppförande som även syntes igår.

Men men, kan inte tänka mig att det barmhärtiga SVT tar honom i dess famn, men man vet ju aldrig med den kanalen.

Eller också var det bara ett reportage från ett lokalt SVT-program som glöms snabbt. Kanske bäst så!
Citera
2018-07-07, 08:37
  #246
Medlem
luddesbros avatar
Efter många års alkoholmissbruk hamnade tv-kocken Alexander Nilson, 47, på sjukhus. Levern hade slutat att fungera, och läkarna upptäckte också att han hade hepatit C. För att överleva behövde han en ny lever.


https://www.expressen.se/halsoliv/ma...ster-om-dagen/
Citera
2018-07-07, 08:47
  #247
Avstängd
Haverisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luddesbro
Efter många års alkoholmissbruk hamnade tv-kocken Alexander Nilson, 47, på sjukhus. Levern hade slutat att fungera, och läkarna upptäckte också att han hade hepatit C. För att överleva behövde han en ny lever.


https://www.expressen.se/halsoliv/ma...ster-om-dagen/
Hepatit C är alltså "HIV Light", typ. Känns som att den här TV-kocken har en lite mer grådassig och diskbänksrealistisk version av Charlie Sheens liv med sunk-alkoholism och anonyma oskyddade sexuella kontakter. Hepatit C smittar nämligen på samma vis som HIV, antingen genom delande av sprutor eller oskyddat sex med sunkiga typer.

Lite synd att ett leverbyte slösades bort på den degenererade människan. Den levern kunde sparats åt någon som behövde den bättre, någon som exempelvis drabbats av leverproblem genom medicinering eller sjukdom. Inte en heltidsalkoholiserad horkarl som bränt igenom sin första lever redan innan femtio års ålder.
Citera
2018-07-07, 09:08
  #248
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luddesbro
Efter många års alkoholmissbruk hamnade tv-kocken Alexander Nilson, 47, på sjukhus. Levern hade slutat att fungera, och läkarna upptäckte också att han hade hepatit C. För att överleva behövde han en ny lever.


https://www.expressen.se/halsoliv/ma...ster-om-dagen/

Så han lagar käk i Gäddede av alla ställen. Det är bra att Gäddedes bedrövliga pizzeria får konkurrens.
Citera
2018-10-15, 19:25
  #249
Medlem
P55s avatar
Ikväll, den 15 oktober var han hos Fråga Doktorn på SVT 1. Otroligt pinsamt att SVT och kärringarna i det programmet tagit honom till sig, för någon mer tragisk person var länge sen jag såg i SVT.

Nu vet jag inte hur knarkare beter sig, men som han uppförde sig ikväll så verkar det som att han snart är borta, både i media och i verkligheten.
Citera
2018-10-16, 10:52
  #250
Medlem
luddesbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Ikväll, den 15 oktober var han hos Fråga Doktorn på SVT 1. Otroligt pinsamt att SVT och kärringarna i det programmet tagit honom till sig, för någon mer tragisk person var länge sen jag såg i SVT.

Nu vet jag inte hur knarkare beter sig, men som han uppförde sig ikväll så verkar det som att han snart är borta, både i media och i verkligheten.

Berätta gärna mer. Kan tyvärr inte se programmet.
Citera
2018-10-16, 15:02
  #251
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luddesbro
Berätta gärna mer. Kan tyvärr inte se programmet.

Synd att du inte kan se det, finns nog i play också. Men han verkade väldigt "tjackskadad" och pratade på som om hans sista stund var kommen på jorden.
Citera
2018-10-16, 19:50
  #252
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Synd att du inte kan se det, finns nog i play också. Men han verkade väldigt "tjackskadad" och pratade på som om hans sista stund var kommen på jorden.
Jo, jag märkte också det när jag såg honom på tv igår.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback