• 1
  • 2
2009-12-13, 22:54
Bannlyst
Hej!

Många som känner till taxi-Uffe i Göteborg?

Jag menar mannen som alltid har Rammstein på HÖGSTA volym och alltid har gummimasker över ansiktet som han mer än gärna tvärnitar mitt på motorvägen för att byta..
"Nu ska min kompis ta över, titta bort...(Sen byter han mask,och säger) HALÅÅÅÅ grabbarrrr"..som en helt ny människa.

Kör han fortfarande? Sjukt kul snubbe!
Citera
2009-12-13, 22:58
Medlem
deodorants avatar
Ingen jag känner till (inte så konstigt, säkert 80-100 mil till Göteborg från mig), men fan vad jag garvade!
Citera
2009-12-13, 22:59
Medlem
LaVickys avatar
Jag tror jag kan ha åkt med honom, dock när jag vart riktigt knack.
Citera
2009-12-13, 23:38
Medlem
hahaha vågar man ens åka med en sådan snubbe?
Citera
2009-12-14, 00:09
Medlem
Tillbringar 6 månader varje år genom att åka ner till vietnamn eller liknnde och köper en fru för ett halvår framåt. Kommer hem till Sverige igen, och finansierar nästa års resa med att köra Taxi. Han ska tydligen vara en väldigt god människa.
Citera
2009-12-14, 08:30
Medlem
Finns verkligen denna man?

Någon som har något kort?
Som jag skrev innan, vågar man ens åka med denna man? haha
Citera
2009-12-14, 10:25
Bannlyst
Jag har åkt med honom säkert ett 20-tal gånger, och han har rätt bra koll på hur man ska köra förutom just när han "byter förare" då han som jag sa kan tvärnita på motorvägen..

Han kör förresten bara med en hand också, den andra håller han typ lasersvärd, och blinkande saker med..som han fistpumpar med typ..

SJUKT kul!
Citera
2009-12-14, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zillap
Jag har åkt med honom säkert ett 20-tal gånger, och han har rätt bra koll på hur man ska köra förutom just när han "byter förare" då han som jag sa kan tvärnita på motorvägen..

Han kör förresten bara med en hand också, den andra håller han typ lasersvärd, och blinkande saker med..som han fistpumpar med typ..

SJUKT kul!

Nästa gång du åker med honom försök knäpp kort.
Citera
2010-09-04, 06:23
Medlem
Jacobellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zillap
Hej!

Många som känner till taxi-Uffe i Göteborg?

Jag menar mannen som alltid har Rammstein på HÖGSTA volym och alltid har gummimasker över ansiktet som han mer än gärna tvärnitar mitt på motorvägen för att byta..
"Nu ska min kompis ta över, titta bort...(Sen byter han mask,och säger) HALÅÅÅÅ grabbarrrr"..som en helt ny människa.

Kör han fortfarande? Sjukt kul snubbe!

Jag har åkt med han, men nu har det gått 5-6 år sen senast. Maskerna han bytte mellan då var ofta Gorilla och Bin Laden. Han hade även en liten discokula i taket och körde i typ 200 på motorvägen.

Det sjukaste då var att han körde för 650 000 om jag inte missminner mig, och klämde in svarta körningar emellan, med andra ord, bra blös på pedalen!
Citera
2010-09-04, 09:19
Medlem
gugglianos avatar
Haha, vilken jävla sköning
Citera
2010-09-07, 02:47
Medlem
Mvks avatar
Fan va sjukt.
Såg en gång en taxichafför i GBG med en mask på huvudet och har tänkt på det ända sen dess.
Då vet jag att jag inte såg i syner..
Citera
2013-03-29, 23:43
Medlem
RabaHiff1s avatar
Åkte med Uffe-Taxi första gången typ 2003. Rammstein, gorillamask och laserstav. Ett par år senare åkte jag och några polare hem med random taxi från Trädgårn och snackade med chauffören om fenomenet Uffe-Taxi. Tog inte lång tid innan han drog på sig gorillamasken, satte på Du Hast med Rammstein och tog fram laserstaven. Höll fan på att dö, så jävla grym. Fan att inget liknande finns i Stockholm!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in