Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-27, 19:00
  #121
Medlem
Vad heter den där sjukdomen där man har brist på sol och D-Vitamin. Eller är det det allmäntillstånd, jag är bara trött.
Citera
2021-08-27, 22:27
  #122
Medlem
swedsters avatar
helt ok för mig,jag vill inte se fanstygen och dom vill inte se mig så jag skiter i dom som bor så
Citera
2021-08-27, 22:29
  #123
Medlem
Captinheros avatar
Funderar fan på att börja ha mina persienner neddragna dygnet runt. En grannkärring lyckades lista ut i vilken lägenhet jag bodde

( alltså inte samma byggnad den bredvid ) . Betyder att hon måste sett mig i min lägenhet minst 2-3 gånger ( för att vara säker att det är jag som bor där). Stalker varning , man känner sig uttittad.
Citera
2021-08-27, 23:10
  #124
Medlem
cogito.ergosums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadisonJayden
Men ni som alltid har persiennernas nere, vi vill väldigt gärna veta vad
tycker ni om andra grannar som har persiennerna nere ?

Allt OK ? I frågelådan/ställningen
Bryr mig inte, folk får göra som de vill. Verkar som att de flesta i lägenhetshuset har sina persienner nere. Både en gångbana/löpbana precis utanför huset. Och ett dagis.

Själv hade jag alltid persiennerna uppdragna förr, oavsett onanivanor, rökvanor (Cannabis) eller att jag jämt var naken i lägenheten. Brydde mig inte. Efter det att min kusin testade mitt VR-headset i vardagsrummet och solens strålar förstörde det har jag haft det neddraget. Ifall det skulle hända igen när jag själv spelar. Det är mest därför.
Citera
2021-09-02, 17:41
  #125
Medlem
Neddragna persienner döljer en lägenhet som alltid är i skymningsläge. Där inne finns inte längre hopp.
Citera
2021-09-02, 17:52
  #126
Avstängd
Arbetsskyggs avatar
Varför ska man tycka någonting om det? Är det inte bättre att var och en sköter sitt och lämnar varandra ifred?
Citera
2021-09-17, 20:29
  #127
Medlem
Lämna mig ifred och ni andra kan sköta sitt forumet... är i en annan tråd....
Citera
2021-09-17, 20:31
  #128
Medlem
Laureths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadisonJayden
Vad heter den där sjukdomen där man har brist på sol och D-Vitamin. Eller är det det allmäntillstånd, jag är bara trött.

Rickets, engelska sjukan.

Hade alltid persiennerna nere på bottenvåning i lägenhetshus, högre upp kan jag tänka mig att ha öppet

Bryr mig inte alls om någon annan har persiennerna nere
__________________
Senast redigerad av Laureth 2021-09-17 kl. 20:33.
Citera
2021-09-17, 21:07
  #129
Medlem
Roligast är när det inte finns persienner alls, och folk vill inte ha insyn.
Dom får fatt i något tyg, som dom häftar upp. Kors och tvärs.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback