Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2016-11-29, 13:08
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel.Lugo
Vad?

Ja, jag gissar.

45 milj för 3 restauranger låter rimligt.

45 milj plus franchise rättigheterna till hela konceptet låter billigt.

Har du något att tillföra?
Precis, den som säljer kan ju fortfarande äga konceptet. Det är ju inte konceptet som till salu.
Citera
2017-07-23, 01:34
  #110
Medlem
Snurkens avatar
Tjena boys & bruders.

Någon som har info om Kujtim? Han som spelar poker?
Citera
2017-07-23, 18:23
  #111
Medlem
Snurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurken
Tjena boys & bruders.

Någon som har info om Kujtim? Han som spelar poker?

Fel tråd och snubbe
Citera
2020-05-26, 10:47
  #112
Medlem
Tahir och jag gick i samma klass i 2 år och var bästisar de 2 åren. Även om vi hamnade på helt olika stigar i livet så var han och jag bästisar när vi var 10-12 år innan min familj flyttade. Jag tror vi blev det för att han höll på med grekisk brottning som sin storebrorsa (tävlade han i OS?) och jag höll på med judo. Det visade sig att båda sporterna är lika på många punkter. Ja, just det, det var även för att vi båda två var kortast i klassen på den tiden som vi fann varandra. Det ringer en svag klocka om något släktskap med någon albansk politiker el dyl, därav flytten till Sverige. Om jag minns rätt så gick det rykten även bland oss 12-åringar om hans farliga storebror. En del var lite rädda för Tahir också, han var lite tuff även då men han var inte illa omtyckt. Jag minns honom som en jättebra kille och allmänt sedd som lite tuff men bra, absolut ingen mobbare, möjligen uppkäftig. Det var trist att läsa om hans öde.
__________________
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2020-05-26 kl. 11:00.
Citera
2020-05-26, 10:56
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Gick i plugget en period samtidigt som en Berisha från Orminge (för många många år sedan). Han påstod att dom var släkt med Albaniens president eller något liknande. För han hette tydligen också Berisha i efternamn. Förortishljug eller sanning?

Tror knappast att några vanliga hederliga Svenssons känner till den där familjen överhuvudtaget, så varför skulle dom då snacka skit om dom på ett jävla internetforum? Långt mycket troligare att det i den här tråden sitter ett gäng kriminella babbar och WT och sitter och sprider missunnsamt skvaller om dom – men det är knappast något som ger någon större fingervisning om att Sverige skulle vara "världens mest missunnsamma land". Är bara ditt eget hat mot Sverige och svenskar som skiner igenom där.

Vi kanske var klasskompisar?
Citera
2021-03-13, 00:04
  #114
Medlem
Har Selman Berisha flytt Sverige? Hur går det för Berisha i Stockholm? Det här är ju en otroligt intressant familj ur krimperspektiv, lyckade kriminella. Brott lönar sig.
Citera
2022-02-22, 14:39
  #115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Har Selman Berisha flytt Sverige? Hur går det för Berisha i Stockholm? Det här är ju en otroligt intressant familj ur krimperspektiv, lyckade kriminella. Brott lönar sig.
https://youtu.be/ryxsmYKSWzI
Citera
2022-07-30, 08:12
  #116
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av w123456
Familjen Berisha är till 100% bra människor, det är sällan man träffa på familjer där precis alla är bra och fina människor i hjärta. Det drar till sig parasiter som är ute efter att sola sig i glansen och ytnyttja familjens status. De är ganska lätta att se då det oftast är de som smörjar mest, bästa exempel är Sasa Rajkovic som umgås med Kujtims son Bessim, Sasa "Daimkryllan" Rajkovic har vunnit VM i "daimkryllestädning" , familjen behöver aldrig vara orolig när Sasa är i närheten, han håller alltid rent, han är skam för Serber. Det är komik att se honom i arbete när han sitter på Gilda, Skåningen, och Kafferang på Nytorget i Stockholm hela dagarna som hemlös och pratar som att han är gangster när han aldrig gjord någon ordentlig brot utan bara tjänat några små slantar på någon annan namn. Varför låtsas vara något man inte är, Han är en så stor tönt att det skulle vara pinsam att syna med honom. De som köper hans gangster prat är de små flickorna som jobbar på kafe på Nytorget. Sasas liv går ut på att vänta på att någon från familjen kommer eller ringer så han kan börja slava och smörja igen, i Albanien hade de bara servat honom en halv kopp kaffe . När familjen gått så snackar han skit om dem igen. Han tror att han kan ytnyttja dem för att få bättre liv men de ser att han bara är en rolig klown och falsk kille som i slutändan inte är att lita på när det är alvar, de har nog hört från hans gamla polare från Skärholmen i Stockholm som alla tyker att han är en opålitlig "Chicken Alfredo" . Han lever på att han känner Besim, Pavel, Putte, Boyan, Nene, Naim, Muharem, Elez, Kujtim, Ferid, Agim, Azem, Nike, Sabel, Matias Bastos, Farens (Boorefalk), Nordin annars hade någon örfila up honom för länge sen.

Berisha är världens bästa familj och som alla kändisar drar de till sig en del ytnyttjare som hangaround.

Fel fel fel..Familjen Berisha är allt annat än en fin familj. har du alla hästar hemma?? Du det finns ingen som heter Matte Bastos , han är ju fan en svenne och uppumpad bolatorsk, skyldig mina grabbar pengar, han är portad i 163, snubben är spinkig åkt på spö 24/7 .Ferens största fjanten. Alla du nämt är fittor! Och du är snubbe som borde hoppa hem din åsna... jag råkar känna Micke Bastos den enda tunga Bastos. Matte den fula lilla som måste använda namn han inte ens är född till för att få respekt haha du måste vara hans bästa polare. alla namn du nämt är fittor... jävla glappkäften
Citera
2022-07-30, 08:13
  #117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurken
Tjena boys & bruders.

Någon som har info om Kujtim? Han som spelar poker?

Hoppas han tagit överdos! usch
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback