• 1
  • 2
2009-12-11, 14:38
Avstängd
Jag har hört tok många prata om familjen, att dom är stora typer och så... har ni några info som ni kan dela med er om familjen?
Citera
2009-12-11, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antom
Jag har hört tok många prata om familjen, att dom är stora typer och så... har ni några info som ni kan dela med er om familjen?

tänker du på hässleholm/kristianstad?
Citera
2009-12-11, 23:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av trenbolone
tänker du på hässleholm/kristianstad?

Eh, jag vet faktiskt inte, de Berisha som folk talar om mestadels är ju ifrån Stockholm påstås de sig.

Jag bara undrar om dessa är tunga grabbar som de sägs att de är.
Citera
2009-12-11, 23:54
Medlem
jag bodde i närheten av en familj med det namnet. 40 min söder om sthlm.
Två systrar och en äldre broder. Och sen deras mor och far förstås.
Citera
2009-12-12, 00:02
Medlem
Fruktpresss avatar
Albanska zigenare?
Citera
2009-12-12, 00:07
Medlem
Vet ej med Zigenare, men om jag minns rätt så var de från Albanien.
Citera
2009-12-12, 00:17
Avstängd
pasuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antom

Vad pratas det om dom ?? pratas det om att dom säjer knark,horor ,negrer utveckla lite???
Citera
2009-12-12, 00:28
Medlem
Det jag hört från bekanta, är att det var nånting med nån stöld hemma, och bråk med nån pojkvän.

Vag info, nån som vet mer?
Citera
2009-12-12, 00:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pasul
Vad pratas det om dom ?? pratas det om att dom säjer knark,horor ,negrer utveckla lite???

Tja, de sägs bara att dom är involverad i undrevärlden, mer än d vet jag ej. Bara att man hör att dom är grova typer, dom är mäktiga si och så.

Hörde talas om att dom ägde krogar si och så.

Vad deras aktiviteter vet jag ej, de är därför jag undrar om ni vet något om dom, om de är så som folk säger?
Citera
2009-12-12, 01:06
Medlem
aceblacks avatar
Ett tips är ju att använda Flashbacks sökfunktion, klicka i "Visa inlägg" och söka på namnet. Jag fick i alla fall upp 6 sidor med trådar det namnet nämts. Ögnade bara igenom det lite men det verkar röra sig om några maffia-albaner. Naserligan nämndes några gånger och det var även snack om alcatraz listor osv...
Citera
2009-12-12, 14:24
Avstängd
Ballistis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktpress
Albanska zigenare?
Nej, dem är inte zigenare. Deras släkting är dock premiärminister i Albanien.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sali_Berisha

Sonen till den här premiärministern bor i stockholm och innehar en ledande roll i denna kriminella organisation.
Citera
2009-12-12, 15:12
Avstängd
pasuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballisti
Nej, dem är inte zigenare. Deras släkting är dock premiärminister i Albanien.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sali_Berisha

Sonen till den här premiärministern bor i stockholm och innehar en ledande roll i denna kriminella organisation.

Låter jävligt konstigt när du säger att sali berishas son är maffia hur vet du att det är han ????
Har för mig att albaniens ambasadör i sverige är en berisha.
Senast redigerad av pasul 2009-12-12 kl. 15:22.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback