• 1
  • 2
2009-12-13, 01:38
Medlem
Tack för fina svar!
En stark inledning är ju det som genererar mest attraktion för en kille hos en tjej, då mycket av attraktionen skapas inom loppet av en minut. Har jag hört och läst av framstående ladiesmen iallfall! Och jag väljer att tro på dem!
Den starkaste tekniken är ju oftast att dra en banter inom loppet av de två första meningarna inför ragget, dvs. dissa henne men samtidigt få henne/hennes kompisar att skratta utav det! det ger intryck av att du kan få mycket bättre än henne. men grejen är ju att jag inte kan få bättre än henne, för guds skull jag skulle kunna ligga med en inte alltför illaluktande lodare med åtminstonde en antydan till bröst, helst kvinnlig. Så för att få bort alla stressande moment som darrningar, hjärtklappning osv som kan sabba det där intrycket vore ju en gudagåva!
Citera
2009-12-13, 01:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johli06
Tack för fina svar!
En stark inledning är ju det som genererar mest attraktion för en kille hos en tjej, då mycket av attraktionen skapas inom loppet av en minut. Har jag hört och läst av framstående ladiesmen iallfall! Och jag väljer att tro på dem!
Den starkaste tekniken är ju oftast att dra en banter inom loppet av de två första meningarna inför ragget, dvs. dissa henne men samtidigt få henne/hennes kompisar att skratta utav det! det ger intryck av att du kan få mycket bättre än henne. men grejen är ju att jag inte kan få bättre än henne, för guds skull jag skulle kunna ligga med en inte alltför illaluktande lodare med åtminstonde en antydan till bröst, helst kvinnlig. Så för att få bort alla stressande moment som darrningar, hjärtklappning osv som kan sabba det där intrycket vore ju en gudagåva!
Ska ni på någon typ av nattklubb?
Butylone och nån bärs i sådana fall. Det kan inte gå fel.
Citera
2009-12-14, 00:27
Medlem
Jo klubbar är väl det främsta stället att växa til lsig stake och ragga tjejer på!
Aldrig hört talas om det preparatet, wiki nästa! Tack!
Citera
2009-12-14, 00:53
Medlem
poojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Exakt. Oxycodon för att lugna ner honom, sen Metamina för att få honom lite pratigare, Iktorivil för att ta bort tjackrycken, betablockerare för att få honom att sluta skaka av nervositet, Xanor för att återigen lugna ner honom när han väl jagat upp sej på tjacket/benson+alkohol (förutsatt att han raggar på krogen), mer Oxykodon när han fått stryk av åtta invandrare, sen Zopiklon när han ska hem och sova. Vakna dagen efter, repetera ovanstående. Till slut lyckas du!

Citera
2009-12-14, 07:52
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chutle
Nja, men visst benso tar bort det, men gör dig även trött och trög, tror att någon cs är det som funkar bäst. Mitt tips är dock att vara nykter.
Översocial och tjackballe när man skall få till det är nog det sämsta man kan vara och ha. Självförtroendet man får av Stimulanter är dock användbart.

Jag skulle rekommendera 0.5-1 mg Alprazolam. Märks inte men du blir mycket mer självsäker utan att bli "flöddrad".
Citera
2009-12-15, 16:51
Medlem
Enligt mig är shorre (ghb) i en klass för sig när det gäller att ragga brudar. Fast se upp med sista korken, det är väl inte så bra om du gobbedäckar i taxin på väg hem till henne hahahaha
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in