2009-12-10, 15:48
Medlem
mankinds avatar
Har faktiskt samma problem själv, dock p.g.a. snus.
Märker inte av det lika mycket då jag är ute, men när jag är hemma så dyker känslan upp så fort man kör i prisen. Stör mig ganska mycket på det här, drygt att behöva gå på toa, när man hellre avnjuter snusen på något mysigare ställe
Frågan är varför det blir så?
Citera
2009-12-10, 15:58
Medlem
MissBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mankind
Märker inte av det lika mycket då jag är ute, men när jag är hemma så dyker känslan upp så fort man kör i prisen. Stör mig ganska mycket på det här, drygt att behöva gå på toa, när man hellre avnjuter snusen på något mysigare ställe

Det är väl skönt att bajsa?
Citera
2009-12-10, 18:07
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mankind

snus kan man ju njuta av i alla lägen, varför skulle man inte kunna njuta av den när man sitter och skiter?
Citera
2009-12-10, 18:22
Medlem
Känner av samma sak. Och som någon tidigare nämnde så kan kaffe ibland sätta lite sprutt på magen, i alla fall min. Är det någon mer än jag som känner av att man blir skitnödig när man druckit en öl eller två?
Citera
2009-12-10, 23:06
Medlem
mankinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissB
Det är väl skönt att bajsa?

Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
snus kan man ju njuta av i alla lägen, varför skulle man inte kunna njuta av den när man sitter och skiter?

Själv så försätter jag mig hellre i totalnjutning framför FB istället för på en liten instängd illaluktande toa, är väl en smakfråga dock.
Tänk dig själv att du kommer hem från jobb/skola, slaskar i dig lite mat för att sedan uppdatera de dagliga sidorna på nätet samtidigt som du kör in en pris. Mitt i all denna njutning så behöver du springa på dass, vilket iaf inte för mig står högt på prio listan i dessa stunder.
Citera
2009-12-12, 01:08
Medlem
shamarasoks avatar
Händer mig ofta, men jag gillar att dra en baj
Citera
2009-12-12, 13:08
Medlem
Saypayaas avatar
Detta brukar hända mig men bara när jag snusar. Har aldrig varit med om det vid rökning
Citera
2009-12-12, 14:56
Medlem
Rakiis avatar
Nej, blir inte skitnödig av cigaretter men minns då jag var yngre fick jag alltid erektion då jag rökte, konstigt nog. Kompisarna tyckte det var skitkul...
Citera
2009-12-13, 20:44
Medlem
.Jag.Har.For.Langt.Anvandarnamn.s avatar
Precis som för Saypayaa så brukar jag känna av det när jag snusar men jag har aldrig känt av det när jag har rökt.
Citera
2009-12-13, 20:57
Bannlyst
skulle vilja säga att jag blir endast blir skitnödig om jag röker en cigg på morgonen och är trött. nån mer?
Citera
2009-12-14, 20:15
Medlem
Disco-Mannens avatar
Perfekt, om man är lite hård i magen så kan man ta en cigg och sedan dra en kabel.
Citera
2009-12-14, 20:30
Medlem
Skäggbiffens avatar
Aldrig av cigaretterna men av snuset! Ja fy helvete vad det kan ta vissa morgnar när man skuttar upp och då kommer inte den extra hjärtinfarktsbajsen förrän man har lämnat kåken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in