Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2014-01-21, 21:31
  #61
Medlem
ja absotut. Första tecknet på scenskräck är okontrollerade muskelryckningar och tuggande käke
Citera
2014-01-22, 09:53
  #62
Medlem
Mikojans avatar
Det här var ingen debut i direktsända debattprogram. Varför skulle hon ut i ett ny fiasko? Debattredaktionen måste ha känt till hennes scenskräck alternativt narkotikavanor alternativt kombination av båda. Större är inte den världen.

Består Debattredaktionen enbart av nollor, eller var man utefter lite lyteskomikunderhållning och offrade en kämpe för "den goda sidan" för lite positiva tittarsiffror?
Citera
2014-01-22, 18:48
  #63
Medlem
RupertSheldrakes avatar
Nu är damen i fråga igång på twitter igen, som om ingenting hänt. Vad tror flashback, är hon medveten om spekulationerna eller är det vattentäta skott mellan denna skvallertråd och södermalmsmedia?
Citera
2014-01-22, 19:24
  #64
Medlem
Moltisantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RupertSheldrake
Nu är damen i fråga igång på twitter igen, som om ingenting hänt. Vad tror flashback, är hon medveten om spekulationerna eller är det vattentäta skott mellan denna skvallertråd och södermalmsmedia?

Nog är hon medveten. Det är väl inte så ofta hon varit med i tv? Hon måste ju ha googlat efteråt och kollat om nån skrivit nåt om hennes insats i debatten. Det tror jag dom flesta hade gjort...
Citera
2014-01-22, 20:12
  #65
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Det här var ingen debut i direktsända debattprogram. Varför skulle hon ut i ett ny fiasko? Debattredaktionen måste ha känt till hennes scenskräck alternativt narkotikavanor alternativt kombination av båda. Större är inte den världen.

Består Debattredaktionen enbart av nollor, eller var man utefter lite lyteskomikunderhållning och offrade en kämpe för "den goda sidan" för lite positiva tittarsiffror?

Har det programmet någonsin varit något annat än lyteskomik?
Citera
2014-07-04, 13:09
  #66
Medlem
Nu passar hon på att spy ur sig lite fint hat mot en retorikexpert som råkade twittra lite för snällt mot Jimmie Åkesson och det dryper av avund och bitterhet över krönikan:

http://www.svd.se/kultur/jag-skrams-...on_3718180.svd

Hon jämför Jimmie Åkesson med en mögelskadad lägenhet:

Citat:
Ursprungligen postat av Bitterfittan Isabelle Ståhl
Det gäller att kunna prata om en mögelskadad, avlägset belägen etta utan kök med samma entusiasm som om det gällde ens förstfödda barn.

Tydligen är lite manshat lämpligt också:

Citat:
Ursprungligen postat av Bitterfittan Isabelle Ståhl
På fester tvingas jag ofta lyssna på män som berättar historier. Med sina utdragna och omständligt berättade anekdoter dödar dessa män effektivt all mellanmänsklig interaktion. Om jag bryter in i berättelsen förstör jag allt och det blir tyst. Efter anekdoten har alla glömt vad samtalet handlade om från början.

Sucks to be you Isabelle...
Citera
2014-07-04, 14:08
  #67
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-man
Nu passar hon på att spy ur sig lite fint hat mot en retorikexpert som råkade twittra lite för snällt mot Jimmie Åkesson och det dryper av avund och bitterhet över krönikan:

http://www.svd.se/kultur/jag-skrams-...on_3718180.svd

Hon jämför Jimmie Åkesson med en mögelskadad lägenhet:



Tydligen är lite manshat lämpligt också:



Sucks to be you Isabelle...


Så jävla Sverige av i dag . Att kunna utrycka sig korrekt och begripligt i ett sammanhängande resonemang, ska alltså framstå som fusk eller liknande?

Påminner om två feminister för några år sedan som kommenterade meningsmotståndare med meningen "De kom hit, pålästa till tänderna" Som att ha kunskaper i ett ämne skulle vara som att ta anabola.
Citera
2014-07-27, 03:47
  #68
Medlem
B´stards avatar
Att Svd tagit in henne visar på vilket totalt förfall den tidningen befinner sig i. Stor humor att hon kritiserar Elaine, som annars oftast givit Jimmie negativ kritik såvitt jag vet - men varenda liten glipa till öppning mot SD måste väl hållas stängd enligt dessa grindvaktare.
Citera
2015-02-23, 14:19
  #69
Medlem
Hon är på G på P1 där hon pratar om män som pratar vilket hon är trött på...

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=6091154
Citera
2015-02-23, 19:10
  #70
Medlem
Det finns gott om självupptagna och egocentriska människor som bara maler på utan hänsyn i dagens narcissistiska värld. Men det är mycket mindre könsbetingat än vad Isabelle tror. Jag möter både män som kvinnor som mest är intresserade av sig själva och inte tar in vad andra säger samt inte ställer motfrågor.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback