2009-12-09, 20:23
Medlem
Viggen82s avatar
Hej har i förrgår fått en check på 3500 pund av en internetskojare, han ville köpa min bil som han hittat på annons, jag begärde 400euro och nu vill stollen att jag skall skicka resten av pengarna till hans "shipping-agent" så fort som möjligt (mao innan jag får reda på att checken han skickade inte har någon som helst täckning)

Nu ringde idioten och jag låtsades som om jag inte hörde något så länge jag kunde innan han gav upp och la på luren Hoppas att det kostar mycket pengar för honom

Så nu vill jag ha lite hjälp gör jag e så djävla tråkig och har ingen fantasi

Läser man tex igenom facebook tråden här så inser man ju hur många genier det finns

Funderar på att filma när jag gör checken till sådana däringa gubbar som håller varandra i händerna och lägga upp på youtube eller nåt, e de kul?

HELP PLEASE
Citera
2009-12-12, 15:29
Medlem
Så här är dets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viggen82
Hej har i förrgår fått en check på 3500 pund av en internetskojare, han ville köpa min bil som han hittat på annons, jag begärde 400euro och nu vill stollen att jag skall skicka resten av pengarna till hans "shipping-agent" så fort som möjligt (mao innan jag får reda på att checken han skickade inte har någon som helst täckning)

Nu ringde idioten och jag låtsades som om jag inte hörde något så länge jag kunde innan han gav upp och la på luren Hoppas att det kostar mycket pengar för honom

Så nu vill jag ha lite hjälp gör jag e så djävla tråkig och har ingen fantasi

Läser man tex igenom facebook tråden här så inser man ju hur många genier det finns

Funderar på att filma när jag gör checken till sådana däringa gubbar som håller varandra i händerna och lägga upp på youtube eller nåt, e de kul?

HELP PLEASE

Ge honom en massa hinder innan han får pengarna. Ring honom klockan fem på morgonen och fråga om han har fått pengarna.

Kan du inte skicka en helt annan bil, eller bara en tom kartong till honom?
Citera
2009-12-12, 15:34
Bannlyst
Bygg upp hans hopp, för att om tre månader krossa det.
Citera
2009-12-12, 16:14
Medlem
Viggen82s avatar
Jag tröttnade på idioten, han ringde hela tiden och störde så jag skickade ett lagom syrligt mail bara, har inte fått ngt svar
Citera
2009-12-13, 11:24
Medlem
Så här är dets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viggen82
Jag tröttnade på idioten, han ringde hela tiden och störde så jag skickade ett lagom syrligt mail bara, har inte fått ngt svar

Men nu förstörde du alltihop Man kan ju inte lova ett roligt skämt och sen lägga ner allt
Citera
2009-12-13, 12:28
Medlem
gizmoquack900s avatar
(detta påminner mig om när jag hade en konversation i en månad säkert med ett pucko i afrika som trodde jag skulle låna ut 700euro för att den skulle kunna komma till mig i sverige. jag sa att min bror jobbar i landet där den var och min bror kunde komma och lämna pengarna till puckot irl.
ja jävlar vilket pucko. undrar hur många som betalar.)

så du menar nu att bilköparen inte är på längre?
annars kunde det vart kul att när han kommer och ska hämta bilen att du visar en leksaksbil och säger att den är lika mycket värd som checken.

Senast redigerad av gizmoquack900 2009-12-13 kl. 12:36.
Citera
2009-12-13, 19:46
Medlem
Viggen82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Så här är det
Men nu förstörde du alltihop Man kan ju inte lova ett roligt skämt och sen lägga ner allt

Ja, ja förstår men jag behöver min telefon tillgänglig tyvärr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in