Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-13, 13:07
  #3853
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IPAD-SWE
Kent Ekeroth: Media har ljugit om invandringen i 40 år
http://www.friatider.se/kent-ekeroth...dringen-i-40-r

Är det ngn vänlig själ som har Plus och kan sammanfatta eller citera vad Kent sagt?
Cirka 1:55 in i klippet intervjuas Kent Ekeroth

https://www.youtube.com/watch?v=B8e6VKHFiuA
Citera
2018-05-13, 13:13
  #3854
Medlem
rostigamazons avatar
Jag läser Fria Tider dagligen, bra tidning.
Citera
2018-05-13, 14:32
  #3855
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staropramen777
Cirka 1:55 in i klippet intervjuas Kent Ekeroth

https://www.youtube.com/watch?v=B8e6VKHFiuA

Tack
Citera
2018-05-13, 15:10
  #3856
Medlem
Är där någon anledning att FT täcker över invandrande brottslingars ögon när de publicerar bilder på dem?
Citera
2018-05-15, 07:06
  #3857
Medlem
baggebo1s avatar
"Fasansfull massaker". En citationsteckenrelativiserad massaker, enligt FT.

http://www.friatider.se/nytt-blodbad...inst-38-d-dade

Bra att de skriver, och artikeln har en vettig vinkel. Men vad krävs egentligen för att judar ska utföra något som är en massaker på riktigt enligt FT? 52 döda och 2400 skadade är en ganska jävla bra bit över vad som hade varit en ickerelativiserad massaker i förmodligen alla andra fall.

Judar är fortfarande lite mer värda än andra, även för Fria Tider.
Citera
2018-05-15, 15:12
  #3858
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
"Fasansfull massaker". En citationsteckenrelativiserad massaker, enligt FT.

http://www.friatider.se/nytt-blodbad...inst-38-d-dade

Bra att de skriver, och artikeln har en vettig vinkel. Men vad krävs egentligen för att judar ska utföra något som är en massaker på riktigt enligt FT? 52 döda och 2400 skadade är en ganska jävla bra bit över vad som hade varit en ickerelativiserad massaker i förmodligen alla andra fall.

Judar är fortfarande lite mer värda än andra, även för Fria Tider.

Jo det är väldigt dåligt. Dock är det oerhört bra att FT ironiskt raljerar över att "världssamfundet" och NATO m.fl. inte ingriper med sanktioner eller militär mot Israel för att skydda "mänskliga rättigheter", som de gjorde i Libyen och på andra ställen där det ju aldrig ens förekom några massakrer av "fredliga demokrati-demonstranter" i verkligheten.
Citera
2018-05-21, 09:29
  #3859
Medlem
GoEks avatar
Första sidan på SVT Text idag om deras säljmetoder. Konsumentverket har fått upp ögonen för deras bedrägliga sätt. Noteras kan att man inte skriver "hatsajt" utan endast "skriver kritiskt om invandring".
Citera
2018-05-21, 09:58
  #3860
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoEk
Första sidan på SVT Text idag om deras säljmetoder. Konsumentverket har fått upp ögonen för deras bedrägliga sätt. Noteras kan att man inte skriver "hatsajt" utan endast "skriver kritiskt om invandring".
I det inspelade samtalet lurar Fria tider kunden. Ful metod. Hoppas verkligen Fria Tider förlorar här.
Citera
2018-05-21, 12:21
  #3861
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
I det inspelade samtalet lurar Fria tider kunden. Ful metod. Hoppas verkligen Fria Tider förlorar här.
Förlorar?
De har ju vunnit jackpot med mediaexponering i ett av Svt's populäraste program.
Spelar ingen roll om det handlar om lite tvivelaktiga affärsmetoder, som för övrigt alla morgontidningarnas call-centers ägnar sig åt.
Folk som inte har någon aning om vad Fria Tider är ,kommer att ta sig en titt på den "invandringskritiska bloggen"
Citera
2018-05-21, 13:29
  #3862
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom iskalle'n
Förlorar?
De har ju vunnit jackpot med mediaexponering i ett av Svt's populäraste program.
Spelar ingen roll om det handlar om lite tvivelaktiga affärsmetoder, som för övrigt alla morgontidningarnas call-centers ägnar sig åt.
Folk som inte har någon aning om vad Fria Tider är ,kommer att ta sig en titt på den "invandringskritiska bloggen"
Folk lär bli skitsugna på att teckna abonnemang på en skumrasksajt med tvivelaktiga försäljningsmetoder, alldeles säkert.

Sen förlora menade jag mer konkret förlora mot konsumentverket.

För övrigt en iakttagelse efter att ha läst om FT, Svegots Eriksson och Lindén osv: Det är inte så märkligt att så stora delar av den "nationella rörelsen" rör sig i libertariansk riktning. Jag menar, om man huvudsakligen är inriktad på att begå brott och fuska så förstår jag att man ogillar staten. Hade det inte varit för den hade man ju kunnat fortsätta med sin verksamhet helt ostraffat.
__________________
Senast redigerad av baggebo1 2018-05-21 kl. 13:33.
Citera
2018-05-21, 13:51
  #3863
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Folk lär bli skitsugna på att teckna abonnemang på en skumrasksajt med tvivelaktiga försäljningsmetoder, alldeles säkert.

Sen förlora menade jag mer konkret förlora mot konsumentverket.

För övrigt en iakttagelse efter att ha läst om FT, Svegots Eriksson och Lindén osv: Det är inte så märkligt att så stora delar av den "nationella rörelsen" rör sig i libertariansk riktning. Jag menar, om man huvudsakligen är inriktad på att begå brott och fuska så förstår jag att man ogillar staten. Hade det inte varit för den hade man ju kunnat fortsätta med sin verksamhet helt ostraffat.
Jag tror inte gemene man bryr sig.
Efter att jag har studerat de missnöjda prenumeranterna,så är det samma dumma skara som dyker upp i tråden"Idioter får utrymme i kvällspressen."
Personer som väljer att misstolka information eller helt enkelt är för dumma att ta den till sig.
Där skulle man ju kunna förvänta sig att man skickar ut ett bekräftelse-mejl där det tydligt framgår om man vill ha en prenumeration eller inte.
Men med ovan beaktat så är det gratis reklam i svt för fria tider, ingen normal mediakonsument skulle ens komma på tanken att betala för tramset de tillhandhåller för betalande kunder, det är ju bara kopierat matrial som man kan få tag på med en enkel googling, eller vänta tio minuter så är det refererat i någon fb-tråd.
De som köper abonnemang är väl förmodlingen folk som gör det av ideologiska skäl, precis som många sossar gjorde när de prenummererade på arbetet och lokala sossetidningar.
Sanna mina ord , detta avslöjande om "Fria Tider" kommer avsevärt att öka trafiken till deras sajt, och därmed kanske driva några utländska spelbolag att köpa annonser.
Citera
2018-05-21, 13:55
  #3864
Medlem
LagomLats avatar
Enligt fria tider, så har prenumeranter okynnesanmält FT efter att ha snackat ihop sig här på Flashback!

Kan någon hjälpa mig att hitta tråden där det konspireras mot FT?

LL
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback