Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-24, 03:25
  #4501
Medlem
Swegoats avatar
Fria Tiders användning av AI-genererade bilder ger minst sagt ett väldigt fult och oseriöst intryck av sidan nuförtiden.
Citera
2023-12-26, 10:58
  #4502
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cognac
Någon som vet vad den här låsta artikeln handlar om?
https://www.friatider.se/sr-avhoppar...t-om-m-rkandet

Vem fan är karln? Jag känner igen honom, men inga namn dyker upp.

Jörgen Huitfeldt, tidigare på Sveriges Radio P1.
https://www.lt.se/2017-10-25/nykvarn...rtad-tidskrift
Citera
2024-01-01, 15:46
  #4503
Medlem
volvo 240s avatar
Är det mycket DDOS och annan skit mot sidan just nu? Är väldigt ofta nere :/
Citera
2024-01-01, 15:51
  #4504
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Är det mycket DDOS och annan skit mot sidan just nu? Är väldigt ofta nere :/
Varit det för några veckor sedan. Har fungerat senaste veckan för mig.
Citera
2024-01-09, 19:37
  #4505
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swegoat
Fria Tiders användning av AI-genererade bilder ger minst sagt ett väldigt fult och oseriöst intryck av sidan nuförtiden.
den har väl spårat ännu mer nu
Citera
2024-02-23, 12:51
  #4506
Medlem
Fria tider tillsammans med Proletären-Putins megafon 📣.
Citera
2024-03-02, 22:55
  #4507
Medlem
Nånting är riktigt fel med den tidningen. Även fast jag jag håller i mycket, så för dom en osvensk och ogermansk retorik som hör typ degenererade på 4chan håller på med. Widar Nord får skärpa till sig och inte låta som han influerats av degenererade på 4chan. Det är inte svenskt. Vi har redan en en etablerad svensk kultur och rasforskning. Låt inte som skräpmänniskor.

Om man läser där talar dom sällan om Bach när vi talar på deras kulturdel. Därför lyssnar jag på p2. Sveriges radio.
Citera
2024-03-02, 23:08
  #4508
Medlem
tomatlarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackrahav100
Nånting är riktigt fel med den tidningen. Även fast jag jag håller i mycket, så för dom en osvensk och ogermansk retorik som hör typ degenererade på 4chan håller på med. Widar Nord får skärpa till sig och inte låta som han influerats av degenererade på 4chan. Det är inte svenskt. Vi har redan en en etablerad svensk kultur och rasforskning. Låt inte som skräpmänniskor.

Om man läser där talar dom sällan om Bach när vi talar på deras kulturdel. Därför lyssnar jag på p2. Sveriges radio.
Jo deras articklar är som arga twitter komentarer det låter inte serigöst. De måste skärpa sig om de ska få mig att läsa deras tidning igen.
Citera
2024-03-02, 23:32
  #4509
Medlem
hetabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swegoat
Fria Tiders användning av AI-genererade bilder ger minst sagt ett väldigt fult och oseriöst intryck av sidan nuförtiden.

Haha, fattades bara scammarna på FT lite sent på bollen skulle komma på detta med AI-bilder.
Ej förvånad att det ser ut som skit.
Citera
2024-03-02, 23:44
  #4510
Avstängd
Jagarmiljonernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattofob
Någon som vet mer om vilka som ligger bakom http://www.friatider.se/ ? De har en ganska icke PK-agenda. Sen länkar de till diverse kommunistiska sidor, några liberala och till denna sidan. Till råga på allt så finns en reklambanner från greenpeace.org.

Jag får inte det hela att gå ihop kommunister och islamkritiker på en om samma sida. Så info om vilka som står bakom Fria Tider/ Fria medier?


Edit: såg att den stiftelsen som stödde moderaterna hette Fria media och inte fria medier. Då blir frågan ännu mer intressant vilka står bakom Fria tider och Fria medier?
Bra tidning!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback