Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-02-07, 11:46
  #133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttdyrkaren
Det har jag jävligt svårt att tro på. Måste varit ofantliga mängder sprit i så fall, och då hade det varit farligt med eller utan Sonata.


vi delade på en sjuttis explorer och 4 öl sedan åt han sonatan
Citera
2020-08-19, 15:45
  #134
Medlem
Har bara testat dessa vid 1 tillfälle och då rökte jag ett piller men det här var säkert 6 år sedan och var bensad innan men minns ett kort välbehag. Dessa piller vore ju nåt för alla som har laro och inte får i. Ovanr eller stilnoct utskrivet. Då drogtester a testar zopiklon och zolpidem så tror jag inte någon testar Zaleplon längre. Men dem verkar omöjliga att hitta förr kunde man springa på pulver på. Någon rc sida. Men nu verkar även det ha upphört.
Citera
2020-10-10, 23:34
  #135
Medlem
TomiXIIs avatar
Zaleplon is the shit. Nog rökt upp närmare ***g av det genom åren.

Fast sista perioden i förrförra sommaren så fick jag ej 10g att räcka mer än 2-3,5d så det stadiet vart livsfarligt, nej inte för att risken att få andningsdepp även ifall man går på andra meds, nej vid nonstop vape gick jag tillslut i psykos och hoppa från fönstret, gjorde ont när jag landade.... Wtf psykos av lugnande det var något nytt. Även ifall zale ger lätta synförvrägningar så men trodde inte det hade gaba rho agonism (maybe?)
Citera
2022-02-17, 07:04
  #136
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiXII
Zaleplon is the shit. Nog rökt upp närmare ***g av det genom åren.

Fast sista perioden i förrförra sommaren så fick jag ej 10g att räcka mer än 2-3,5d så det stadiet vart livsfarligt, nej inte för att risken att få andningsdepp även ifall man går på andra meds, nej vid nonstop vape gick jag tillslut i psykos och hoppa från fönstret, gjorde ont när jag landade.... Wtf psykos av lugnande det var något nytt. Även ifall zale ger lätta synförvrägningar så men trodde inte det hade gaba rho agonism (maybe?)


Jag och en vän brukade ganska ofta röka detta blåa pulver från kapslarna för typ 12 år sedan på folie, men även i pipa på lite tobak. Men det tråkiga med den metoden var dock att ruset satt i max 45 - 60min samt att man hostade blått slem i flera timmar efteråt

Jag föredrar alla Z-Analoger jag hittills har provat fast på olika sett.


/Mvh
Citera
2022-02-17, 22:30
  #137
Medlem
Går ens sonata att få tag på? Köper folk in det från andra länder eller? Aldrig stött på det i Sverige iaf!
Citera
2022-02-18, 13:01
  #138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Går ens sonata att få tag på? Köper folk in det från andra länder eller? Aldrig stött på det i Sverige iaf!

Yes det är ej narkotika klassat då dom tog bort zaleplon innan dom klassade dom andra z-analoger eller dom 2st så finns en inrikesshop som endast säljer lagligt och dom har sånna men vet ej hur bra dom är. Fick på recept 2 gånger men var ju 20år sedan nu så minns ej om dom var bra men sova lär man ju göra då dom finns i massor av länder att få på recept.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback