Citat:
Ursprungligen postat av Cradleoffilth
Alltså om du pratat med personen så hadde du ju snabbt insett att det var en mindreårig, inte en chans att en 12 åring kan få mig att tro att den är 18. Synintrycken kan kanske bedra, men inte hoppar folk i säng med någon utan åtminstone 3 minuters samtal, och det borde räcka långt.
Jag tror inte på att vuxna män kan hoppa i säng med en 12 åring tan att ha åtminstone någon misstanke om att det är en mindreårig, kommer alltid tro att såt är snicksnack
Intellektet kan ju också variera bland 12-åringar, dvs en del kan förefalla lika mogna som vilken blåst 20 årig blondin som helst..
Har själv sett 12-årigar som sett betydligt äldre ut med stora bröst etc. Hade jag inte vetat att de var 12 så hade jag gissat på 18 år. Kvinnor som kommer in i puberteten tidigt vid 8-9 års ålder kan helt enkelt hinna växa till sig rejält innan de ens fyllt 13.
När det gäller tjejen i tråden så syns det inte fysiskt när man kommer in i puberteten. De kroppsliga förändringarna börjar synas först när man väl redan kommit in i puberteten och man kan således få starkare könsdrift långt innan det syns kroppsligt. Och med en stark könsdrift hos henne så kan snubben i tråden ganska lätt förleda henne som han vill.