2009-12-09, 11:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Intensiv
Och att tro en kvinna frivillgit har sex med en en stinkande fläskgubbe med hår på ryggen

fast det där är ju ännu dummare sätt att resonera.
det finns massor av kvinnor som har sex med fula och håriga gubbar dagligen. ja, dessutom tycker de allra flesta om det
Citera
2009-12-09, 12:12
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfc
men nu sitter du ju bara och freestylefantiserar igen. han var liksom åtta år äldre än tjejen

Om du ser en vuxen man med en 2-åring i sittvagn och en 12-åring intill gå in till skötrummet i en affär, tänker du mannen ska säkert knulla nåt av barnen då? Eller vad?
Citera
2009-12-09, 12:41
Medlem
Intensivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfc
fast det där är ju ännu dummare sätt att resonera.
det finns massor av kvinnor som har sex med fula och håriga gubbar dagligen. ja, dessutom tycker de allra flesta om det

Ja..det var dumt av mej att inte förstå att alla unga tjejer som gör detta varje dag dessutom tycker om det.
Då kommer nästa fråga: Varför tar de då betalt?
Rekomenderar dej att sätta dej in lite mer i frågan om slemgubbar och unga flickor. Flickorna kan berätta mycket för dej som du nog inte vill höra dessvärre.
(nej jag kunde inte hålla mej bort från tråden)
Citera
2009-12-09, 18:00
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensiv
Då kommer nästa fråga: Varför tar de då betalt?

Kanske förenar nytta med nöje. Och då talar jag om de glädjeflickorna som säljer sina tjänster frivilligt och som väljer sina kunder.

Att det finns sådana borde även en sådan som du begripa.
Citera
2009-12-09, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Om du ser en vuxen man med en 2-åring i sittvagn och en 12-åring intill gå in till skötrummet i en affär, tänker du mannen ska säkert knulla nåt av barnen då? Eller vad?

men vad har det med saken att göra?

men visst, jag tror att det är troligare att han ska knöka henne än att han blev pappa på lågstadiet. skulle det vara en konstig tanke menar du?
Citera
2009-12-09, 21:55
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W.O.A.D
Jo jag förstår att 14 är olagligt och 15 är lagligt. Men det är, i alla fall enligt MEJ en STOR skillnad mellan en flicka på 12 och en på 14.

Jag SJÄLV är 37 och vill ABSOLUT INTE ha en flicka på vare sig 12, 14 eller 15, men jag tycker inte 20/15 eller 20/14 är mycket att bråka om!

Men du verkar vara en riktig paragrafryttare iofs. Jag föreslår vi lämnar detta.

Jag satt på ett kontor för några år sedan (Då var jag 30+) och vi hade en städerska från Finland som var trevlig och så. Jag gissade att hon var 20-25. Ibland när det var mer att göra hade hon med sig en annan tjej. Hon såg ut som en fotomodell fast med enorma bröst och ofta lite för tajta tröjor. Vi var några som skojade lite om att "jobba över" när hon var där. Sedan fick jag höra av en tjej på företaget att det var hennes syster. De var inte särkilt lika. Men ändå. Flickan visade sig vara tolv år. Vi var alldeles chockade och skamsna och övertygade om att hon var närmare 20. Så visst, man kan bli lurad. Dock, har man en relation lär det väl snart visa sig vilken mental skillnad det ändå är. Svårt att tro att en vuxen man kan gå på det. Om han inte vill bli lurad förstås.
Citera
2009-12-11, 01:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ftpw
Jajajaja.! Ser du inte hur gammal en tjej är ja då är du lite efter el nåt.!!!! Man ser för fan hur gammal nån är.!!

Ganska många ser ut att vara bra mycket äldre ut eller yngre ut än vad de är. Hade en lärare en gång i tiden som såg ut som 35. Han pensionerades 5 år efter jag gick ur skolan.

Sen kan du ju testa dig själv och gå in på ett högstadium, är 100 på att du kommer gissa fel på väldigt mångas ålder
Citera
2009-12-11, 02:43
Medlem
cavaliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Jag satt på ett kontor för några år sedan (Då var jag 30+) och vi hade en städerska från Finland som var trevlig och så. Jag gissade att hon var 20-25. Ibland när det var mer att göra hade hon med sig en annan tjej. Hon såg ut som en fotomodell fast med enorma bröst och ofta lite för tajta tröjor. Vi var några som skojade lite om att "jobba över" när hon var där. Sedan fick jag höra av en tjej på företaget att det var hennes syster. De var inte särkilt lika. Men ändå. Flickan visade sig vara tolv år. Vi var alldeles chockade och skamsna och övertygade om att hon var närmare 20. Så visst, man kan bli lurad. Dock, har man en relation lär det väl snart visa sig vilken mental skillnad det ändå är. Svårt att tro att en vuxen man kan gå på det. Om han inte vill bli lurad förstås.

Du kan gratulera dig till att vara sund och normal. Strunta i pedofilerna som har hakat på den här tråden. Din reaktion när du förstod att hon var 12 är föredömlig.

*HATA PEDOFILER*
Citera
2009-12-11, 08:40
Medlem
Citat:

Framför allt tror man väl inet att en tolvåring arbetar som städerska på ett företag? Kontexten medverkar väl också till hur man uppfattar ålder? Om du sett henne i uppehållsrummet på ett högstadium-mellanstadium kanske du reagerat annorlunda?
Citera
2009-12-11, 11:12
Medlem
Cradleoffilths avatar
Citat:

Alltså om du pratat med personen så hadde du ju snabbt insett att det var en mindreårig, inte en chans att en 12 åring kan få mig att tro att den är 18. Synintrycken kan kanske bedra, men inte hoppar folk i säng med någon utan åtminstone 3 minuters samtal, och det borde räcka långt.

Jag tror inte på att vuxna män kan hoppa i säng med en 12 åring tan att ha åtminstone någon misstanke om att det är en mindreårig, kommer alltid tro att såt är snicksnack
Citera
2009-12-11, 14:36
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cradleoffilth
Alltså om du pratat med personen så hadde du ju snabbt insett att det var en mindreårig, inte en chans att en 12 åring kan få mig att tro att den är 18. Synintrycken kan kanske bedra, men inte hoppar folk i säng med någon utan åtminstone 3 minuters samtal, och det borde räcka långt.

Jag tror inte på att vuxna män kan hoppa i säng med en 12 åring tan att ha åtminstone någon misstanke om att det är en mindreårig, kommer alltid tro att såt är snicksnack

Intellektet kan ju också variera bland 12-åringar, dvs en del kan förefalla lika mogna som vilken blåst 20 årig blondin som helst..

Har själv sett 12-årigar som sett betydligt äldre ut med stora bröst etc. Hade jag inte vetat att de var 12 så hade jag gissat på 18 år. Kvinnor som kommer in i puberteten tidigt vid 8-9 års ålder kan helt enkelt hinna växa till sig rejält innan de ens fyllt 13.

När det gäller tjejen i tråden så syns det inte fysiskt när man kommer in i puberteten. De kroppsliga förändringarna börjar synas först när man väl redan kommit in i puberteten och man kan således få starkare könsdrift långt innan det syns kroppsligt. Och med en stark könsdrift hos henne så kan snubben i tråden ganska lätt förleda henne som han vill.
Citera
2009-12-11, 16:07
Medlem
z2joiss avatar
Jag har träffat en hel del kvinnor mellan 18 och 30 som man tyvärr lätt hade kunnat ta för tolv om man blundade när man pratade med dem. Däremot har jag aldrig träffat en tolvåring som (jo, en gång faktiskt, men det var en kille) man skulle kunna tro var 20. Eller ens i de övre tonåren. Det finns nämligen inga referensramar som i den åldern kan jämföras med en äldre person.
Personligen skulle jag inte vilja tillbringa mina kvälla med att titta på Highschool musical filmer och byta Hello Kitty bilder.

Jag tror fortfarande att mannen som denna tråd handlar om mycket väl visste att han var minderårig, men valde att inte låtsas om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in