Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-14, 21:10
  #4249
Medlem
Brodermordets avatar
https://nordiskungdom.com/aktivist-v...iska-soldater/

Varför uppmuntrar NU sina medlemmar att inte bruka preventivmedel? Är det tänkt att medlemskapet ska utgöra ett preventivmedel i sig?

Vad händer förresten om man svär på ett NU-möte? Finns det en sån där burk man får lägga en femma i?
Citera
2017-12-14, 21:40
  #4250
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brodermordet
https://nordiskungdom.com/aktivist-v...iska-soldater/

Varför uppmuntrar NU sina medlemmar att inte bruka preventivmedel? Är det tänkt att medlemskapet ska utgöra ett preventivmedel i sig?

Vad händer förresten om man svär på ett NU-möte? Finns det en sån där burk man får lägga en femma i?
"– En aktivists reflektion"
Citera
2017-12-14, 22:01
  #4251
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brodermordet
https://nordiskungdom.com/aktivist-v...iska-soldater/

Varför uppmuntrar NU sina medlemmar att inte bruka preventivmedel? Är det tänkt att medlemskapet ska utgöra ett preventivmedel i sig?

Vad händer förresten om man svär på ett NU-möte? Finns det en sån där burk man får lägga en femma i?

Tycker bilden känns lite egendomlig också, faktiskt, någon liten gosse med bysse och sin farfar? Vart då? En savann i Afrika?

Har i sig inget emot NU, men det blir ju allt mer tydligt att den där Björn typen och Patrik kör SSPX-grejen fullt ut, för mig är NU en tydlig katolsk organisation.
Citera
2017-12-26, 21:18
  #4252
Medlem
RuneRunkares avatar
Nu har jag googlat men inte lyckats/orkat hitta vad NU tycker om följande punkter,
  • Judar
  • Kapitalism
  • Skatter
  • Negrer


Nån som orkar upplysa mig om deras åsikter ang. detta?
Citera
2017-12-27, 17:15
  #4253
Medlem
Glajjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRunkare
Nu har jag googlat men inte lyckats/orkat hitta vad NU tycker om följande punkter,
  • Judar
  • Kapitalism
  • Skatter
  • Negrer
Nån som orkar upplysa mig om deras åsikter ang. detta?
Lär här: https://nordiskungdom.com/idegrund/

Mina personliga svar på dina frågor:
  • Nordisk Ungdom kämpar mot globalism, kommunism och sionism. Dock dras inte alla judar över en kam.
  • För en fri marknad och ett social skyddsnät för medborgare.
  • Minimera skatterna och statens inflytande på våra fria medborgares liv.
  • Negrer/svarta Afrikaner är inte skandinaver.
  • Både judarna och negrerna borde få sin vistelse i Sverige/Skandinavien ifrågasätt och omprövad efter nya, nationalistiska invandringsregler. Jag anser: indragna medborgarskap, internera och deportera för de flesta eller så gott som alla svarta Afrikaner i Sverige.
__________________
Senast redigerad av Glajjan 2017-12-27 kl. 17:21.
Citera
2018-01-05, 00:49
  #4254
Medlem
Glajjan,
& polacker,tyskar,britter,juggar,ryssar då?
Ska dom ut?
Citera
2018-01-05, 17:34
  #4255
Medlem
Glajjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Glajjan,
& polacker,tyskar,britter,juggar,ryssar då?
Ska dom ut?
Återigen är följande dessa mina personliga åsikter. Jag talar inte för organisationen Nordisk Ungdom här, utan som en enskild aktivist;
Nej. Generellt sett så är personer av dessa grupper av en högre social kvalité och är därmed mer önskvärda att ha uppehålla sig i ett land. Jämfört mot svarta afrikaner, som generellt sett är mindre önskvärda är därför bör utvisas.

Men bara etniska och/eller kulturella Skandinaver bör tillåtas ha medborgarskap i Sverige och övriga skandinaviska länder.
Alla andra är bara gäster
__________________
Senast redigerad av Glajjan 2018-01-05 kl. 17:41.
Citera
2018-01-05, 18:01
  #4256
Medlem
Okej, hur är det då med mulatter? Låt sig en svensk man knullar en amerikansk negress och dom får barn och flyttar till Sverige, vem av dessa tre ska då få uppehålla sig respektive ha medborgarskap i Sverige?
& Ja det är dina personliga åsikter jag är nyfiken av.
Citera
2018-01-05, 21:04
  #4257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glajjan
Lär här: https://nordiskungdom.com/idegrund/

Mina personliga svar på dina frågor:[list][*]Nordisk Ungdom kämpar mot globalism, kommunism och sionism. Dock dras inte alla judar över en kam.

Kommunismen föll i november 1989 -- jag antar att detta var innan du föddes. Varför tar du/ni upp den? Hur är det relevant?

Vad har Israel/Palestina, d.v.s sionism, med er aktivism att göra?
Citera
2018-01-05, 21:15
  #4258
Medlem
Glajjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Kommunismen föll i november 1989 -- jag antar att detta var innan du föddes. Varför tar du/ni upp den? Hur är det relevant?

Vad har Israel/Palestina, d.v.s sionism, med er aktivism att göra?
Kommunismen bytte skepnad. Vi lever i en tillvaro där 68 -vänsterns lakejer har absolut all politisk och medial makt. De utövar sin kulturmarxism istället för revolutionär gatukamp för att nå sina mål vilka är desamma.
Sionism är inte bara Israel. Det påverkar oss på så vis att just sionisterna anskaffar sig makt och förvaltar den på ett sätt som inte är i Skandinavernas intressen. Massinvandringen och bankerna är ett par exempel på sionistiska skapelser som direkt påverkar oss och hotar vår framtid.
Citera
2018-01-05, 21:20
  #4259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glajjan
Kommunismen bytte skepnad. Vi lever i en tillvaro där 68 -vänsterns lakejer har absolut all politisk och medial makt. De utövar sin kulturmarxism istället för revolutionär gatukamp för att nå sina mål vilka är desamma.
Sionism är inte bara Israel. Det påverkar oss på så vis att just sionisterna anskaffar sig makt och förvaltar den på ett sätt som inte är i Skandinavernas intressen. Massinvandringen och bankerna är ett par exempel på sionistiska skapelser som direkt påverkar oss och hotar vår framtid.

Er grupp kommer att förbli liten. Svaret på varför har du gett i det här inlägget.
Citera
2018-01-05, 21:32
  #4260
Medlem
Glajjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Er grupp kommer att förbli liten. Svaret på varför har du gett i det här inlägget.
Jag får intrycket av dig som Israel-cuck sett till dina tidigare inlägg. Stämmer det?
Jag föreställer mig dig med 5000 inlägg som ett nättroll i SD-svansen som försöker assimilera din Thailändska fru så att din tillvaro blir helt perfekt!
__________________
Senast redigerad av Glajjan 2018-01-05 kl. 21:35.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback