Flashback bygger pepparkakshus!
2012-08-12, 11:03
Medlem
Germanias avatar
Så hur många vänner man har är utmärkande för ledandeposition i hierarkiska rörelser
Citera
2012-08-12, 15:51
Medlem
Bagarbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Liknelsen är dålig då ingen kan vara och är ledande i SUF, som är en platt organisation, liksom de flesta andra inom autonomavänstern. Just sayin'

Jag skulle faktiskt säga att liknelsen funkar då NU också är en platt organisation och då Kims ex inte är aktiv i något men känner folk som varit nationella länge men som tydligen enligt din meningsfrände ändå är "ledande". På vilket sätt skulle den vara dålig? Nåja vi kan utveckla detta i PM om det ska fortsätta debatteras för det är grovt OT.
Citera
2012-08-12, 19:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bagarbarnet
Vem säger att hon känner alla dom? och självklart likställer jag det då det är ganska små krav för att kallas "ledande", i sådana fall är jag ju inte ledande(vilket jag iofs inte är), jag är ju typ... Gud i NU enligt dina krav? För att dra en liknelse, en god vän till mig är väldigt aktiv inom SUF, betyder det att jag även är ledande inom SUF?

För jag har massa saker som kopplar henne till flera av dem sen flera år tillbaka.
Nej du är en fjant, det har du bevisat så om du har en ledande position så är det tragiskt. Och ja, folk som är drivande och väldigt aktiva anser jag vara ledande (och ledande är ett ord jag använder då det inte finns officiella positioner i många såna här organisationer, både inom vänstern och högern).
Citera
2012-08-13, 00:33
Medlem
Bagarbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askatasuna
För jag har massa saker som kopplar henne till flera av dem sen flera år tillbaka.
Nej du är en fjant, det har du bevisat så om du har en ledande position så är det tragiskt. Och ja, folk som är drivande och väldigt aktiva anser jag vara ledande (och ledande är ett ord jag använder då det inte finns officiella positioner i många såna här organisationer, både inom vänstern och högern).

Du verkar ju uppenbarligen inte förstå exakt vad jag kritiserar så vi lägger ner denna meningslösa diskussion.
Citera
2012-08-13, 12:24
Medlem
nordanvinds avatar
Citat:

Du vet uppenbarligen inte vad du pratar om. Men kul att du försöker
Citera
2012-08-16, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nordanvind
Du vet uppenbarligen inte vad du pratar om. Men kul att du försöker

Grattis, du kom inte med ett enda motargument mot fakta som jag tagit fram och du kör Internetkrigare-argumentet "Du vet inte vad du pratar om", grattis, du är en sopa. Gå och lek med de andra barnen.
Citera
2012-08-16, 19:38
Medlem
infogivers avatar
Vad gör S**a nuförtiden? Är hon organiserad fortfarande?
Citera
2012-08-17, 09:38
Medlem
nordanvinds avatar
Citat:
Grattis, du kom inte med ett enda motargument mot fakta som jag tagit fram och du kör Internetkrigare-argumentet "Du vet inte vad du pratar om", grattis, du är en sopa. Gå och lek med de andra barnen.

vad ska jag argumentera emot? Dina vilsna påståenden som försöker göra Kims flickvän till ledande?
Citera
2012-08-17, 11:33
Medlem
Citat:
Vad gör S**a nuförtiden? Är hon organiserad fortfarande?

Vem menar du?
Citera
2012-08-17, 13:14
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paranor
Vem menar du?

Den blonda. Vill ej outa ifall hen fortfarande är icke-aktiv, hen sa sist att hen skulle lägga ner efter att AFA Stockholm varit och hälsat på hos hen.
Senast redigerad av infogiver 2012-08-17 kl. 13:26.
Citera
2012-08-17, 15:37
Medlem
Citat:
Den blonda. Vill ej outa ifall hen fortfarande är icke-aktiv, hen sa sist att hen skulle lägga ner efter att AFA Stockholm varit och hälsat på hos hen.

Jaha. Nej, h*n är inte längre aktiv. Sorligt, men sant.
Citera
2012-08-20, 22:04
Medlem
Nordisk Ungdom försöker skramla pengar till Annie Lööfs avgångsvederlag:

http://www.youtube.com/watch?v=--U7u2HDKpk&

Patrik Forsén har verkligen en humoristisk ådra som NU gör rätt i att använda så mycket de bara kan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in