Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-12-04, 00:20
  #1
Medlem
men jag tog ett mobilabonnemang med en ny telefon hos Telia i somras. Telefonen kostade då 195 kr. I januari kommer det att bli en förhöjd avgift för denna. Kan man, om man vill? betala telefonen för att slippa den förhöjda månadsavgiften men ändå behålla abonnemanget. Nån som vet/gjort

Undrar då främst om det är besvärligt, dyrt eller ens möjligt. Och ja, jag har provringt telia men köerna plågar mig.
__________________
Senast redigerad av fnuske 2009-12-04 kl. 00:57.
Citera
2009-12-04, 00:58
  #2
Medlem
fnuskes avatar
Ändrade rubrik, och skickade till rätt forum.

Övrigt - sista utvägen ---> Tele- och radiokommunikation

// Mod
Citera
2009-12-04, 02:29
  #3
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mos-Fet
men jag tog ett mobilabonnemang med en ny telefon hos Telia i somras. Telefonen kostade då 195 kr. I januari kommer det att bli en förhöjd avgift för denna. Kan man, om man vill? betala telefonen för att slippa den förhöjda månadsavgiften men ändå behålla abonnemanget. Nån som vet/gjort

Undrar då främst om det är besvärligt, dyrt eller ens möjligt. Och ja, jag har provringt telia men köerna plågar mig.
jag gjorde så med min iphone som köptes i somras hos telenor. betala 6000 i butik och så slapp jag förhöjd avgift. och har kvar min telenor abb som jag betalar 300 och ringer för 300. vet inte om du kan göra det mitt i månaden bara ringa kundservice och fråga
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback