Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-12-03, 14:58
  #1
Medlem
Du som har blivit bedragen av din partner... Hur kom ni på det? Och på vilka sätt förändrades den som var otrogen? Vilka tecken ska man titta efter? Berätta gärna din historia...
Citera
2009-12-03, 15:02
  #2
Medlem
Jamaicabananers avatar
Man skall kolla efter om inte partnern kopulerar med andra.
Citera
2009-12-03, 15:04
  #3
Medlem
MissBs avatar
Om din partner sitter mkt vid datorn så kanske du borde luska lite vad han gör där.
Om han stänger ner datorn när du kommer eller kanske har några fuffens sms? Om du nu vill läsa hans sms.

Beter han/hon sig annorlunda på något sätt?
Citera
2009-12-03, 15:18
  #4
Medlem
Dr.Dres avatar
Läste om det där i Metro för några månader sedan. Det jag minns är sms:ande (alltså att partnern sms:ar mer än vanligt) och mycket tid vid datorn, precis som den ovan skrev.

Men själv sitter jag både mkt vid datorn och sms:ar, så min partner kommer aldrig upptäcka min älskare
Citera
2009-12-03, 15:26
  #5
Medlem
Ipwns avatar
Om man hittar någon annans säd i tjejens mun, fitta eller anus tycker jag är ett starkt tecken på otrohet men man vet ju inte. Hon kanske "råkade".
Citera
2009-12-03, 15:34
  #6
Medlem
mstmtas avatar
Jag har läst att killar kan komma med blommer el dyl då han fått lite dåligt samvete.
Citera
2009-12-03, 15:38
  #7
Medlem
MissBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mstmta
Jag har läst att killar kan komma med blommer el dyl då han fått lite dåligt samvete.

Ja det kan stämma, men oftast om någon kommer med blommor bara sådär så är det ju något som är fel hahaha
Citera
2009-12-03, 15:43
  #8
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipwn
Om man hittar någon annans säd i tjejens mun, fitta eller anus tycker jag är ett starkt tecken på otrohet men man vet ju inte. Hon kanske "råkade".
Hehe...
Man säger "åh, vad blöt du är idag, älskling...", för att sedan bittert få erfara att det är en annan mans sperma man känner.
Citera
2009-12-03, 17:10
  #9
Medlem
lil richs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissB
Ja det kan stämma, men oftast om någon kommer med blommor bara sådär så är det ju något som är fel hahaha
Hmm nejdå, och det du sa innan stämmer väl inte heller...Att en kille stänger ner någon sida när tjejen kommer kan vara porr eller vad som helst, kan vara att han gör nått töntigt som han inte vill att du ska veta.

Tycker inte det är någon ide att luska efter sånt faktiskt, allt kommer förr eller senare fram. Men kolla på hur beteendet förändras framförallt.
Citera
2009-12-03, 19:33
  #10
Medlem
Flipkins avatar
Känner man sin partner på riktigt så tror jag nog att man helt enkelt bara vet, om det hänt. Magkänsla kan man kalla det för.
Citera
2009-12-03, 20:19
  #11
Medlem
Ozknybergs avatar
Om du i början av förhållandet får kolla på hennes telefon när hon får sms för att säga vem det är ifrån men att du inte får göra det senare i förhållandet pga hon tycker det är hennes privatsak är ett tecken.

Hon vill ut och festa mycket mer än vad hon gjorde innan.

Dom jag kommer på nu haha.
Citera
2009-12-03, 20:19
  #12
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flipkin
Känner man sin partner på riktigt så tror jag nog att man helt enkelt bara vet, om det hänt. Magkänsla kan man kalla det för.
Folk som lider av extrem svartsjuka känner ju den magkänslan hela tiden fast partnern inte alls otrogen.

Så där har du fel, tyvärr.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback