2008-02-04, 12:14
Medlem
Tjenare, är det någon som spelar Nukezone här?
Citera
2008-02-04, 12:21
Medlem
chades avatar
Spelar och spelar, har kvar mitt konto, men spelar inte så mycket längre. Har dock vunnit ett par rundor, både NW och Points. Lirar du aktivt?
Citera
2008-02-04, 12:36
Medlem
Ungefär samma som du. Som bäst kom jag 2a i NW i clanen W3t (watchers of the third tower). Det var cirka ett år sedan. Jag kunde inte spela vidare pga avslutande gymnasiestudier. Men jag är lite sugen på att börja igen och skulle kolla om det redan fanns några från FB.
Citera
2008-02-04, 12:42
Avslutad
Jag spelar väl hyffsat aktivt, fast bara för nw..

Fick dock en pinne i röven nyss..

xxxx Attacked you and you lost the battle. You lost 1 469 m² and $54 338. Your networth decreased with $20 239 (2,0%).

Attacker Losses: 0 units
None.

Defender Losses: 56 units and 47 buildings
56 Cruisers, 11 Missile Turrets, 7 Machinegun Turrets, 16 SAM Sites, 3 Torpedo Launchers, 5 Shipyards, 4 Advanced Power Plants, 1 Command Centre.

xxxx Attacked you and you lost the battle. You lost 1 434 m² and $29 780. Your networth decreased with $19 213 (2,0%).

Attacker Losses: 0 units
None.

Defender Losses: 53 units and 47 buildings
53 Cruisers, 8 Missile Turrets, 11 Machinegun Turrets, 14 SAM Sites, 3 Torpedo Launchers, 8 Shipyards, 1 Barracks, 2 Advanced Power Plants.
Citera
2008-02-04, 12:46
Medlem
chades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollingRichie
Ungefär samma som du. Som bäst kom jag 2a i NW i clanen W3t (watchers of the third tower). Det var cirka ett år sedan. Jag kunde inte spela vidare pga avslutande gymnasiestudier. Men jag är lite sugen på att börja igen och skulle kolla om det redan fanns några från FB.

Umm, vem är du.. jag har spelat ett antal rundor i W3T från och till... För ett år sen? Spelade du med Krisse, KB, Ricky, LoKeN osv?

Jag har för övrigt ingen ordentlig klan nu, kanske skulle fixa en FB-klan om nån är sugen..?
Citera
2008-02-04, 12:49
Medlem
Jag var med om att gå på en snubbe med över 7500 båtar jag tog drygt 2000 av hans trupper. Det var rekord för mig. På den gamla goda tiden när jag gick upp 06.00 för att gå in på NZ och hitta targets till min clan, för övrigt var jag och en annan snubbe bra på det och vi sparkade igång de som tvivlade på att vi skulle kunna vinna (kom 2a då).
Citera
2008-02-04, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chade
Umm, vem är du.. jag har spelat ett antal rundor i W3T från och till... För ett år sen? Spelade du med Krisse, KB, Ricky, LoKeN osv?

Jag har för övrigt ingen ordentlig klan nu, kanske skulle fixa en FB-klan om nån är sugen..?

Yes jag spelade med de grabbarna. Deras irc kanal var helt sjuk, jag hamnade på deras sida en gång som roligaste svar eller något sådant.

Jag hade nicket Lettland.
Citera
2008-02-04, 12:57
Medlem
chades avatar
Citat:
Jag var med om att gå på en snubbe med över 7500 båtar jag tog drygt 2000 av hans trupper. Det var rekord för mig. På den gamla goda tiden när jag gick upp 06.00 för att gå in på NZ och hitta targets till min clan, för övrigt var jag och en annan snubbe bra på det och vi sparkade igång de som tvivlade på att vi skulle kunna vinna (kom 2a då).

Heh, ja det jag kommer ihåg men inte är så stolt över är ju när jag spelade points i In Memory Of, och var tvungen att logga in var 4e timme för att inte tappa moral. Logga in vid 4-hugget på natten och leta targets när man har skola dan efter är ju inte sådär bra i längden..
Citera
2008-02-04, 12:59
Medlem
chades avatar
Citat:
Yes jag spelade med de grabbarna. Deras irc kanal var helt sjuk, jag hamnade på deras sida en gång som roligaste svar eller något sådant.

Jag hade nicket Lettland.

Jag känner igen Lettland.. Vet inte om vi spelade tillsammans dock. Har nickat rätt mycket olika genom åren. Men i w3t har jag nog hetat kissekatten eller kissemiss hela tiden tror jag
Citera
2008-02-04, 13:05
Medlem
Jag tror inte vi spelade tillsammans fanns en som hete krisse men ja, ganska nära kisse.

Ja, det snackade nog mycket skit om mig. Jag hade ingen clan i början av rundan så jag frågade några toppclaner om de ville anta mig. W3t var de som ställde upp, jag var nog ett riktigt pain in the ass den rundan. Eftersom jag ville göra något vettigt att rundan medan de hade tänkt att slöa, men vi kom ju 2a tillslut. Sen kickade de mig för några gamla kom tillbaka och så spelade de skitdåligt rundan efter. Det var rätt sjuka grabbar där speciellt på irc kanalen. Jag borde kolla upp den igen hah, vara där och terra som guest.
Citera
2008-02-04, 13:58
Medlem
truperts avatar
Kör solo ligger runt 50 i nw-rank!
Citera
2008-02-04, 14:31
Medlem
Spelat aktivt förr, var med i Fight club när vi tog första UA medaljen bl.a.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in