Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-12-02, 10:09
  #1
Medlem
Min kille vill inte ha sex längre. Skyller på att han inte tänder på mig, kul! Att jag är för tjock, vilket jag inte är. Jag har sagt att jag ska skaffa en älskare. Då blir han svartsjuk. Han är ganska deppig av sig och krökar på helgerna. Kan det vara något övergående tro eller är det helt kört? Jag älskar honom så mycket. Vill inte ha någon annan, men sex vill jag inte vara utan! Behöver goda råd!
__________________
Senast redigerad av Pierina 2009-12-02 kl. 10:11.
Citera
2009-12-02, 10:15
  #2
Medlem
Cyones avatar
vilken trevlig pojkvänn du verkar ha. säger han, jag vill inte ligga med dig du är tjock? då ligger han förmodligen någon annan.
Citera
2009-12-02, 10:20
  #3
Medlem
Herr Guldstjärns avatar
Låter som en tråkig situation :/.

Jag har själv haft perioder där jag inte alls tilltalas av tanken vid att ha sex med min flickvän. Men detta har faktiskt berott på mig och inte henne, så den här situationen känns främmande.

Om han fysiskt äcklas av dig så är det väl ingen idé att vara tillsammans? Även om skönhet sitter "inombords" så är ytlig attraktion viktig för att trigga den mentala attraktionen, tror jag
Citera
2009-12-02, 10:28
  #4
Medlem
Dr.Gronblads avatar
Är nog dags att hitta någon som uppskattar dig mer. Hade jag varit i din sits hade det blivit en örfil och lämnat honom. (Men, du kanske vill bli kallad tjockis)

Du förtjänar bättre.
Citera
2009-12-02, 10:29
  #5
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pierina
Min kille vill inte ha sex längre. Skyller på att han inte tänder på mig, kul! Att jag är för tjock, vilket jag inte är. Jag har sagt att jag ska skaffa en älskare. Då blir han svartsjuk. Han är ganska deppig av sig och krökar på helgerna. Kan det vara något övergående tro eller är det helt kört? Jag älskar honom så mycket. Vill inte ha någon annan, men sex vill jag inte vara utan! Behöver goda råd!

Att killar, precis som tjejer, kan hamna i perioder där de har mindre eller ingen lust med sex, är inget konstigt.

Din killes motivering är däremot helt oacceptabel, och jag skulle ifrågasätta om det verkligen var någon mening med ett förhållande tillsammans med en person som dels hade den synen på mig -- dels på det sättet försökte sänka min självkänsla.

Jag tycker varningsklockorna ringer som brandlarm.
Citera
2009-12-02, 10:38
  #6
Medlem
Sockerbits avatar
Kan vara depression, killar brukar sällan vilja ha sex under sådana perioder.
Citera
2009-12-02, 11:03
  #7
Medlem
mactrashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pierina
Min kille vill inte ha sex längre. Skyller på att han inte tänder på mig, kul! Att jag är för tjock, vilket jag inte är. Jag har sagt att jag ska skaffa en älskare. Då blir han svartsjuk. Han är ganska deppig av sig och krökar på helgerna. Kan det vara något övergående tro eller är det helt kört? Jag älskar honom så mycket. Vill inte ha någon annan, men sex vill jag inte vara utan! Behöver goda råd!

När kom han på att du var tjock?
Ni varit tillsammans ett tag och sedan helt plötsligt tycker han att du är för tjock?
Stanna inte kvar för länge med denna person om han inte ändrar sig, du kastar bort ditt liv
Citera
2009-12-02, 11:23
  #8
Medlem
Ireqoms avatar
Tänk efter lite nu. När sa din pojkvän senast att han älskar dig?
Gör han något för dig, tex ställer upp för dig ibland, gör en mysig kväll för bara er 2 osv...

Jag tror han börjar tröttna på förhållandet eller så kan det ju vara så att han döljer något inom sex-biten som han inte riktigt vågar prata om. Köns sjukdomar, du kanske är för kass i sängen helt enkelt eller så tänder ni inte på samma saker så det blir tråkigt helt enkelt.

Du som sägs vara tjock kanske gillar att trycka i dig en fet bulle under sexet medan din kille tycker att det äcklar honom och bara vill avsluta det hela.

Tänk lite på problemet, ställ frågor till dig själv och försök svara på dom. De frågor du inte kan svara på ska du ställa till din pojkvän för han har säkert svar på dom.
Citera
2009-12-02, 11:48
  #9
Medlem
KjellBergqvists avatar
En kvinna skall icke tigga om att få ligga.
Citera
2009-12-02, 11:53
  #10
Medlem
Freke_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Att killar, precis som tjejer, kan hamna i perioder där de har mindre eller ingen lust med sex, är inget konstigt.

Din killes motivering är däremot helt oacceptabel, och jag skulle ifrågasätta om det verkligen var någon mening med ett förhållande tillsammans med en person som dels hade den synen på mig -- dels på det sättet försökte sänka min självkänsla.

Jag tycker varningsklockorna ringer som brandlarm.

Varfor skulle det vara helt oacceptabelt?
Kan halla med om att det e en dryg sak att saga, men i mina oron later det som en utmarkt ursakt for att inte knulla!

Vafan vet vi, TS kanske har lagt pa sig utav helvete i det senaste
Citera
2009-12-02, 12:03
  #11
Medlem
ojz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjellBergqvist
En kvinna skall icke tigga om att få ligga.

always leave them wanting more
Citera
2009-12-02, 12:06
  #12
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojz0r
always leave them wanting more
För mig så skulle jag säga att en man aldrig ska behöva be om sex, men det är ju bara jag.
Din kille verkar vara ett jävla svin. Jag kan säga att du ska lämna honom, men kommer du verkligen det?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback