Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-12-01, 22:33
  #1
Medlem
rerrekss avatar
inte min grej dehär, brukar ha stenkoll och inte behöva fråga om hjälp men nu är jag rätt vilsen...

gav mitt nummer på fyllan till en kille, vi började prata efter de i stort sett varenda dag msn och sms (alltid han som smsa, ja rätt dryg jag är :P). de höll på i ca två månader. eftersom att jag är rätt svår att få ut så tog de lite tid. så sågs vi iaf, jag firades den dagen och jag som inte brukar bli spec full va kalasfull! iaf hamna i en taxi vi åkte till han hade sex där jag nog presterade under definitionen DÅLIGT.. antar jag iaf, kmr knapt ihåg. haha ångest. aja vaknade upp fick kaffe åkte hem.

fick sms senare på kvällen där han fråga om jag kom hem, samt dagen efter bara small talk. hur som helst gillar honom antar jag.. så frågan är, har jag förlorat min chans? om inte vad göör jaag!?
Citera
2009-12-01, 22:35
  #2
Medlem
Dawnriders avatar
Vill se dig igen.

Denna gång med mindre rom och cola.
Citera
2009-12-01, 22:38
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rerreks
inte min grej dehär, brukar ha stenkoll och inte behöva fråga om hjälp men nu är jag rätt vilsen...

gav mitt nummer på fyllan till en kille, vi började prata efter de i stort sett varenda dag msn och sms (alltid han som smsa, ja rätt dryg jag är :P). de höll på i ca två månader. eftersom att jag är rätt svår att få ut så tog de lite tid. så sågs vi iaf, jag firades den dagen och jag som inte brukar bli spec full va kalasfull! iaf hamna i en taxi vi åkte till han hade sex där jag nog presterade under definitionen DÅLIGT.. antar jag iaf, kmr knapt ihåg. haha ångest. aja vaknade upp fick kaffe åkte hem.

fick sms senare på kvällen där han fråga om jag kom hem, samt dagen efter bara small talk. hur som helst gillar honom antar jag.. så frågan är, har jag förlorat min chans? om inte vad göör jaag!?

du frågar om du förlorat din chans me han...
vem va de som tog kontakt efter du åkt hem
Citera
2009-12-01, 23:11
  #4
Medlem
rerrekss avatar
aaaah... men endå.. de behöver väll inte betyda något..? han kanske bara ville va snäll

sen, inte för att låta självgod, men jag ser bra ut, är high fashion modell.. så han kanse bara tycker de är kul att ha mig till hands liksom.
__________________
Senast redigerad av rerreks 2009-12-01 kl. 23:24.
Citera
2009-12-01, 23:26
  #5
Medlem
Brottweilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rerreks
aaaah... men endå.. de behöver väll inte betyda något..? han kanske bara ville va snäll

sen, inte för att låta självgod, men jag ser bra ut, är high fashion modell.. så han kanse bara tycker de är kul att ha mig till hands liksom.

Säker på att han gillar dig? Du verkar vara en väldigt jobbig människa.
Citera
2009-12-01, 23:37
  #6
Medlem
rerrekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottweiler
Säker på att han gillar dig? Du verkar vara en väldigt jobbig människa.

haha aa förstod väll att de skulle låta som jag va de pga dedär... stryk de om de stör dig
Citera
2009-12-01, 23:39
  #7
Medlem
Battery6s avatar
Sluta vara så jävla motstridig om du gillar grabben, börja bjud lite på dig själv om du nu vill ha han och prova att ta kontakt nån gång för en gångs skull!
Citera
2009-12-02, 00:34
  #8
Medlem
Skalmanssons avatar
Finns fan inget mer avtändande än när en tjej spelar svår överdrivet länge

Att du sen går ut och super skallen av dig första gången ni går ut tillsammans för att sen ligga med honom är ju inget bra "första intryck". Nej du får nog ta tag i det här och visa att du faktiskt är intresserad och att du kan beté dig också
Men med tanke på att han ändå hörde av sig dagen efter så kanske du fortfarande har en chans
Citera
2009-12-04, 21:31
  #9
Medlem
Bacillbs avatar
Du tror att du är för snygg för ditt eget bästa tror jag. Bjud till lite, du kan ta initiativ att hitta på något, det behöver inte bara vara han.
Citera
2009-12-04, 22:09
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottweiler
Säker på att han gillar dig? Du verkar vara en väldigt jobbig människa.
Fan det roligaste jag läst på ett bra tag.

Smäll sanningen i ansiktet på dem, dags och växa upp gumman. Kvinnor som ni som gör att dudes måste jobba 2x för att ni ens ska förstå någonting.
Citera
2009-12-08, 01:24
  #11
Medlem
Börje.Borgs avatar
Haha.. ojojoj.. satt precis och letade på svaret till hur jag ska göra i motsatt situation.. Intressant!

Gillar en tjej som jag vet gillar mig.. hon är i alla fall inte helt ointresserad. Är en lång historia det dära i alla fall som jag inte bra kan ta här hur som helst. Men hon gör sig i alla fall totalt omöjlig. Stundtals. Fick till slut ut henne..
och vi hade det jätte trevligt. Men nu vet jag inte vad jag ska göra.. Har ju ringt och tjatat (känns så i alla fall, även om det varit mycket "smal talk") hundratusen gånger.
Men nu när vi har träffats vet jag inte vad jag ska säga när jag ringer.. Fråga ut henne igen?.. vet inte vad nästa steg är.. lite OT kanske...

Men.. OM hon ringde till mig skulle det vara så jävla ON så det finns inte. Eller smsade..
Som du skrev så var du "model" så då kan jag tänka mig att han inte ser ut som skit han heller. Ingen kille som ser bra ut spenderar 2 månader på en tjej för lite fyllesex.. Det kan han nog få ganska lätt när han vill endå.

Kanske är det det han håller på med just nu.. Även envisa killar har en gränns.. hör av dig till honom!
Citera
2009-12-08, 03:02
  #12
Avstängd
Du som skrivit rubriken? Just uppmärksamhet verkar stämma in riktigt bra på dig, nu har du fått den grattis!
Som de andra skriver försök inte vara bättre än du är, bjud till lite grann och ta initiativ själv också, visa vad du vill.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback