Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-12-01, 10:54
  #1
Medlem
GodMorgonHerrn.s avatar
Hej alla kära FBare!

Har en flickvän sen ett par månader tillbaka och allt fungerar hur bra som helst. Dock har hon blivit lite smådeprimerad verkar det som, eller det kommer väl och går. Det har blivit så med detta skitväder och vinter. Grejen e att vi gör i princip samma sak varje gång vi ses. Det altineras med filmkvällar, ut å äta, bio, mys å ja ni fattar.

Jag behöver hjälp med grejer man kan göra nu under dessa skitmånader som inte kostar allt för mycket. Jag bor i Göteborg, så det jag har tänkt på är att typ dra till Liseberg nu när de har julöppet + båten ner till danmark. Annars har jag ingen aning, och hon tänker så hon knakar oxå

Hjälp uppskattas, och inga förslag är dumma!
Citera
2009-12-01, 10:59
  #2
Medlem
Ta med henne ut på någon Restaurang?
Bowla
Besöka ett badhus
Spela nått spel
festa
umgås med vänner


finns nog massor om man tänker efter.
Citera
2009-12-01, 11:03
  #3
Medlem
Rifter666s avatar
Börja träna nåt tillsammans. Hjälper bra mot depression också.
Citera
2009-12-01, 11:06
  #4
Medlem
kanskeTHs avatar
detta tips gränsar mot fagighet, men, gör ett fotokollage eller någonting liknande med en massa bilder på er två, sjukt gulligt
Citera
2009-12-01, 11:35
  #5
Medlem
Ridgebacks avatar
Gå på stand up, det funkar alltid!
Citera
2009-12-01, 11:54
  #6
Medlem
Herrtrosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanskeTH
detta tips gränsar mot fagighet, men, gör ett fotokollage eller någonting liknande med en massa bilder på er två, sjukt gulligt

Förbannat bögigt Men vad gör man inte? En bra idé!
Edit: Hahahah! Måste ge dig beröm för en klockren avatar och ännu bättre signatur!

Finns oändligt mycket att göra ute i vinterkylan i övrigt! Grilla, skridskor, pulka (), vinterpromenader och utflykter av olika slag. Tänk dig sedan mot kvällning, ni tänder en brasa och bara sitter och myser i varandras sällskap Vintern blir inte roligare än vad man gör den till.
__________________
Senast redigerad av Herrtrosa 2009-12-01 kl. 12:04.
Citera
2009-12-01, 12:30
  #7
Medlem
GodMorgonHerrn.s avatar
Droger och Swingers club går väl bort ganska omgående, och tvåan, well u got to love flashback

Annars var det många bra förslag jag ska kolla upp! Och som någon sa, vintern blir vad man gör den till!
Citera
2009-12-01, 13:01
  #8
Medlem
Perfectsmiles avatar
Vänta på snön o ut o gör en snögubbe åt henne förfan ;D hon kmr uppskatta de
Citera
2009-12-01, 13:05
  #9
Medlem
Umgås med era vänner?
Citera
2009-12-01, 13:10
  #10
Medlem
farcrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hebban
Umgås med era vänner?


Köp en falukorv och stek den med era vänner
Citera
2009-12-01, 13:16
  #11
Medlem
Ipwns avatar
Åka skridskor är ju gulligt att göra så här nu mot vintertider, sen finns det ju andra vinteraktiviteter så som skidåkning också som ni kanske kan planera något om ni har det intresset. Sen så beror det ju också lite på vrt du bor. Men det finns ju garanterat massor med olika saker att göra i varje stad om man bara tänker efter lite. Överaska henne med något gulligt. Då får du dig säkert en skön avsugning och ett jävligt bra knull på kvällen sen.
Citera
2009-12-01, 13:27
  #12
Medlem
Talibbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridgeback
Gå på stand up, det funkar alltid!

Mmm förutom att svensk sådann suger stenhårt...Fast alla tycker ju olika!
Gå på museum e billigt annars, kanske inte GÖÖÖR roligt de heller men trevligt o man kan alltid lära sig en smula
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback