Hejsan.
Tänkte dela med mig med en ganska skön grej jag fick för mig i helgen. Jag började nämligen MMSa bilder på min kuk mot diverse föremål till min kompis med texten typ "Hej sötis, vad gör du?".
Det hela börjar nu spåra och vi har börjat skicka bilder till varandra med diverse bakrunder. T,ex. Kan han svara "Jag pluggar, stör inte <3" och en bild på hans kuk mot en mattebok.
Nu är planen att vi ska ta detta till en ny nivå, nämligen att varje dag ta en bild på vår penis på en sjuk plats med en härlig bakrund, kan vara en fullsatt tunnelbana, en buss, taket på globen. Osv. Det hela går ut på att du hela tiden måste vara värre än det tidigare MMS:et.
Varför skriver jag då detta? jo, jag tänkte att vi skulle ta och göra en tråd här på flashback med samma ändamål!
Tag en bild på din penis mot ett trevligt objekt inne i stan, i ditt hem, eller varför inte på en utav dina bästa kompisars kudde?
Jag har tyvärr inte tillgång till en telefon sladd för tillfället men kan be min kompanjon ladda upp bilder snarast, återkommer med det!
Del 2. (Bilder på din penis i däckad kompis ansikte)
Det här går då ut på att du med personen som däckat EGNA telefon ta en bild på din penis i hans ansikte varpå du sedan lägger den som bakrund och kanske även slänger iväg den per MMS till ett par fruntimmer på listan. Känns som en väldigt skön grej.
Edit:
http://www.speedyshare.com/files/19553959/Bild0199.jpg
Där har ni eran bild!
Upp till bevis!