Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-28, 17:25
  #1
Medlem
En kompis köpte en HP för några år sedan med tangenter som var belysta (underifrån). Någon som vet om det finns några sådana laptops nuförtiden?
Vill ha en liten dator, 10-14 tum tror jag blir lagom, och max 5K.
Några förslag?
Citera
2009-11-28, 18:34
  #2
Medlem
KalGustfXVIs avatar
Sitter med en Dell Latitude E6500 med bakbelysta tangenter. Suveränt i dålig belysning men det vet du ju! Visserligen en 15" för j ville ha 1920x1200 men kolla deras sida. Styrpinnen, ytterligare en av mina orsaker t valet, är visserligen låångt från IBM/Lenovo-klass men en gedigen laptop. Med överallt och fungerar bra.

Tillägg: Dell får minst ett extra + för man kan bestämma precis vad man vill ha i dem fast 5kkr kan bli tufft. Man får oftast vad man betalar för. 22kkr för min.
__________________
Senast redigerad av KalGustfXVI 2009-11-28 kl. 18:37.
Citera
2009-11-28, 18:57
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalGustfXVI
Sitter med en Dell Latitude E6500 med bakbelysta tangenter. Suveränt i dålig belysning men det vet du ju! Visserligen en 15" för j ville ha 1920x1200 men kolla deras sida. Styrpinnen, ytterligare en av mina orsaker t valet, är visserligen låångt från IBM/Lenovo-klass men en gedigen laptop. Med överallt och fungerar bra.

Tillägg: Dell får minst ett extra + för man kan bestämma precis vad man vill ha i dem fast 5kkr kan bli tufft. Man får oftast vad man betalar för. 22kkr för min.
Ok,var ju iallafall ett rätt!
men 22K, för en surfdator, tack, men nej tack!
Citera
2009-11-29, 22:27
  #4
Medlem
KalGustfXVIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Ok,var ju iallafall ett rätt!
men 22K, för en surfdator, tack, men nej tack!

Förstår jag, min är ett arbetsredskap. Har ett par gamla thinkpaddar till sånt, surf etc, 2kkr/st, men Dell har ju ett brett sortiment. Det var mer det jag menade. Dell.se. Enda jag sett med belyst tb.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback