Svara
2009-11-28, 12:32
Medlem
Ubanmeiunbans avatar
ålder: 18
Kön: man
tididigare droger jag testat, zopiklon concerta ritalin alkohol svamp osv.

allt de här utspelar sig igår och jag ska försöka berätta så gott jag kan.

Jag hade länge sett framimot att ta svamp efter att ha fått tag i 2 svampar Ca 30gram så började jag fundera om jag skulle äta dom eller inte, så efter jag bestämt mig så slängde jag i mig dom.

sen Ca 30 minuter senare började jag svettas lite och bli obekväm och kände att ett illamående är på gång så jag går in i köket och rostar mig 2 mackor med ost och ett glas nyponsoppa, nu började min tröjja bli obekväm så jag tog av den och satte på en annan men de var inte heller så bekväm så jag leter efter en tröjja men jag de var inte så lätt men efter ett tag lyckades jag hitta en bekväm tröjja men de luktade konstigt, sen hade jag glömt bort mackorna och nyponsoppan mackorna var kalla och inte alls så goda som dom brukar vara kände att illamåendet höll på att ta över efter mackorna var slut och nyponsoppan var slut så var jag tvungen att ta en dusch och jag känner att ruset håller på att komma, alla tankar och började fundera över att de är mycke folk som är deprimerade och jag förstog varför samhället är ju helt fucked upp, mår man dåligt är de fel på en och man skaffar sig en diagnos och sen får man medeciner så dom ska tjäna pengar på en. aja sen efter alla tankar gick jag inte i rummet och kände vilken bodyload jag hade, hur jag än satt mig var de obekvämt och de kändes onormalt och när jag andades kändes de som att skärmen på datorn kom närmre och närmre som att man zoomade på något vis helt skum känsla. sen ringde jag en vän och fråga när jag skulle komma till hans kompis lägenhet där vi skulle röka brunt, vi kan kalla han J efter mycke skrattande och massa ööh ööh så kom vi överens om en träff tog jackan mobilen och ett headset och började gå musiken var helt underbar och de var så sjukt vacker ute var som att man gick i en dröm värld nästan jag gick och gick sen började jag skriva till mitt ex som jag tidigare varit dum mot fan fattade inte varför jag varit dum mot henne.
väl när jag var i stan mötte jag 2 kompisar som ville prata med mig men de vart helt fel dom bara skratta åt mig så jag gick vidare och mot mina andra vänner J och E-är en brud. när jag nästan var framme så var jag tvungen att köpa en dricka för jag hade inte saliv i munnen och de var de jobbigaste jag varit med om stå i kö och folket kolla ju inte lite på mig med dom där stora puppilerna när drickan var köpt passa jag på att ringa J som mötte mig och vi skratta bara sen gick vi till lägenheten som E hade och dom började att att rulla en driekt riktigt chyssta vänner, sen satt vi oss i soffan och titta sipmson de var ju riktigt konstigt riktigt trippigt massa sekunder senare kommer inte i håg vad klockan är för den stog stilla och vi skulle nu röka och E började att röka och efter att tag var de J's tur att röka sen puffa han och passa till mig nu hände de grejjer första blosset trode jag tog ett stort bloss och när jag blåste ut röken så kom e typ inget och hjärtat började ju så så in i helvete men jag bryr mig inte för jag lever loppan och efter några bloss ger jag den till J och han fortsätter att röka, sen förstod jag varför droger är förbjudet de är för att folk ser hur sanningen är och den är ganska lätt att se när man har tagit droger och så vidare. allt går ut på pengar, var inte så mycke hallucinationer med de var riktigt Djupa tankar helt wicked förstog varför han som uppfan lsd var så smart tror ju att han trippade massa själv och blev smart. well de är en liten del av vad som hände igår
Jag bjuder på alla stavfel hoppas de blev okej men de var svårt att förklara de som hände och de är min första tripp rapport, Peace out friends!
Citera
2009-11-28, 14:07
Medlem
paronzodas avatar
wtf?

NEJ fucking NEJ. Slutade läsa efter en rad. Hur skriver du egentligen grabben? Ingen punkt eller någon stycke indelning. Jävligt flummigt.

Så jävla onödigt att ens skriva när du gör det så sämst, kanske borde du ta det lite mer seriöst när du väl lägger ner tid på det...

Skulle det nu vara så att du faktiskt gjorde ditt bästa så hoppas jag att du hittar en ny hobby, istället för att skriva Rus/Tripp -rapporter kan du ju se på tv, Jag har hört att folk med Down syndrome lyckas bättre med det.

0/10 Sämsta jag har "läst"

Sluta röv knulla folks ögon med denna skiten.
Citera
2009-11-28, 14:15
Medlem
Ubanmeiunbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paronzoda
NEJ fucking NEJ. Slutade läsa efter en rad. Hur skriver du egentligen grabben? Ingen punkt eller någon stycke indelning. Jävligt flummigt.

Så jävla onödigt att ens skriva när du gör det så sämst, kanske borde du ta det lite mer seriöst när du väl lägger ner tid på det...

Skulle det nu vara så att du faktiskt gjorde ditt bästa så hoppas jag att du hittar en ny hobby, istället för att skriva Rus/Tripp -rapporter kan du ju se på tv, Jag har hört att folk med Down syndrome lyckas bättre med det.

0/10 Sämsta jag har "läst"

Sluta röv knulla folks ögon med denna skiten.

Haha hur mår du grabben slut lycko piller?
Citera
2009-11-28, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ubanmeiunban
Haha hur mår du grabben slut lycko piller?

Han överdrev kanske lite. Men de jag tror han försökte säga är att din rapport är i princip oläslig. Du har stavfel hela tiden, inga punkter, ingen styckeindelning, ingen struktur osv.

Om du tagit dig tiden korrekturläsa din rapport så kanske folk hade orkat läsa den. Nu kommer du istället få en massa hatiska kommentarer likt den ovan, välkommen till flashback!

Ps: jag håller med den andra killen, rapporten är värdelös in every sence of
the word.

Edit: Du kanske borde läsa andra användares tripprapporter så du får en känsla för hur man skriver den, ett tips bara.
Citera
2009-11-28, 19:00
Medlem
0/10 riktigt dåligt skrivet. Gå i skolan för i helvete.
Citera
2009-11-28, 22:38
Medlem
Ubanmeiunbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony32
0/10 riktigt dåligt skrivet. Gå i skolan för i helvete.
äh sånt skit orkar inte jag me:P
Citera
2009-11-28, 23:13
Medlem
litenbondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubanmeiunban
äh sånt skit orkar inte jag me:P

Och har du då inte nyss beviset hur korkat det är? Gissa om du kommer ångra dig när du är äldre än 20...

OnT:
Jag håller med de andra. Det behövs definitivt mycket förbättringar i strukturen då det i princip knullar sönder ögonen att läsa den. Av det lilla som jag läste så verkade det ganska tråkigt beskrivit. Läs andras tripp-rapporter som har fått högre betyg så kanske du lär dig känna igen sätt att få struktur både på texten och berättelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in