Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-25, 10:39
  #13
Medlem
Ett litet djurs avatar
kan detta få nördar att betala tv-licensen?
Citera
2009-11-25, 11:27
  #14
Medlem
negashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett litet djur
kan detta få nördar att betala tv-licensen?
Nej.
Citera
2009-11-25, 11:29
  #15
Medlem
torrenttobbes avatar
Besviken på att Starre inte är med, är väl inte tillräckligt stort.
Wc3 skulle inte visas? Skööönt
Citera
2009-11-25, 12:16
  #16
Medlem
Tiwazs avatar
Ge oss Starcraft coverage!
Citera
2009-11-25, 13:28
  #17
Medlem
Novums avatar
Kommer det vara kommentatorer på detta? Och vilka isf? Tycker det ska ju vara några som faktiskt kan något om spelet.
Citera
2009-11-25, 15:00
  #18
Moderator
Snuffelbutts avatar
CS och Quake kan vara kul att titta på. Synd för oss dotalirare att varken dota eller wc3 kommer synas. Men som folk säger, dota är för invecklat och långsamt för att icke insatta ska gilla det, och RTS på tv i Sverige...yeah right
Citera
2009-11-25, 15:03
  #19
Avstängd
Gryathons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddyking
Det är quakelive som gäller. HoN är inget bra spel, dota är fortfarande bäst. Och anledningen att dom inte kommer sända dota kan jag tänka mig är för att det är svårt att hänga med för dom som inte fattar. Sen är inte turneringen så stor tror jag.

Fifa10 är inte med i DHs tävlingar
Starcraft är inte heller tillräckligt stort här i Sverige.
Jag är väldigt besviken på att dom skippar warcraft3. Men dom har misslyckats tidigare år att få dit storstjärnor så kanske därför dom struntar i år. Men dom borde haft en mindre tävling iafl....

Starcraft kommer nog eventuellt växa till oerhört lite senare skulle jag tippa på.
When the time is right!
Citera
2009-11-25, 15:19
  #20
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gryathon
Starcraft kommer nog eventuellt växa till oerhört lite senare skulle jag tippa på.
When the time is right!


Du menar alltså att starcraft är så nytt att dom inte fått tid att sätta sig redan eller
Citera
2009-11-25, 16:49
  #21
Medlem
Melecheshs avatar
Förväntningarna för mig är något i stil med:

http://www.youtube.com/watch?v=jMuHbCdTtds
Citera
2009-11-25, 19:50
  #22
Medlem
Ankishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
CS och Quake kan vara kul att titta på. Synd för oss dotalirare att varken dota eller wc3 kommer synas. Men som folk säger, dota är för invecklat och långsamt för att icke insatta ska gilla det, och RTS på tv i Sverige...yeah right
Dota är bra mycket mer fartfyllt än fotboll men det ska såklart visas om och om igen dygnet runt när det är något de kallar VM och SO om jag inte minns fel. Fånigt!
Citera
2009-11-25, 22:09
  #23
Medlem
Randomdude34s avatar
Intresant, svt verkar ha insett att intresset finns.
Citera
2009-11-25, 23:03
  #24
Medlem
repeaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novum
Kommer det vara kommentatorer på detta? Och vilka isf? Tycker det ska ju vara några som faktiskt kan något om spelet.
Det är väl SVT så man kan ge sig fan på att det blir Chris Härenstam som sitter och hojtar som vanligt..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback