Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2021-10-15, 06:32
  #109
Medlem
Han är så äcklig... Kolla denna video han är sån jävla lögnare https://www.youtube.com/watch?v=Y8D6q332MI4


Det värsta är att han är stolt för allt fult han gjort
Citera
2022-01-11, 01:19
  #110
Medlem
Drozds avatar
Jag har ätit på Gordon Ramsays stjärnkrog på Royal Hospital Road. Firmainbjudan, bör ha varit kring 2007. Helt ok mat, om än inte på långa vägar så fantastiskt som Michelinstjärnorna utlovade (har uppriktigt sagt aldrig förstått mig på "stjärnkrogar"). Gudskelov betalade jag inte notan, den lär ha varit något i hästväg.

Bästa behållningen var att få se självaste Gordon Ramsay svassa omkring och fjäska för diverse VIP-gäster. Äckligt lismande och krypande, len i käften och en helt annan person än i hans TV-program, där han ju som bekant skäller ut kökspersonalen efter noter.

Att Ramsay är ett praktsvin vet vi ju sen han blåste sin kollega Marco Pierre White på restaurangen Aubergine genom att sno deras bokningsliggare. Ramsay är därutöver en notorisk hustrubedragare.

Ramsay är såklart en bra "chef", men anledningen till hans stora framgång är hans narcissistiska ådra att visa sitt koppärriga gristryne överallt. Sånt säljer. En manlig motsvarighet till anknäbbade bloggbimbos. Tyvärr fungerar hans koncept. Hoppas att någon gång få se en hunsad deltagare i någon av GR:s alla program slå en tjockbottnad kastrull i plytet på det sällsynt vidriga aset.
__________________
Senast redigerad av Drozd 2022-01-11 kl. 01:37.
Citera
2022-03-07, 13:33
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Jag har ätit på Gordon Ramsays stjärnkrog på Royal Hospital Road. Firmainbjudan, bör ha varit kring 2007. Helt ok mat, om än inte på långa vägar så fantastiskt som Michelinstjärnorna utlovade (har uppriktigt sagt aldrig förstått mig på "stjärnkrogar"). Gudskelov betalade jag inte notan, den lär ha varit något i hästväg.

Bästa behållningen var att få se självaste Gordon Ramsay svassa omkring och fjäska för diverse VIP-gäster. Äckligt lismande och krypande, len i käften och en helt annan person än i hans TV-program, där han ju som bekant skäller ut kökspersonalen efter noter.

Att Ramsay är ett praktsvin vet vi ju sen han blåste sin kollega Marco Pierre White på restaurangen Aubergine genom att sno deras bokningsliggare. Ramsay är därutöver en notorisk hustrubedragare.

Ramsay är såklart en bra "chef", men anledningen till hans stora framgång är hans narcissistiska ådra att visa sitt koppärriga gristryne överallt. Sånt säljer. En manlig motsvarighet till anknäbbade bloggbimbos. Tyvärr fungerar hans koncept. Hoppas att någon gång få se en hunsad deltagare i någon av GR:s alla program slå en tjockbottnad kastrull i plytet på det sällsynt vidriga aset.

Koppärriga gristryne var ordet. Han skulle givetvis inte få ligga överhuvudtaget om han inte var känd, inte utan en papperspåse över huvudet i alla fall. Typisk double-standard, en kvinna med motsvarigheten till hans motbjudande nylle skulle aldrig någonsin få en plats i rutan. Likaså skulle en kvinna med hans vedervärdiga attityd få en plats i rutan. Men om man är man går det bra.
Citera
2022-03-08, 01:23
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toxicnegro
allt han gör är plankat från någon annan. hans iq är så låg att han klarar inte av att göra något krativt utan att planka vad någon annan gjort. vem tittar på denna idiot?

Din kommentar står för sig själv....idiot var namnet.
"allt han gör är plankat från någon annan. hans iq är så lågt att han klarar inte av att göra något krativt utan att planka vad någon annan gjort. vem tittar på denna idiot?"
"Han som sa't va't." Rätt säker på att Ramsey är rätt "krativ". Han har ett antal restauranger, Michellinstjärnor och pund på banken som talar för det.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback