Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-11, 14:39
  #1297
Medlem
Ryan O'Neals son Griffin O'Neal hade en begynnande filmkarriär som tog slut med en förskräckelse i samband med att han var ute och åkte motorbåt med Francis Ford Coppolas son Gian-Carlo Coppola 1986. Griffin försökte åka emellan två båtar som färdades långsamt, men missade att se att det fanns en bogersingslina mellan dem. Griffin han just precis ducka, men Gian-Carlo träffades och avled. Griffin skulle ha medverkat i Francis Ford Coppolas film Gardens of Stone (1987) men fick av förklarliga skäl sparken och ersattes av doldisen Casey Siemaszko. Griffin dömdes till samhällstjänst för vårdslöshet, som senare omvandlades till en kort fängelsestraff efter att han vägrat genomföra denna. Han medverkade i ett par obskyra skitfilmer efter det fram till 1992, då han slutligen insåg att det var dags att lägga ned skådespelardrömmarna.
Citera
2018-07-08, 15:03
  #1298
Medlem
Dolores Hart var en lovande skådis som var med i många filmer under Hollywoods "golden era", och spelade mot stora män som Stephen Boyd, Montgomery Clift, George Hamilton, Robert Wagner, och självaste Elvis Presley, som hon filmdebuterade mot! En av hennes mest kända filmer var den stillbildande Where the Boys Are (1960). Hennes sista filmroll gjorde hon i Come Fly with Me (1963), och därfter lämnade hon filmbranschen för gott för att vid 24 års ålder bli... NUNNA! Inte nog med det, hon gjorde sig av med ALLA sina ägodelar, och gav bort det mesta till Karl Maldens barn (som hon brukade sitta barnvakt åt) och lämnade dessutom sin fästman vid altaret efter denna nya ingivelse. Fästmannen kunde dock inte komma över sin kärlek till Hart, så han fortsatte besökta henne i klostret varje jul och varje påsk, ända fram till hans död år 2011.

https://en.wikipedia.org/wiki/Dolores_Hart

https://www.ignatius.com/promotions/....8KJTEedd.dpbs
Citera
2018-07-08, 21:21
  #1299
Medlem
Isnatts avatar
Ulf G. Johnsson som spelade den 'smala' polisen i pippi-filmerna, vad hände med honom? Han är född på 1920-talet och ännu i livet.
Citera
2018-08-12, 15:11
  #1300
Medlem
Här står mer om Paul Hogan och vad han (inte) gjort sedan Crocodile Dundee!

https://www.expressen.se/noje/sa-ble...ocodile-dundee
Citera
2018-08-19, 14:00
  #1301
Medlem
D_V_Ss avatar
https://imdb.com/name/nm0517844/film...?ref_=m_nmfm_1

Född 1979, mycket mindre jobb innan hon år 2003 är med i de stora filmerna: Big Fish och Matchstick Men. 2009 är hon med i den grymma skräckisen Drag Me To Hell. Sedan tycks karriären dött ut. Vad hände?
Citera
2019-06-11, 02:08
  #1302
Medlem
GormDenGamles avatar
Adrien Brody.
Ingenting - Oscar - nästintill ingenting

Är ju aktiv än. Men tycker ändå han passar in här.
Citera
2019-06-11, 02:31
  #1303
Medlem
TheOriginalJulhunds avatar
Vad hände med han Andreas Wilson? Som jag minns det så snackades det ganska mycket om honom efter Ondskan. Sen var han med i nån skräckis som jag har hört ska vara rätt dålig (minns inte vad den heter men nån här kanske gör det?) men sen dess har det väl varit tyst om honom?
Citera
2019-06-11, 04:05
  #1304
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheOriginalJulhund
Vad hände med han Andreas Wilson? Som jag minns det så snackades det ganska mycket om honom efter Ondskan. Sen var han med i nån skräckis som jag har hört ska vara rätt dålig (minns inte vad den heter men nån här kanske gör det?) men sen dess har det väl varit tyst om honom?
Öppnade väl en juicebar på Odenplan om jag inte minns fel?
Citera
2019-06-11, 09:39
  #1305
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOriginalJulhund
Vad hände med han Andreas Wilson? Som jag minns det så snackades det ganska mycket om honom efter Ondskan. Sen var han med i nån skräckis som jag har hört ska vara rätt dålig (minns inte vad den heter men nån här kanske gör det?) men sen dess har det väl varit tyst om honom?

The animal hette den
Citera
2019-06-12, 15:43
  #1306
Medlem
TheOriginalJulhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
The animal hette den

Tänker ge den en chans.
Citera
2019-06-12, 16:10
  #1307
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOriginalJulhund
Vad hände med han Andreas Wilson? Som jag minns det så snackades det ganska mycket om honom efter Ondskan. Sen var han med i nån skräckis som jag har hört ska vara rätt dålig (minns inte vad den heter men nån här kanske gör det?) men sen dess har det väl varit tyst om honom?


Verkar inte har medverkat i något sen 2016, man har ju inte hört något alls om honom sen Ondskan, han kanske märkte att yrket inte var något som passade han? han var ju inte imponerande som skådis i Ondskan direkt, även om det är en bra film.

https://www.moviezine.se/nyheter/and...-vad-hande-sen
__________________
Senast redigerad av zxcvb45 2019-06-12 kl. 16:14.
Citera
2019-06-12, 16:42
  #1308
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOriginalJulhund
Vad hände med han Andreas Wilson? Som jag minns det så snackades det ganska mycket om honom efter Ondskan. Sen var han med i nån skräckis som jag har hört ska vara rätt dålig (minns inte vad den heter men nån här kanske gör det?) men sen dess har det väl varit tyst om honom?

Är han inte läkare?

Edit: Inte han. Utan han som spelar mot honom i Ondskan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback