• 1
  • 2
2004-02-25, 16:27
Medlem
porrpumpans avatar
Kaliman: Jag skulle nog rekomendera dig att du testar Psio i en lugn miljö t.e x hemma med någon du känner bra som du kan känna dig säker med. Det är mitt råd. En annan sak du kanske borde beta att psio (4-Acetoxy-DiPT/4-Acetoxy-DET) är väldigt olik Salvia. Men som sagt du gör som du vill men om jag vore du och aldrig testat något liknande innan skulle jag ta det hemma första gången.

Lycka till!
Citera
2004-03-08, 08:35
Medlem
DevilDists avatar
Nå... ni som nu har testat det - hur var det ??
Citera
2004-03-09, 23:08
Medlem
DevilDists avatar
Ingen som vill svara ? Nu när det finns att köpa vill man gärna veta
Citera
2004-03-10, 20:37
Medlem
Kalimans avatar
jag skulle järna svara men farbror blå snodde mina tabletter för han trodde att det var något annat
(tur att dom plockade dom innan efedrinet jag hade blev olagligt i alla fall)
Citera
2004-03-10, 23:41
Medlem
Berberines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaliman
(tur att dom plockade dom innan efedrinet jag hade blev olagligt i alla fall)

ja hur är det med det där egentligen?? Enligt upplysningar ska efedrin vara olagligt nu. Annars borde ju aldrig smartbar slutat sälja det... Men hur kommer det sig att ND kan ta in fler och starkare ephedra preparat hela tiden???
Citera
2004-03-10, 23:57
Bannlyst
effedrin är ett kemiskt framtaget ämne utav ephedra, det är stor skillnad på de två har ja förstått..
Citera
2004-03-11, 09:13
Medlem
Kalimans avatar
men nd har sitt lager i holland eller nåt i den stilen..
Citera
2004-03-11, 11:12
Medlem
Berberines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .:Pimp:.
effedrin är ett kemiskt framtaget ämne utav ephedra, det är stor skillnad på de två har ja förstått..

Stor skilnad? På vilket sätt.
Om vi säger t.ex. Ephedra supertabs 1500mg. Den innehåller 164mg efdrin per tablett. Vilket borde vara 20%

Iförsig får man ju sälja San pedro kaktusar i sverige, men jag antar att man inte får sälja rent mescalin? Kanske är någon sådan lag då??
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in