Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-01-26, 12:55
  #1
Medlem
BuBBles avatar
Har just nu e Ericsson T610, helt okej telefon tycker jag, fast kameran e väll inte den bästa natte tid. Undrar nu om någon har provat blixten som finns att köpa till? Är den värd de 695 rikstalerna som den går på? Är det överhuvud taget märkbart? MvH
Citera
2004-01-26, 15:44
  #2
Medlem
...s avatar
Vet inte om det är ngt att han samtidigt som jag inte vet var du fått din prisuppgift ifrån!

På katshing kostar den endast 172:- och då skulle inte jag tveka på ett köp bara för att testa!
Citera
2004-01-26, 17:17
  #3
Medlem
BuBBles avatar
okej men då måste de va nån dålig kopia gjord i Polen ? Orginalet går på 695 har jag hört, å de e ju rätt normal pris om man tänker på vad man brukar få ge för såna prylar.
Citera
2004-01-26, 19:53
  #4
Medlem
sysops avatar
SonyEricsson FOTOBLIXT T610 MPF-10 ca 350 - 400 kr där jag kollat. Tror jag gav knappt fyrahundra för ett par månader sedan. Funkar kanonbra på ett par meters avstånd.
Citera
2004-01-26, 19:58
  #5
Medlem
...s avatar
Jag tror knappast att katshing säljer någon billig kopia och om dom nu gjorde det så skulle dom i alla fall inte kunna använda ericsson namn på modellen inse att du har varit nära på att bli lurad om du tänkt punga ut långt över 500:-
Citera
2004-01-27, 22:32
  #6
Medlem
Webbes avatar
Innan jul gick det att köpa (orginal-)blixten på SIBA för strax under 200 kr. Så 600 spänn låter lite väl dyrt.

Jag har prövat blixten och kan konstatera att den är ungefär i samma klass som kamran. Rätt värdelös med andra ord. Men jag antar att du inte köpte T610 för strålande kamrans skull...?

Nä blixten är en kul grej som kan lysa upp innomhusbilderna lite grann. Men nån kvallité blir det ju inte
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback