Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-03, 19:06
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Jag kollade på tvprogrammet hon intervjuades i häromdagen. Man såg att hon har åldrats helt klart. Men hon är fortfarande mycket vacker.

Riktigt härlig stor platt röv i yrrol.

Hon har verkligen åldrats och hennes extremt rynkiga hy vittnar om rökning på hög nivå. Men vilken skådespelartalang hon är
Citera
2015-11-03, 19:48
  #38
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sickestbeats
Ser någon Hellenius Hörna nu? Tycker Reuter verkar härligt laid-back....väldigt avslappnad, på det sättet man är när man tagit lite valium eller nåt ...? (vilket jag inte säger hon gjort)

fan vad jobbig Hellenius är "men asså....gillar du verkligen att att bo därute i huset helt ensam?"! Käften. Kan inte fatta att det livet kan vara nice utan sitter och flinar fördömande i sin FULA virkade slips, ogillar hans nonchalanta nedlåtande intervjustil.

Tittar inte på Hellenius och hans konstlade program, för han vet mycket väl att Suzanne hyr av hennes bästa väninna sen flera år tillbaka. Två mogna kvinnor som vill ha sitt privatliv i fred vilket jag respekterar.
Citera
2015-11-03, 19:53
  #39
Medlem
internetpolisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonQuixote.
Hittade ingen riktigt tråd om detta. annars får mod låsa denna.
Har hört att hon hade problem med spriten ett tag i sitt liv?
Några som festat med henne? hur är hon som person, divig? glad? ödmjuk?
pusspuss DonQuixote.
Jag jobbade som fastighetsskötare i hennes förra bostad på Östgötagatan Södermalm. Vårat kontor låg också där.
Jag träffade henne inte speciellt många gånger, men när vi möttes i tvättstugan eller någonstans i fastigheten så hejade hon och var trevlig.
Citera
2015-11-03, 21:10
  #40
Medlem
Hon hyr hus av Agnetha Fältskog.
Citera
2015-11-03, 21:50
  #41
Medlem
Hennes son gick i parallell klass som min ,Mariaskolan , hon var väldigt aktiv som förälder och deltog i de flesta aktiviteter . Tom spelade vi fotboll mot barnen på zinken en gång p/ år .väldigt trevlig och jordnära människa , bjud mig på premiär av Yroll på rival . Som sagt vacker , mycket kunnigt o proffsigt skådespelare , mästare på komedi ,
__________________
Senast redigerad av DonOlborne 2015-11-03 kl. 21:53. Anledning: Stav
Citera
2016-06-30, 01:02
  #42
Avstängd
Sebbe.Taxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Running77
Hon har verkligen åldrats och hennes extremt rynkiga hy vittnar om rökning på hög nivå. Men vilken skådespelartalang hon är

Rynkig hy? Kan inte se människan utan att bli sugen.
Citera
2016-09-25, 20:31
  #43
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe.Taxx
Rynkig hy? Kan inte se människan utan att bli sugen.
Rökning .? Hon har talat öppet om sin alkoholism däremot, hoppas och tror att hon inte längre dricker. Jag såg ett filmklipp från en pjäs på Dramaten när hon var väldigt ung, hon var helt enkelt bedövande vacker.
Citera
2016-11-12, 19:20
  #44
Medlem
Star Witnesss avatar
Har Suzanne några barn?
Kollade på nyligen avlidne Åke Catos sketch "legimitation"... (Sök youtube)
Där är hon så ljuvlig!

Kollade även en öppet arkiv-grej med Magnus och brasse på svt play. Vilken underbart vacker kvinna.

Måtte hon föra vidare dessa gener?
Citera
2016-11-12, 19:30
  #45
Medlem
onnyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Star Witness
Har Suzanne några barn?
Kollade på nyligen avlidne Åke Catos sketch "legimitation"... (Sök youtube)
Där är hon så ljuvlig!

Kollade även en öppet arkiv-grej med Magnus och brasse på svt play. Vilken underbart vacker kvinna.

Måtte hon föra vidare dessa gener?

Ruggigt sexig.
Citera
2016-11-12, 20:35
  #46
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Star Witness
Har Suzanne några barn?
Kollade på nyligen avlidne Åke Catos sketch "legimitation"... (Sök youtube)
Där är hon så ljuvlig!

Kollade även en öppet arkiv-grej med Magnus och brasse på svt play. Vilken underbart vacker kvinna.

Måtte hon föra vidare dessa gener?
Hon har väl barn med Tomas Pontèn.
Citera
2016-11-12, 20:50
  #47
Medlem
alicewonderlands avatar
De fick tre pojkar väldigt tätt, minns ett hemmahos-reportage. Hon verkade sköta hela den ruljangsen medan han levde glassigt skådespelarkvaliteter. Kan knäcka vilket äktenskap som helst (och driva en kvinna till alkoholism...). Hon har säkert varit en underbar mamma! Jag tycker att hon verkar vara en fantastisk och begåvad kvinna.
Citera
2017-03-07, 09:10
  #48
Medlem
arazals avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...rn-att-skratta

Suzanne Reuter vill få asylsökande barn att skratta

Citat:
– Jag har under många år haft tvivel, gått i terapi och ställt mig frågan "vad håller jag på med"? Men nu har jag insett vad komedi betyder och hur viktigt det är. Efter att ha arbetat med Clowner utan Gränser är jag idag jättestolt över mitt yrke. Plötsligt har det fått en betydelse för mig. Att möta dessa barn som har det svårt, få dem att våga släppa kontrollen och skratta, ja då befinner jag mig i himlen! Jag har fått direkta kvitton på hur stor skillnad skratt gör för människor, säger Suzanne Reuter i ett pressmeddelande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback