Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-24, 14:58
  #373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Fan vad tråkigt.

Är otroligt besviken över att den läggs ner.

Gör inget, senaste säsongen har varit fruktansvärt tråkig och dålig!
Citera
2013-12-01, 12:32
  #374
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Vad var det som hände i Gunilla Persson programmet? som genererade obekväm stämning
Citera
2013-12-06, 14:01
  #375
Medlem
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Vad var det som hände i Gunilla Persson programmet? som genererade obekväm stämning

Hade för mig att Markus Larsson skulle recensera Gunilla's dotters låt som spelades upp i programmet, eller något liknande.
Citera
2013-12-20, 23:00
  #376
Medlem
Smirmats avatar
Känns lite vemodigt att sista avsnittet har sänts nu.
Citera
2013-12-21, 02:50
  #377
Medlem
Arbetarbroders avatar
Alex Schulman har ju själv sagt hur trött han varit på göra Schulman Show så de va ju väntat.
Men jag trodde bara de skulle byta ut Alex Schulman mot en annan programledare.

Klart, de byter dekor och sånt i studion om de ska ha en nystart på talkshow på AftonbladetTV, men något lär ju dyka upp till våren.
Citera
2013-12-21, 10:17
  #378
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Alex Schulman har ju själv sagt hur trött han varit på göra Schulman Show så de va ju väntat.
Men jag trodde bara de skulle byta ut Alex Schulman mot en annan programledare.

Klart, de byter dekor och sånt i studion om de ska ha en nystart på talkshow på AftonbladetTV, men något lär ju dyka upp till våren.

Talkshow med fredrik virtanen? Oisin cantwell? Nä, lägg ner.
Citera
2013-12-21, 11:13
  #379
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Talkshow med fredrik virtanen? Oisin cantwell? Nä, lägg ner.

Robert Laul i så fall.
Citera
2014-01-13, 01:19
  #380
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Ser bara på något avsnitt av Schulman Show om gästen är intressant men Marcus är verkligen helt värdelös i TV. Han verkar mycket osäker och sluddrar fram sina frågor. Han tror han är cool när han frågar en kändis någon meningslös fråga, men allt faller bara pladask och stämningen blir pinsam.

Verkar ha attitydproblem för han tror han är "stor" för han sitter i någon rutten webbshow och vill övermanna Alex. En mammas pojke som behöver man up. En genuin mes. "I'm sorry, Mr Richards"-frasen säger allt om Marcus jagsvaghet. Han borde hålla sig till skrivandet.

Tjenare!
Vilket avsnitt är det som de visar den där roliga skämt-trailern baserad på "I'm sorry" grejen? Letar just nu.
Citera
2014-01-13, 01:31
  #381
Medlem
Schulman show fråga; "I'm… I'm… I'm… Sorry"

Tjenare!

Jag behöver desperat hjälp med att hitta det Schulman Show avsnittet då Alex gjort en skämt-trailer till Markus Larsson när han ber om ursäkt till Keith Richards. Skrattade tills jag spydde förra gången och vill hitta tillbaka till klippet. Kan någon hjälpa mig?

Martin
Citera
2014-02-02, 01:49
  #382
Medlem
eagless avatar
Sorry om jag är sen men, har `tittat-ifatt´ AS show och fullständigt älskar hur Alexander Bard äger Alex. Egentligen bara genom att hävda att "stängt kylskåp" är ett absolut måste. "Annars är man en hora". Detta provocerar AS till vansinne. Helt underbart. Birro showen är lysande då två mega-jönsar krockar, och sedan när Schyffert får "Fittan äntligen död" i nyllet så stannar klockorna. Jösses vilka freaks. Tror ändå Inde avsnittet är coolast då man ser att Schulman plötsligt inser hur fantastiskt vital, positiv, kreativ och intelligent en person som nästan tog livet av sig kan vara. AS sov garanterat väldigt dåligt natten efter Indes´ besök.
Citera
2014-04-16, 20:23
  #383
Medlem
Vart kan man hitta säsong 6 avsnitt 4?
Jag hittar det absolut ingenstans, dessutom är det borttaget på aftonbladet 4, varför tror ni??
Citera
2014-10-04, 15:41
  #384
Medlem
slowjamzs avatar
Behöver hjälp. Vill hitta klippet där Wikingsson gästar och de tar upp klippet i Nymo. Vilket avsnitt och vilken tid in i avsnittet är det?

Även youtube-klipp uppskattas.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback