Citat:
Ursprungligen postat av stilnockt
samma här kan fan käka upp en 100.st valium utan påvekan måste vara riktigt sjuk nu när man inte ens kan droga ner sig så man blir lite mysig i varje fall ang: onax stavar från FP tog en hel djävla näve kände nada är det bara dynga i dom det måste det var sen dom som kommer med dålig batch ock skit va fan köper dom in för nått det kan fan jag koka ihop själv dom måste väl som är så kända ha kvalitets ansvar men det vet dom inte vad det ordet betyder köp billigaste skiten bara och skit i konsumenten bara dom får ge 0.30öre, så vekar dom köpa skiten bara pengar det handlar om inte kosumenten som dom propagerar för nej ni på FP utför kvalitéhetskontroller
för er dyrt djävla mjöl som ni säljer.............
93!
menar ju fan det, kan ha med korstollerans på bensot att göra också, att vi käkat för mycket benso under våra dagar så för att bli mysig så måste vi nog hålla oss rena minst ett helt jävla år för att 10stess ska ge nån skyssst effekt.
men FP's produkter är ju riktigt skit det har ju blivit fastställt redan otaliga gånger.
ifortsättningen beställer jag bara grejjer från AMP, deras skit funkar iaf, även om jag har sån tolerans så jag måste käka en karta eller två för att det ska funka. men med grapefrukt eller grapejuice till då funkade tom FP's jävla skit Onax Stavar. och Diazepamen funkar mycket bättre om man dricker grapejuice. Men jag har bara druckit RödGrapejuice hittils, vet inte om det är nån skillnad på den och på vanliga gula grapefrukten. jag fick iaf effekt som fan på Rödgrapefruktjuice så då tror jag inte det ska va nån skillnad.
93 93/93