2010-11-02, 14:48
Medlem
Jag är inte medlem (än?) men smyger in en liten fråga:

Jag har läst en del om benzo och då även valium och provat. Dock blir jag lite fundersam gällande halveringstider och den faktiska ruslängden. När jag flummat på t.ex. vallar så har jag ju inte direkt upplevt mig påverkad i 30h+ trots att jag borde ha en tillräcklig halt av ämnet kvar i blodet.

Jag har därför börjat fundera kring om jag blivit förvirrad och de angivna halveringstiderna gäller hur länge substanserna kan spåras (som inaktiva metaboliter?). Eller har jag varit efterbenzad utan att märka av det?

Kan vara bra att veta hur lång ledighet som krävs efter en flödderkväll (timmar, dagar, veckor?) för att det inte ska märkas i mitt agerande på jobbet.

Ja jag förstår att många fungerar normalt på benzo men jag behöver testa lite mer för att veta säkert hur just jag reagerar. Så därför söker jag lite av en safe-time att utgå från under tiden jag lär känna min kropps reaktioner.
Citera
2010-11-04, 19:25
Medlem
alligatorsnors avatar
diazepam prodes 25mg kern pharma.

Betalade rätt mycket för dom men är rätt besviken. Vad tycker ni är dom överskattade?
Citera
2010-11-04, 20:09
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alligatorsnor
diazepam prodes 25mg kern pharma.

Betalade rätt mycket för dom men är rätt besviken. Vad tycker ni är dom överskattade?
Jo, de är lite överskattade men de funkar ju prima Tyckte av någon konstig anledning att det var mer tryck i 2 kern 10mg:are jämfört med att ta en 25mg:are. Kan det vara så att det är mindre i 25mg:arna än vad som sägs?
Citera
2010-11-05, 13:06
Medlem
Ninyah218s avatar
Fick hem mina 10mg Diazepam Stada från AMP igår, själv har jag sån in i helvetes korstollerans och har käkat runt 40st Onax stavar från FP på 1-2 veckor utan någon ordentlig effekt alls. Och nu har jag käkat runt 10st Diazepam 10or samt en Iktorivil 2mgare utan något vidare rus, plus en kanske 2mg sub på det.
Gav farsan ett par Diazepam och han har aldrig käkat piller förut bara rökt brass å fifflat me annat å han blev hel väck. Så rekommenderar dom iaf starkt ifall nån annan funderar på att beställa Diazepam 10or från AMP. Roche Valiumen var ju tyvärr så jävla dyra, och dom här Stada Diazepamen var precis lika bra!
Citera
2010-11-05, 13:15
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cashew
Tjena, har ett litet dilemma här som jag inte riktigt kan lista ut.

Säg att jag har 10 st blåa 5mg diazepam, en brytskåra i övrigt inget tryck eller något.
Sen har jag vad som påstås vara 10 mg diazepam, men dom ser exakt likadana ut, en brytskåra ljusblåa och inget tryck.
Att det är Diazepam e jag rätt säker på men tolerans och annat gör att jag fan inte kan komma på vilken som är vilken?

Så hur fan lyckas jag ta reda på det?

Anta att dom är på 10mg och ät dom som så, då får du då inte i dig för mkt om de nu skulle bara vara 5mg
Citera
2010-11-06, 15:59
Medlem
stilnockts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninyah218
Fick hem mina 10mg Diazepam Stada från AMP igår, själv har jag sån in i helvetes korstollerans och har käkat runt 40st Onax stavar från FP på 1-2 veckor utan någon ordentlig effekt alls. Och nu har jag käkat runt 10st Diazepam 10or samt en Iktorivil 2mgare utan något vidare rus, plus en kanske 2mg sub på det.
Gav farsan ett par Diazepam och han har aldrig käkat piller förut bara rökt brass å fifflat me annat å han blev hel väck. Så rekommenderar dom iaf starkt ifall nån annan funderar på att beställa Diazepam 10or från AMP. Roche Valiumen var ju tyvärr så jävla dyra, och dom här Stada Diazepamen var precis lika bra!

samma här kan fan käka upp en 100.st valium utan påvekan måste vara riktigt sjuk nu när man inte ens kan droga ner sig så man blir lite mysig i varje fall ang: onax stavar från FP tog en hel djävla näve kände nada är det bara dynga i dom det måste det var sen dom som kommer med dålig batch ock skit va fan köper dom in för nått det kan fan jag koka ihop själv dom måste väl som är så kända ha kvalitets ansvar men det vet dom inte vad det ordet betyder köp billigaste skiten bara och skit i konsumenten bara dom får ge 0.30öre, så vekar dom köpa skiten bara pengar det handlar om inte kosumenten som dom propagerar för nej ni på FP utför kvalitéhetskontroller
för er dyrt djävla mjöl som ni säljer.............
Citera
2010-11-06, 19:48
Bannlyst
Vad tycker folket om dessa?
http://www.pharmer.org/files/images/bensedin10.jpg
Något klipp i dessa?
Serbiska skall dom vara.
Citera
2010-11-06, 20:22
Medlem
Ninyah218s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilnockt
samma här kan fan käka upp en 100.st valium utan påvekan måste vara riktigt sjuk nu när man inte ens kan droga ner sig så man blir lite mysig i varje fall ang: onax stavar från FP tog en hel djävla näve kände nada är det bara dynga i dom det måste det var sen dom som kommer med dålig batch ock skit va fan köper dom in för nått det kan fan jag koka ihop själv dom måste väl som är så kända ha kvalitets ansvar men det vet dom inte vad det ordet betyder köp billigaste skiten bara och skit i konsumenten bara dom får ge 0.30öre, så vekar dom köpa skiten bara pengar det handlar om inte kosumenten som dom propagerar för nej ni på FP utför kvalitéhetskontroller
för er dyrt djävla mjöl som ni säljer.............

93!

menar ju fan det, kan ha med korstollerans på bensot att göra också, att vi käkat för mycket benso under våra dagar så för att bli mysig så måste vi nog hålla oss rena minst ett helt jävla år för att 10stess ska ge nån skyssst effekt.
men FP's produkter är ju riktigt skit det har ju blivit fastställt redan otaliga gånger.
ifortsättningen beställer jag bara grejjer från AMP, deras skit funkar iaf, även om jag har sån tolerans så jag måste käka en karta eller två för att det ska funka. men med grapefrukt eller grapejuice till då funkade tom FP's jävla skit Onax Stavar. och Diazepamen funkar mycket bättre om man dricker grapejuice. Men jag har bara druckit RödGrapejuice hittils, vet inte om det är nån skillnad på den och på vanliga gula grapefrukten. jag fick iaf effekt som fan på Rödgrapefruktjuice så då tror jag inte det ska va nån skillnad.

93 93/93
Citera
2010-11-06, 21:37
Medlem
planeraDs avatar
Tagit 39mh vallar nu och 15mg zopiclonem, ganska svårt med focussen på text, måsteblikna för att kunna se text sen blurras den igen. Vanligt memed det på benso?
Citera
2010-11-07, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AbsoluteXanor
Vad tycker folket om dessa?
http://www.pharmer.org/files/images/bensedin10.jpg
Något klipp i dessa?
Serbiska skall dom vara.
Såg just nu att dom fanns i 3 olika styrkor, 2mg, 5mg,10mg.

Svårt o veta då om det är klipp i dom eller ej, jag får helt enkelt köra 4st och testa!
Citera
2010-11-07, 12:11
Medlem
planeraDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av planeraD
Tagit 39mh vallar nu och 15mg zopiclonem, ganska svårt med focussen på text, måsteblikna för att kunna se text sen blurras den igen. Vanligt memed det på benso?
Va andra gången jag tog benso planen va att inte somna utan va uppe och "flumma" somna ca 45min efter det här inlägget
Citera
2010-11-07, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av planeraD
Va andra gången jag tog benso planen va att inte somna utan va uppe och "flumma" somna ca 45min efter det här inlägget
Så är det. Har du ångest osv i övrigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in