Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-19, 06:27
  #7525
Medlem
smoker27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jikro
Menar såklart vilken som är att föredra mellan Diazepam eller etizolam.

Enligt mig och som du kan få utskriven av svenska läkare Diazepam
Citera
2018-07-20, 17:01
  #7526
Medlem
Cirkulerar det fortfarande många fake Watson diazepam fortfarande? Kommit över några stycken och vill helst inte peta i mig sockerpiller eller nån smutsig RC...

Alternativen jag har är väl att testa några själv eller bjuda någon, problemet med att ge bort ett par är att jag ändå inte kan vara helt säker. Eller så slänger jag dom...
Citera
2018-07-22, 20:56
  #7527
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMattan
Cirkulerar det fortfarande många fake Watson diazepam fortfarande? Kommit över några stycken och vill helst inte peta i mig sockerpiller eller nån smutsig RC...

Alternativen jag har är väl att testa några själv eller bjuda någon, problemet med att ge bort ett par är att jag ändå inte kan vara helt säker. Eller så slänger jag dom...

Citerar mig själv.

Testade 40 mg som startdos. Känner ångesten släpper och rätt seg. Men känner mig liksom inte sådär avslappnad, så jag tar 30 mg efter cirka 3 timmar.

Nu känner jag mig riktigt relaxed i allt vad kroppen kan. Är inte ett dugg trött. Springer runt i mitt hem och gör vanliga sysslor helt avdlappmad och go.
Citera
2018-07-23, 00:52
  #7528
Medlem
Hur är det att blanda med cannabis? Före? Medans? Efter?
Citera
2018-07-23, 09:21
  #7529
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMattan
Hur är det att blanda med cannabis? Före? Medans? Efter?

Citerar mig själv åter igen

Rökte lite standardbrunt till och sov mycket gott. Kunde t.om vakna av larmet 06.50 för att pallra mig till tvättstugan och tvätta smutstvätt samt sängkläder.

Lagomt seg i hjärnkontoret, men jag känner att det bara är ett plus. Det var många år sedan jag kunde ta det chill på morgonkvisten med en kopp mörkrostat kaffe när luften är färsk ute, det är knäpptyst och inga bekymmer existerar. Jag är f.ö en extrem morgonmänniska, detta har jag saknat oerhört mycket.

Den här påminnelsen om hur skönt det är på morgonen ska jag tillämpa de morgnar när jag är nykter också. Blir en hemsk bensospiral om jag ska förlita mig på preparat för att kunna njuta av en så simpel sak som morgonluften.

Tack för mig!
Citera
2018-07-27, 03:04
  #7530
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMattan
Citerar mig själv åter igen

Rökte lite standardbrunt till och sov mycket gott. Kunde t.om vakna av larmet 06.50 för att pallra mig till tvättstugan och tvätta smutstvätt samt sängkläder.

Lagomt seg i hjärnkontoret, men jag känner att det bara är ett plus. Det var många år sedan jag kunde ta det chill på morgonkvisten med en kopp mörkrostat kaffe när luften är färsk ute, det är knäpptyst och inga bekymmer existerar. Jag är f.ö en extrem morgonmänniska, detta har jag saknat oerhört mycket.

Den här påminnelsen om hur skönt det är på morgonen ska jag tillämpa de morgnar när jag är nykter också. Blir en hemsk bensospiral om jag ska förlita mig på preparat för att kunna njuta av en så simpel sak som morgonluften.

Tack för mig!

Är dina piller märkta Dan 5620?
Citera
2018-07-27, 03:26
  #7531
Medlem
Nån som testat diazepam Teva som säljs på FS?
Citera
2018-07-27, 09:23
  #7532
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zekunden
Är dina piller märkta Dan 5620?

Ja.
Citera
2018-07-27, 18:22
  #7533
Medlem
Någon mer som har erfarenhet av dessa Dan 5620? Har nämligen ett gäng på G. Har tidigare käkat Bensedine och dom blå kambodjanska Zepam i ca 3 år. Är dom i samma klass eller lite klenare?

MVH
Citera
2018-08-03, 22:17
  #7534
Medlem
Argzons avatar
Har både läst och hört av bekanta att diazepam omvandlas till oxazepam i kroppen. Innebär det att jag som måste lämna UP då och då kan käka diazepam och komma undan med det då jag får oxascand utskrivet?
Vore ju underbart isåfall.

Snälla säg att det här stämmer?

Mvh
Citera
2018-08-03, 22:21
  #7535
Medlem
Fick tag i 5st 10mg svenska stess! Tagit 2st och 2 glas vin. Visst blir man lite flummig men jag tycker det känns som det saknas något? Blir inte så lugn av dom utan vill typ ut och hitta på något, Ska röka lite brunt nu så får vi se om det hjälper lite. Vill egentligen ha tramadol men den skiten har jag varit ren tag ifrån nu och ska fortsätta så, är väl inte de bästa med tram,bens, alkohol? Då man börjar leka med döden?
Citera
2018-08-03, 23:13
  #7536
Medlem
sneervs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argzon
Har både läst och hört av bekanta att diazepam omvandlas till oxazepam i kroppen. Innebär det att jag som måste lämna UP då och då kan käka diazepam och komma undan med det då jag får oxascand utskrivet?
Vore ju underbart isåfall.

Snälla säg att det här stämmer?

Mvh

Har också hört att det syns på samma sak på UP stickor för är väll kanske svårt får en sticka att lista varje benso som finns när dom är snarlika. Inte 100 på det men låter rimligt.

Citat:
Ursprungligen postat av betman123
Fick tag i 5st 10mg svenska stess! Tagit 2st och 2 glas vin. Visst blir man lite flummig men jag tycker det känns som det saknas något? Blir inte så lugn av dom utan vill typ ut och hitta på något, Ska röka lite brunt nu så får vi se om det hjälper lite. Vill egentligen ha tramadol men den skiten har jag varit ren tag ifrån nu och ska fortsätta så, är väl inte de bästa med tram,bens, alkohol? Då man börjar leka med döden?

Kanske saknaden av en grov ångest som släpper när du tagit skiten? Funkar ju som sagt bäst som ångestbefriande och hade du inte det så kanske det känns lite tamt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback