Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-16, 17:42
  #7333
Medlem
bananajoe33s avatar
Så jävla less att jag inte får nått vid behov mot min ångest.. stesolid har hjälpt enormt när jag testat, vad sa ni åt läkaren när ni fått det utskrivet? har missbruk i mina journaler så antar det är omöjligt....
Citera
2017-12-16, 20:50
  #7334
Medlem
uh-huhs avatar
Har erfarenhet av ?Dessa stesolid
Det smakar inte mycket alls,brukar diazepam smaka något speciellt?
Alprazolam smackar ju skit men dessa smackar typ bindningsmedel som löser upp sig på 20 sekunder?
Uppskattar snabbt svar!
Mvh
Citera
2017-12-17, 00:51
  #7335
Medlem
Liv02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Har erfarenhet av ?Dessa stesolid
Det smakar inte mycket alls,brukar diazepam smaka något speciellt?
Alprazolam smackar ju skit men dessa smackar typ bindningsmedel som löser upp sig på 20 sekunder?
Uppskattar snabbt svar!
Mvh

Google..https://psychcentral.com/drugs/valium/
Det är valium.
Citera
2017-12-17, 01:09
  #7336
Avstängd
DEPRESSIVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Så jävla less att jag inte får nått vid behov mot min ångest.. stesolid har hjälpt enormt när jag testat, vad sa ni åt läkaren när ni fått det utskrivet? har missbruk i mina journaler så antar det är omöjligt....
Knappast omöjligt, men ännu svårare. Allt beror på läkare, om du är nykter nu, om du dricker samt vad du har för problem. För mig tog det låååååång jävla tid innan jag fick hjälp. Om du har en konstaterad allvarlig psykisk störning (Borderline, bipolär m.m) så kommer det att vara lättare att få hjälp.
Citera
2017-12-17, 09:22
  #7337
Medlem
smoker27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Så jävla less att jag inte får nått vid behov mot min ångest.. stesolid har hjälpt enormt när jag testat, vad sa ni åt läkaren när ni fått det utskrivet? har missbruk i mina journaler så antar det är omöjligt....

Som jag säger har papper på mitt missbruk ändå har conserts gabapentin å imovane utskrivet har du bara en utredning vilka problem du har faställt så är det inga problem. Om du bara är ute efter å knarka så kontakta din lokale gatulangare
Citera
2017-12-19, 09:19
  #7338
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Så jävla less att jag inte får nått vid behov mot min ångest.. stesolid har hjälpt enormt när jag testat, vad sa ni åt läkaren när ni fått det utskrivet? har missbruk i mina journaler så antar det är omöjligt....

Dom flesta får väl testa 10 olika läkemedel innan stesolid blir aktuellt, allt från Lergigan, Attarax till Theralen o allt där emellan varpå sistnämnda är bättre än stesolid i mitt tycke. Inte mycket att säga till läkaren egentligen utan det är bara att testa allt innan läkaren skriver ut de. Fick testa allt möjligt i ett år innan jag träffade en erfaren läkare på jour som sa att alla tidigare läkare bokstavligen inte förtjänar sina licenser iom allt jag testat och med min ångestproblematik.

Är din ångest riktigt illa så får du åka till akutpsyk sjutton gånger i veckan för att få det snabbare.
Citera
2017-12-21, 20:58
  #7339
Medlem
Två människor tidigare har frågat här i tråden men förblivit utan svar, även jag undrar huruvida det går att dricka rektallösning eller ej. Har en diazepam 10mg, men undviker helst rövpanna av diverse anledningar.
Tacksam för svar. Om ingen vet så kanske någon är modig och vågar testa?
Citera
2017-12-23, 00:38
  #7340
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Profundis
Två människor tidigare har frågat här i tråden men förblivit utan svar, även jag undrar huruvida det går att dricka rektallösning eller ej. Har en diazepam 10mg, men undviker helst rövpanna av diverse anledningar.
Tacksam för svar. Om ingen vet så kanske någon är modig och vågar testa?

Hört talas om Google? :P

http://www.bluelight.org/vb/threads/...ectal-Diazepam
Citera
2017-12-25, 18:43
  #7341
Medlem
Hej!
Vet inte om jag skriver i rätt forum, men mod får ta bort min post isåfall
Ska iallafall ha ett tjackrace ikväll, och jag har tillgång till 70mg Diazepam i 10mg tabletter. Hur många av dem behöver jag ta på come down för att somna gott och ångestfri. Har ingen benzotolerans heller
Tacksam för svar!

Mvh
Citera
2017-12-25, 22:53
  #7342
Avstängd
DEPRESSIVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsMelankoli
Hej!
Vet inte om jag skriver i rätt forum, men mod får ta bort min post isåfall
Ska iallafall ha ett tjackrace ikväll, och jag har tillgång till 70mg Diazepam i 10mg tabletter. Hur många av dem behöver jag ta på come down för att somna gott och ångestfri. Har ingen benzotolerans heller
Tacksam för svar!

Mvh
1-2 st bör räcka.
Citera
2017-12-26, 07:35
  #7343
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
1-2 st bör räcka.


Tack för svar!
Det var typ 6 timmar sedan jag tog senaste linan ungefär, ingen stor direkt. Tog ca 60mg valium för en timme sedan(Tror det är det är inte säker, dem är blåa med brytskåra D 10 står det på ena sidan, kan vara diazepam actavis från england också) oavsett så har väl mitt hjärta börjat lugna sig, börjar väl känna mig lite mindre ångestfylld och stissig, men inte mycket till muskelavslappning eller liknande. Kanske har tagit för mycket tjo? Värt att nämna är att jag har prövat av dessa bara nu för några dagar sedan och då gjorde 40mg mig väldigt sänkt.

Mvh
__________________
Senast redigerad av MsMelankoli 2017-12-26 kl. 07:41.
Citera
2017-12-26, 11:14
  #7344
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsMelankoli
Tack för svar!
Det var typ 6 timmar sedan jag tog senaste linan ungefär, ingen stor direkt. Tog ca 60mg valium för en timme sedan(Tror det är det är inte säker, dem är blåa med brytskåra D 10 står det på ena sidan, kan vara diazepam actavis från england också) oavsett så har väl mitt hjärta börjat lugna sig, börjar väl känna mig lite mindre ångestfylld och stissig, men inte mycket till muskelavslappning eller liknande. Kanske har tagit för mycket tjo? Värt att nämna är att jag har prövat av dessa bara nu för några dagar sedan och då gjorde 40mg mig väldigt sänkt.

Mvh

Har kollat upp dem tabsen och det är helt klart legit generiska diazepam som fått bra omdömen, jag kände av det kraftigt häromdagen, så är problemet att jag helt enkelt tagit för mycket tjack och kanske skulle ha väntat med diazepamen?
Tacksam för svar!!

mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback