Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2009-12-01, 19:42
  #25
Medlem
Superfluous.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
När jag var uppe på flera gram om dagen så hade jag tramadol i pulverform hemma. Löste upp det i 3-4dl vatten och höll för näsan och drack. Ryser bara utav att tänka på det.

Obehagskänslor
Det är inte gott.
2011-08-02, 06:39
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Fett soft blandning! Ta typ 0.5g tram med några xanor och du kommer må som en gud!

har just kastat i mig 0,675 g tram och 1 mg xanor och 0.5mg flunitrazepam och ska precis kicka en bong med lite bluberry haze
Första gånger denna kombo faktiskt, Så vi får se hur det blir att må men hoppas på gudomligt!

Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Har aldrig fattat det där med kramp asså! Har käkat 2g tram utan kramp och många av mina polare har käkat över 1g utan kramp..

Samma här men jag blandar oftast med iktorivil så där kanske vi har förklaringen. Men även när jag inte ätit benso till så har jag alfrig fått kramp av det.
2017-09-29, 12:45
  #27
Medlem
Vill bumpa tråden med att jag förlorade en av mina bästa vänner efter han hade varit ren nån månad, tog han 10 st 50 mg tradd och 10mg alprazolam under dagen, han sov och vaknade tidigt 05 kanske gick på toa å kissade, sa hej till sin far, gick å la sig igen.. När han inte stigit upp vid ca kl 10 då gick hans pappa in för att väcka honom och, då hade han redan börjat bli stel och små kall... den kombon har jag själv kört dubbla aja trippla mängder av med alkohol och rökt ner mig och däckat.. jag var övertydag om att han tagit nå annat, men obdutkionen sa thc tramadol och alprazolam..


Så tradden verkar fan va farligare än man tror ihop med benso... sorry för bump
2017-09-30, 03:53
  #28
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
Vill bumpa tråden med att jag förlorade en av mina bästa vänner efter han hade varit ren nån månad, tog han 10 st 50 mg tradd och 10mg alprazolam under dagen, han sov och vaknade tidigt 05 kanske gick på toa å kissade, sa hej till sin far, gick å la sig igen.. När han inte stigit upp vid ca kl 10 då gick hans pappa in för att väcka honom och, då hade han redan börjat bli stel och små kall... den kombon har jag själv kört dubbla aja trippla mängder av med alkohol och rökt ner mig och däckat.. jag var övertydag om att han tagit nå annat, men obdutkionen sa thc tramadol och alprazolam..


Så tradden verkar fan va farligare än man tror ihop med benso... sorry för bump
Alltid lika tråkigt att läsa sånt här,men viktigt att påminna folk om att vara försiktiga.
Har en vän som tog 2500mg tramadol idag (har ätit i 10år men ligger inte på 2500 dagligen)
Okänd mängd lyrica men inte mer än 1000mg och 15+ xanor (1mg)
Som TUR var fick han bara krampanfall,men hans flickvän däremot måste fått sig ett par hjärtinfarkter.
2017-09-30, 10:11
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Alltid lika tråkigt att läsa sånt här,men viktigt att påminna folk om att vara försiktiga.
Har en vän som tog 2500mg tramadol idag (har ätit i 10år men ligger inte på 2500 dagligen)
Okänd mängd lyrica men inte mer än 1000mg och 15+ xanor (1mg)
Som TUR var fick han bara krampanfall,men hans flickvän däremot måste fått sig ett par hjärtinfarkter.


Ja det är denma jävla tradd en som jag oroar mig för jämt men läkarna vägnar ge mig annat fas 400 mg + är kramp risk för mig pm jag inte äter benso.. innan min första kramp på tram kunde jag äta gram om dagen. Bodde i Spanien 9 mån och där e de som å köpa alvedon. Så tröck 20 stycken 50 mg om dagen sen en liter jäger på det sen droppa 5 innan jag somna för å lindta bakfyllan...
Sen fixk jag 2 kramp anfall på ca 14 stycken 50 mg helt plörsligt nör jag var tillbaka i Sverige så nu ör jag as kängslig . Tog 7 st 50mg igår utspritt på dagen sen nu nör sungen jag tog 2 mg och 5 xanot slog då slog teamen från igår på. 350 mg.. dom sitter i länge de e bra. Men hålla sig under 500 mg sen e de ändå bara bi effekter som blir tydligare ändå förutom noddingen men 400 mg tram och nån ellee 2 bens ikto 6mg eller xanor . 3mg
Det måste ju vara bättre än att dra flera gram.. jag e sjukt förvånad att jag känner av tradden jah tog igår 350 mg nu mär mina 5 mg xanor och 2 öl slog ... känner verkligen att detta var mer än min frisk 2mg liksom. . Halv snurrig nu hoppas jag hjälpte nåk
2017-09-30, 13:21
  #30
Medlem
C-3POs avatar
(FB) "Kan Jag blanda det här"-tråden Tips: http://www.drugs.com/drug_interactions.html

Diskussioner om att blanda droger kan tas i länkad tråd. Låser denna.

/Mod
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback