Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-24, 13:22
  #121
Medlem
TheKingIsDeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Vad då försöker "bjuda ut"? Tveksam till det, vem är så korkad?

Jag är ärlig om det, varför ljuga om det? den manliga personalen har gjort mer närmanden efter detta. Är många tjejer här där personal börjar bli på dom på opassande vis.

Denna manliga personal som ville bjuda ut är väldigt mycket äldre. Män ska inte jobba på institution med enbart yngre vuxna tjejer
Citera
2022-05-03, 14:22
  #122
Medlem
Detta är fuckd up att leva såhär
Citera
2022-05-03, 17:15
  #123
Moderator
mongomanishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niddzg
Detta är fuckd up att leva såhär

Kan du utveckla vad du menar? Är du på LVM? Vad är det som är fucked? Varför är du där?
Citera
2022-05-03, 18:42
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mongomanish
Kan du utveckla vad du menar? Är du på LVM? Vad är det som är fucked? Varför är du där?
Ja, fick akut lvm.
Citera
2022-05-05, 08:30
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niddzg
Ja, fick akut lvm.

Finns "LVM" i något annat land? Låt dem som vill ha vård få det istället för att låsa in missbrukare för dyra pengar och man får ingen vård ändå på LVM. Typiskt Sverige.
Citera
2022-05-06, 18:27
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Finns "LVM" i något annat land? Låt dem som vill ha vård få det istället för att låsa in missbrukare för dyra pengar och man får ingen vård ändå på LVM. Typiskt Sverige.
Nä det är bara förvarning, så onödigt
Citera
2022-05-07, 09:31
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niddzg
Nä det är bara förvarning, så onödigt

Och så är det stor risk att de tar en överdos när de kommer ut (heroinister), men jag är lite äldre nu men LVM verkar i alla fall inte lika vanligt idag tack och lov men det har jag inget belägg för utan bara en gissning.

Det är sjukt, har ni fått LVM och har möjlighet så åk utomlands ett år eller något...vet en som håll sig undan i ett år ca hemma hos sin mamma sjukt nog och han fick sitt LVM avskrivet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback