Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-20, 12:48
  #265
Medlem
Isnatts avatar
Femman kör svenska miljonärer i repris, så kl 13 idag kan man se Anders åka med Leif-Ivan i Florida

Jag tror nog Anders har pengar och en plan undanlagda. Han är nog inte så naiv och 'bonnig' som han framstår.
Citera
2015-07-20, 18:49
  #266
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Femman kör svenska miljonärer i repris, så kl 13 idag kan man se Anders åka med Leif-Ivan i Florida

Jag tror nog Anders har pengar och en plan undanlagda. Han är nog inte så naiv och 'bonnig' som han framstår.

det är klart att han har
Citera
2015-08-11, 20:28
  #267
Medlem
Peppe-Lunss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Det skall till en idiot för att köpa slott utan mark och skog för de pengarna, underhållet kostar alldeles för mycket utan att ha lite skog att sälja av.
Rimligast vore väl om man försöker sälja av till någon som försöker driva konferenslokal eller annan näringshandel på slottet så skiten driver sig själv.
Citera
2015-09-25, 21:53
  #268
Medlem
Isnatts avatar
Ok, att använda Flashback som referens på Flashback är väl udda, men:
(FB) Anders Sydborg
Citera
2015-09-26, 01:53
  #269
Medlem
Var Anders i Linköping på 50-års racet? Gjorde det grymt på 49-års racet, måste jag säga.
Citera
2015-12-18, 09:46
  #270
Medlem
Stygotiuss avatar
Slottet är sålt för 33,5 miljoner exklusive inventarier: http://www.nt.se/nyheter/norrkoping/...-12092923.aspx

Frågan är om det har funnits något övervärde att tala om i slottet. Frågan är också om köparna om slottet kommer köpa inventarierna och i så fall vad de kommer betala för dem. Att köpa ett slott utan inventarierna känns ju väldigt konstigt att framför allt två anledningar. Dels är det ett jättejobb (både tids- och penningmässigt) att fylla ett slott med passande inventarier, dels är det tråkigt att skilja slottet och originalinventarierna från varandra. Eller ägs inventarierna av någon annan..?

Någon som vet vad Anders gör nu för tiden? Någon som vet vem som köpt slottet?
__________________
Senast redigerad av Stygotius 2015-12-18 kl. 09:53.
Citera
2016-01-13, 14:18
  #271
Medlem
vigillarfittas avatar
Anders Sydborg påstår att polischef i Norrköping köper trosor av ex-fru Sydborg

Den fördetta skrothandlande miljonären Anders Sydborg påstår på Facebook att en högt uppsatt, namngiven, polischef i Norrköping köper gamla trosor av hans missbrukande fru.

Nån som vet om det ligger sanning i detta? Det är ju skandal i så fall.

Länk :https://www.facebook.com/anders.sydborg

Citat:
Jag vill dock i allt elände tacka honom för att han köper trosor av henne för en liten extra inkomst är ju aldrig fel.

Finns skärmdumpar från mobilkonversation.

ps : vet ej hur man länkar ett specifikt inlägg på facebook. Men det är tredje inlägget uppifrån.

Det finns ju inga som helst bevis på att det verkligen är polischefen som köper trosor. Skärmdumparna säger bara att någon som heter Sanna har kontakt med någon som vill köpa trosor. Det kan ju vara Sydborg själv som fejkat detta.
__________________
Senast redigerad av vigillarfitta 2016-01-13 kl. 14:29.
Citera
2016-01-13, 14:39
  #272
Medlem
Robin.Bentleys avatar
https://minfil.org/q2g8lbb5bc/anders_sydborg2.jpg

Där finns hans inlägg

Dock inget olagligt av polischefen men väldigt korkat och dumt
Citera
2016-01-13, 14:42
  #273
Medlem
vigillarfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin.Bentley
https://minfil.org/q2g8lbb5bc/anders_sydborg2.jpg

Där finns hans inlägg

Dock inget olagligt av polischefen men väldigt korkat och dumt

Korkat att köpa trosor för 3000 spänn / paret.
Låter väldigt dyrt.
Citera
2016-01-13, 14:44
  #274
Medlem
Gristarmars avatar
Då hans 3 senaste inlägg på facebook handlar om, vad han tycker, idioter som jobbar mot han eller är allmänt snuskiga så började jag tänka på ett citat:
""If you run into an asshole in the morning, you ran into an asshole. If you run into assholes all day, you're the asshole."

Vem vet med såna här människor, kan tänka mig att han är en lurig jävel men jag kan också tänka mig att polischefen har en liten fetisch för använda trosor. Dock förstår jag inte varför det skulle vara ett problem, om polischefen vill sniffa trosor och slita skinn varför ska vi bry oss?
Citera
2016-01-13, 14:47
  #275
Medlem
vigillarfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gristarmar
Då hans 3 senaste inlägg på facebook handlar om, vad han tycker, idioter som jobbar mot han eller är allmänt snuskiga så började jag tänka på ett citat:
""If you run into an asshole in the morning, you ran into an asshole. If you run into assholes all day, you're the asshole."

Vem vet med såna här människor, kan tänka mig att han är en lurig jävel men jag kan också tänka mig att polischefen har en liten fetisch för använda trosor. Dock förstår jag inte varför det skulle vara ett problem, om polischefen vill sniffa trosor och slita skinn varför ska vi bry oss?


Inget problem om det bara gäller trosorna. Polischefer får runka till vad dom vill.
Men av inlägget att döma verkar ju denna Sanna vara nån form av klient till polischefen. Då är det problematiskt. Om dom har en yrkesrelation. Där dom är i beroendeställning till varandra.
Citera
2016-01-13, 14:47
  #276
Medlem
Gristarmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigillarfitta
Korkat att köpa trosor för 3000 spänn / paret.
Låter väldigt dyrt.

Där faller ju hans story, du kan ju enkelt beställa hem använda trosor för en mycket billigare peng och om han nu köper trosor i person av en missbrukare så skulle han enkelt kunna förhandla ner priset till en knapp peng. En missbrukare har oftast ett beroende trots allt, bara att vänta några timmar tills dom börjar svettas och må illa så kommer man undan billigare!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback