2009-12-17, 20:53
Medlem
fluke12s avatar
"Skrot Anders" är bekant!
Stötte på hans kvinna hos djurdoktorn i förra veckan. " Hon med pistolen och dildon i byrålådan" Hon hade då en extremt hes röst.
Trevliga människor båda två. Anders vill gärna glassa lite bland grabbar.
Helt ok som kompis, men man ska nog inte bli för djup....
Citera
2009-12-17, 21:04
Medlem
fluke12s avatar
Lite kul var det då personalen på djurkliniken frågade om adressen till en gata i Linköping var rätt
Svaret kom blixsnabbt. Nej det är Ållonöslott!
Stämmer telfonnummret? Nä det är meningslöst," jag kan inte höra signalen i det där stora huset " Ring min mobil!

Hon och hunden är goa.
Citera
2009-12-17, 21:06
Medlem
mitropas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluke12
"Skrot Anders" är bekant!
Stötte på hans kvinna hos djurdoktorn i förra veckan. " Hon med pistolen och dildon i byrålådan" Hon hade då en extremt hes röst.
Trevliga människor båda två. Anders vill gärna glassa lite bland grabbar.
Helt ok som kompis, men man ska nog inte bli för djup....

Påminner lite om hon i "Äntligen hemma". http://www.facebook.com/people/Sanna...295?ref=search
Citera
2009-12-17, 22:00
Medlem
HemligaArnes avatar
Har en bekant som känner Anders ganska väl. Min bekanta är en väldigt speciell person som inte direkt har samma referensramar som majoriteten av befolkningen. Inte att han är en jätteskurk mer att han ständigt befinner sig i en gråzon. Belastas aldrig av samhället och belastar aldrig samhället. Bara finns.....håller alltid på med Anders typ av affärer. Skrot, maskiner och endast svarta kulor. Med andra ord inte helt rumsren =)

I vilket fall....på frågan om han skulle kunna tänka sig att köpa aktier i Kilsta metall blev svaret: Aldrig i helvete, Anders går över lik för att berika sig själv. Större rufflare finns inte. Tänk såhär, Anders far har hållit på med skrot hela sitt liv och aldrig fått en krona över. Hur kommer det sig att Anders gör såna pengar på samma sak?

Och detta från Herr halvt oseriös himself.
Citera
2009-12-18, 07:53
Medlem
mitropas avatar
Gamla bruksområden och industrier i avfolkningsbygder kan man få billigt, mycket billigt. Speciellt om man tillför nån liten verksamhet och förespeglar upplevelser. Som exempelvis motorsport, bland annat inomhusspeedway.

"Vid Electro- lux Gjuteriprodukter AB:s tid användes industrihallen i Hällesforsnäs till montering av spisplattor. Ett tag hette den Svärdvik Racing Stadium! Numera har hallen blivit en en skamfläck som bör rivas."

Gissa om den blivit tömd på all värdefull metall och lämnad åt sitt öde. Svärdviks racingresa genom bruks-Sverige är en riktig skrothandlarsåpa...arma kommunpolitiker.
Citera
2009-12-18, 17:22
Medlem
Anders far hade ju iaf näringsförbud.

Anders själv är enda personen som plockats av i ledning i elitklassen för Ränneslättsloppet eftersom han hade genat kraftigt men skyllde ju självklart på att banan var felmärkt. Denna tävling är nog den bäst uppmärkta i hela Sverige.

Angående Malexander så finns det rätt starka indicier på att Anders tog hand om rånbytet. Samma dag som de andra åkte in åkte han och köpte sig massa kapitalvaror typ motorcyklar mm. Och han och Mats Nilsson har ju haft fuffens ihop förr.
Citera
2009-12-18, 17:28
Bannlyst
Anders och hans bimbo till fru försöker desperat att få in en lilltå i de finare salongerna men han är allmänt avskydd av de som ens hört talas om honom.

Mitt råd till er som inte vill bli plundrade och ordentligt fintade är att håll er så långt borta från den skitstöveln som möjligt, han har gett uttrycker "gå över lik för att ..." ett namn. Patrask, riff raff och tattare är vad den karln är, oavsett vad någon annan påstår. Ränderna går aldrig ur sådant pack.
Citera
2010-01-16, 18:04
Medlem
mitropas avatar
Realtid skriver om Anders Sydborg

En riktig långkörare på Realtid.se

http://www.realtid.se/ArticlePages/2...tid451.dbp.asp
Citera
2010-01-16, 18:06
Medlem
mitropas avatar
Skrotkungen kopplad till Malexandermorden

Tidigare artikel på Realtid.se

http://www.realtid.se/ArticlePages/2...tid326.dbp.asp
Citera
2010-01-16, 18:09
Medlem
mitropas avatar
Skrotkungen kopplad till Malexandermorden

En tidigare artikel på Realtid.se
http://www.realtid.se/ArticlePages/2...tid326.dbp.asp

Citat ur intervjun:

Hur blev du indragen i Malexander-morden?
– Jag kände en av killarna som var med om det där, Mats Nilsson som senare spelade piraten i ”Sju tre” av Lars Norén.

– När det kom fram satt jag häktad i 16 dagar för den skiten.

– Sedan kom det ett jättestort belopp på 4.700 kronor i skadestånd och en liten ursäkt.

– Så jag är ganska trött på allt det där, och bestämde mig för att skriva en bok.
Citera
2010-03-17, 10:33
Medlem
Nu har Svärdviks bok kommit ut. www.kingofthecastle.se. Verkar vara intresant läsning.
Citera
2010-03-17, 23:19
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Lätt en av flashbacks bästa skvallertrådar på senaste tid eftersom det är en sådan über skojare, finns ju en tråd om hans polare också https://www.flashback.org/t676710
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in