2012-04-05, 20:16
Medlem
Bobby Knights avatar
Psykopat i kvadrat
Citera
2012-04-11, 13:47
Medlem
Kollade på 5an igår och den mannen ska inte ha vapenlicens, vifta runt som fan med hagelbössan, sköt rakt in i en van. Och sprängde en husvagn? Tv visst men ändå
Citera
2012-04-11, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WladCorn
Kollade på 5an igår och den mannen ska inte ha vapenlicens, vifta runt som fan med hagelbössan, sköt rakt in i en van. Och sprängde en husvagn? Tv visst men ändå

Vilket program var det?
Citera
2012-04-11, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Vilket program var det?
svenska miljonärer heter det nog.
Citera
2012-04-11, 14:13
Medlem
Byfånes avatar
Först och främst ang musikvideon han släppt. Den är jävligt pinsam, blev röd i ansiktet. Den är pinsam för att han spelar sig själv, över sig själv. Han försöker verka vara en intellektuell gangster. Men efter att sett honom på kanal 5s reality serie så ser man och hör att Sydborg inte är smartare än någon annan medelsvensson.

För det andra, vilken jävla pajas som köper ett slott utan mark. Måste kosta 50k i månaden i driftskostnader. Det är väll förfan inget trevligt att bo i ett jävla slott. Bara en jävla massa yta som man omöjligen kan använda, men som kostar pengar.
Citera
2012-04-11, 20:01
Medlem
GAMEONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor
Har ingen betydelse. Namnet är hundratals år gammalt.

Rent spontant drar man väl paralellerna till Ek-ollon, även om jag måste hålla med om att det rycker lite i smil-banden
Citera
2012-04-12, 18:50
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
Den är bra o coolt ironiskt gjord

Edit// Trodde aldrig jag skulle lyssna på en låt av/ med makarna Sydborg 2 gånger
men det har jag gjort nu och låten är bra!
Haha håller med, tror inte den ens är gjord för att verka seriös som vissa stolpskott här inne försöker få det till. Anders har glimten i ögat och gör sig till i programmet, verkar vara en reko snubbe!
Citera
2012-04-17, 21:00
Medlem
Jag skiter i vad Anders Sydborg har gjort, han är hur skön som helst.

Låt oss nu försöka lista ut vem hans livvakt är och dennes bakgrund, det är jag nyfiken på.
Citera
2012-04-20, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byfåne
Först och främst ang musikvideon han släppt. Den är jävligt pinsam, blev röd i ansiktet. Den är pinsam för att han spelar sig själv, över sig själv. Han försöker verka vara en intellektuell gangster. Men efter att sett honom på kanal 5s reality serie så ser man och hör att Sydborg inte är smartare än någon annan medelsvensson.

För det andra, vilken jävla pajas som köper ett slott utan mark. Måste kosta 50k i månaden i driftskostnader. Det är väll förfan inget trevligt att bo i ett jävla slott. Bara en jävla massa yta som man omöjligen kan använda, men som kostar pengar.

Märkligt att det inte är du som är med i programmet "svenska miljonärer" om nu Sydborg bara är smart som en vanlig Svensson.
Skulle vilja veta hur smart du är? Väldigt smart med tanke på att du kan avgöra hur smart andra människor är.

Herregud. Killen är i god för hundratals miljoner, han är väl allt annat än smart som en vanlig Svensson.
Citera
2012-04-21, 17:34
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodalacket
Märkligt att det inte är du som är med i programmet "svenska miljonärer" om nu Sydborg bara är smart som en vanlig Svensson.
Skulle vilja veta hur smart du är? Väldigt smart med tanke på att du kan avgöra hur smart andra människor är.

Herregud. Killen är i god för hundratals miljoner, han är väl allt annat än smart som en vanlig Svensson.
Klassisk avundsjuka från signaturen byfåne, han lever själv ett miserabelt liv och måste tänka ner andra människor till sin nivå som vanlig svensson för att känna sig tillgods med sig själv.
Citera
2012-04-22, 11:18
Medlem
Byfånes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodalacket

Hundratals miljoner? Hur vet du det?
Citera
2012-04-22, 14:01
Medlem
LucioFontanas avatar
Sverige skulle vara rätt trist utan den typen av människor. Killen är ju duktig och gillar att ha sköj. Och han betalar sin egna räkningar. Det finns inget anmärka på över huvud taget. Jag tycker det ger en känsla av att det finns hopp i denna alltför utslätade värld. Ställer mig lite frågande till folk som är så negativa till en person som verkligen gör något? Varför är ni det? Jag har ju självklart mina aningar, men jag skulle gärna höra era egna förklaringar till varför ni är så negativa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in