Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-16, 09:13
  #1
Avstängd
Sofiaskims avatar
Asså okej, jag förstår om ni vill ha en slampa för en kväll, men varför väljer vissa av er att ha som flickvän? OCH VARFÖR GIFTER SIG EN DEL MED DOM? En kvinna som legat med många män har ingen självrespekt och söker bara bekräftelse. Säg om ni vill att det beror på att kvinnan i fråga älskar sex, men det handlar fan inte om det när man ligger runt på ett vulgärt sätt xD
Citera
2009-11-16, 09:15
  #2
Medlem
soapmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiaskim
Asså okej, jag förstår om ni vill ha en slampa för en kväll, men varför väljer vissa av er att ha som flickvän? OCH VARFÖR GIFTER SIG EN DEL MED DOM? En kvinna som legat med många män har ingen självrespekt och söker bara bekräftelse. Säg om ni vill att det beror på att kvinnan i fråga älskar sex, men det handlar fan inte om det när man ligger runt på ett vulgärt sätt xD


Finns inga slampor, endast kvinnor med stor sexdrift.
Citera
2009-11-16, 09:17
  #3
Medlem
Gäller detta även män som knullat runt eller är de undantagna slamp stämpeln?
Citera
2009-11-16, 09:17
  #4
Medlem
Resistances avatar
Vad är "många män" i din värld? Finns det någon maxgräns på hur många kvinnor får ligga med innan de blir slampor?

Jag har legat runt en del i mina dagar, fast jag är ju kille i och för sig, så det kanske inte spelar någon roll då?
Citera
2009-11-16, 09:18
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soapmaster
Finns inga slampor, endast kvinnor med stor sexdrift.
Det finns olika motiv till kvinnors sexualdrift och i enskilda fall ligger uppmärksamhetsbehov rotade i bristande självrespekt som grund till en stor sexualdrift.
Vad jag inte förstår är hur man kan hysa förakt mot sådana tjejer och nyttja stigmatiserade och kränkande termer för att beskriva dem. Jag har svårt att se vad det kan ge för positiv utkomst och jag förväntar mig att TS kan reda ut det.
Citera
2009-11-16, 09:27
  #6
Avstängd
Sofiaskims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Det finns olika motiv till kvinnors sexualdrift och i enskilda fall ligger uppmärksamhetsbehov rotade i bristande självrespekt som grund till en stor sexualdrift.
Vad jag inte förstår är hur man kan hysa förakt mot sådana tjejer och nyttja stigmatiserade och kränkande termer för att beskriva dem. Jag har svårt att se vad det kan ge för positiv utkomst och jag förväntar mig att TS kan reda ut det.


Jag menar mest att det är synd om tjejerna som inte har ngn självrespekt...
Citera
2009-11-16, 09:28
  #7
Medlem
kan väl vara attm, som min sambo uttryckte det "roligare att leva med en brud som KAN knulla och som vet vad hon gillar än en tjeje som varit med få och knappt förstått vad sex går ut på".

Kan du inte med att tjejer har lika stor sexdrift som män, och att vissa väljer att bejaka den så borde du nog söka problemet i dig själv.
Citera
2009-11-16, 09:30
  #8
Avstängd
Sofiaskims avatar
Fast deras betende gör att man blir äcklad..
Citera
2009-11-16, 09:31
  #9
Avstängd
Sofiaskims avatar
man behöver inte utöva sex bara för att man har hög sexualdrift
Citera
2009-11-16, 09:35
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiaskim
Jag menar mest att det är synd om tjejerna som inte har ngn självrespekt...
Hjälper du dem genom att tala nedsättande om dem eller vad uppnår du med det? Vad betyder förresten "xd"?
Citera
2009-11-16, 09:40
  #11
Medlem
soapmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiaskim
Fast deras betende gör att man blir äcklad..

Ganska säker på att ditt utseende äcklar dom med. ^.^
Citera
2009-11-16, 09:43
  #12
Medlem
xCCCPxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiaskim
Säg om ni vill att det beror på att kvinnan i fråga älskar sex, men det handlar fan inte om det när man ligger runt på ett vulgärt sätt xD


Frågan är då om fröken enbart idkar älgskog ytterst spartanskt och sällan på ett propert sätt?

Vem bryr sig om tjejer som gillar att öva på att bli gravida, fast i själv verket kanske de egentligen är experter på att just inte bli det (gravida). Utan vill bara ha ett ligg, nu pratar jag förvisso om de fåtal tjejer som lever singel och "knullar runt". En titel en snubben aldrig skulle få, eftersom han är kille/man. Så mycket för solidariskt synsätt på könsrollerna, gubbeliten har verkligen präglat in i Svenne-banan att om en tjej är singel och knullar är hon en slampa. Hellre än slampa än en klosternunna som inte ens vet vad en orgasm är.


PS
Låter som om TS har fattat tycke för någon som befinner sig i en relation med en slampa.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback