Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-11-13, 13:12
  #1
Medlem
Tjena, har råkat outa mitt andra flashback konto så var tvungen att göra ett nytt. Ska från och med nu bara använda detta och inaktivera det andra

Det är såhär att jag har en flickvän sen ca 1 år tillbaka som det socialt fungerar kanon med trots att sexet är katastrofalt. Hon kör döda fisken och har verkligen inte en aning om vad hon gör i sängen när hon väl försöker något. Har försökt visa och säga till henne men blir ingen bättring utav det. Det värsta är väl att hon tror att hon e grym i sängen.

I början så var det väl helt ok, då var hon jävligt tight hade jag det skönt trots att jag fick sköta allt. Hon började oftast även blöda och hade ont under sexet. Men nu verkar det som idioten har försökt töja ut sig själv för de gjorde ont, när jag kom hem igen efter varit iväg 1 vecka så var hon så slapp att jag fick fejka magont för att bryta, jag kunde verkligen inte komma och ville inte förnedra henne. Har haft problem med det sen dess, och nej hon tar tyvärr inte den i 2an eller har någon jävla kunskap hur man suger en kuk. (Hon slickar bara på ollonet, jävla kattunge-style, och vägrar försöka ta den mer än 2 cm in i munnen hur mycket jag än försökt förklara och visa henne)

För drygt 2 månader sen fick jag nog och kände att jag var tvungen att uppfylla mina sexbehov. Letade upp en brud i samband med att jag började på högskolan som jag har haft som kk sedan dess. Det sexet är verkligen outstanding. Hon kör DP, hon sväljer, hon tar den i 2an och kan lita på att hon inte säger något till 100% då hon själv är i likadan sits som mig med sin pojkvän.

Denna otrohets affär har dock lett till att jag kanske har haft sex med min flickvän 2 gånger sen dess, vilket har fått henne att undra då jag alltid kommer med undanflykter varje gång hon försöker.

Hon har problem med sitt självförtroende när hon är med mig pga att vi inte haft sex så tror hon att jag tycker hon är osexig, så har inte velat sänka henne ännu mer.

Kan jag säga till min flickvän att börja med knip övningar eller förbereda sig att plåstra om röven för jag måste uppfylla mina behov? Har dock varit så dum att jag sagt till henne, då hon frågat, att vårt sex är bra.

Så, är det omöjligt att få en tjej att bli bättre i sängen när man inte lyckats på snart ett år? Hur?

Jag är 21 hon är 19 för övrigt, kommer även antagligen bara få svaret att försöka snacka med henne och visa henne. Men det har jag fan gjort och får ingen respons på det! Har alltid kunnat dressera mina förgående flickvänner till att uppfylla mina behov i sängen, lackar att det inte går nu...

Tips någon?
Citera
2009-11-13, 13:15
  #2
Medlem
Hr.Johanssons avatar
Jag hade gjort slut.
Det kommer att ske förr eller senare ändå, om hon är så himla dålig i sängen.
Citera
2009-11-13, 13:15
  #3
Medlem
Carl Serungs avatar
Ditt användarnamn säger allt.
Citera
2009-11-13, 13:18
  #4
Medlem
Knasibass avatar
TS, du låter som ett riktigt asshole

Gör slut är mitt tips.
Citera
2009-11-13, 13:20
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasibas
TS, du låter som ett riktigt asshole

Gör slut är mitt tips.

ahahahhaha!!
Citera
2009-11-13, 13:21
  #6
Medlem
Dr_Dollars avatar
TS...du låter som ett äkta Asshole!

Gör slut är mitt tips!
Citera
2009-11-13, 13:25
  #7
Medlem
Typoopies avatar
HAHAHA! TS, du är rolig du Varför är du tillsammans med henne? Hon låter mer som slit och släng. Plus att hon inte tar den i 2an
Citera
2009-11-13, 13:44
  #8
Medlem
Cyones avatar
Det är öppenbart att hon inte går igång på dig eller är hon asexuell
Citera
2009-11-13, 13:46
  #9
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockizen
Så, är det omöjligt att få en tjej att bli bättre i sängen när man inte lyckats på snart ett år? Hur?
Kolla om du han någon kompis som kan få provknulla din tjej.
Någon som vet hur man gör
Citera
2009-11-13, 13:48
  #10
Medlem
Hr.Johanssons avatar
Tror du inte att hon har en KK (neger?)?
Verkar ju lite misstänkt att hålet är uttöjt när varit borta en vecka.
Citera
2009-11-13, 13:54
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockizen
T Hon kör DP, hon sväljer

Double Penetration?.. kör du tag team eller?
Citera
2009-11-13, 13:59
  #12
Medlem
DP! wowsa din kk är sannerligen en riktiga slyna.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback