2024-07-15, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Pannie vs Karol rosa den 10aug
Har för dålig koll på Karol Rosa men är det någon med hyfsad brottning så torskar Pannie. Hennes striking är fin men mot brottare och dessutom sådana med bra grappling så blir det pisk.

Konstigt nog då jag har för mig att Pannie började med Shootfighting direkt som väldigt ung (föregångaren till amatör MMA) och jag är så jävla gammal så jag såg hennes första Shootfightingmatcher på Youtube samt även hennes medverkan på Shootfighting SM så rent logiskt så borde hon vara mer allround än vad hon är.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2024-07-15 kl. 23:08.
Citera
2024-07-15, 23:05
Medlem
Citat:
Antingen en Bones hög på koks o full igen och gick loss på twitter..
Skrev först han fick halva fingret avslutet på flygplatsen, för sen radera skiten för sen gå loss där man inte fattar nåt
Jag såg det där också så hög på kocks är nog ingen högoddsare direkt 🤣
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2024-07-15 kl. 23:12.
Citera
2024-07-15, 23:07
Medlem
Citat:
Redan nästa vecka är det ännu en main med kvinnor, Lemos vs Janoroba
Lemos är hyfsat elak så jag tror hon tar hem det om jag måste tippa utgången på den. Inte elakare än Andrade dock när hon drog en stående armtriangel på Lemos mot buren. Det var både elakt och snyggt.
Citera
2024-07-16, 09:36
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Har för dålig koll på Karol Rosa men är det någon med hyfsad brottning så torskar Pannie. Hennes striking är fin men mot brottare och dessutom sådana med bra grappling så blir det pisk.

Rosa är hon som nästan blev avslutad av Länsberg, 10-8 till Länsberg i den första ronden men vann de resterande två ronderna med grappling, alla domare tyckte inte att första ronden var 10-8 så Rosa fick domslutet.

Rosa är den typiska brassen, BJJ-bakgrund sen lagt till thaiboxning på det. Tror inte hon har något särskilt som skulle vara ett hot mot Pannie, tror det bästa Rosa kan göra är att spamma lowkicks. Grapplingmässigt finns det väl en chans att Pannie kan neutralisera Rosa men också lämna en lucka och bli avslutad men det känns som en väldigt liten chans. Det lär bara hända om Pannie låter matchen äga rum på backen.

Citat:
Konstigt nog då jag har för mig att Pannie började med Shootfighting direkt som väldigt ung (föregångaren till amatör MMA) och jag är så jävla gammal så jag såg hennes första Shootfightingmatcher på Youtube samt även hennes medverkan på Shootfighting SM så rent logiskt så borde hon vara mer allround än vad hon är.

Boxningsbakgrund har hon, shootfighting och ändå hyfsat allround men samtidigt alltid varit en striker med boxningsbakgrund. Tyvärr dock poängplockarboxning istället för en knockoutmaskin.

Har coachat och gått matcher på samma shootfightgalor där hon varit. Nu kände jag mig gammal.
Citera
2024-07-16, 10:29
Medlem
Citat:
Jag såg det där också så hög på kocks är nog ingen högoddsare direkt 🤣
Och nu är han åtalad och riskerar fängelse haha
Citera
2024-07-16, 10:32
Medlem
Citat:
Och nu är han åtalad och riskerar fängelse haha
Haha vad fan har han ställt till med nu ? Jag såg den där tweeten men sen så har jag inte hört mer 🤣
Citera
2024-07-16, 10:37
Medlem
Citat:
Haha vad fan har han ställt till med nu ? Jag såg den där tweeten men sen så har jag inte hört mer 🤣
Kom du ihåg när han hota och tog tag i dopingtestaren i sitt hem...
Citera
2024-07-16, 10:45
Medlem
Citat:
Kom du ihåg när han hota och tog tag i dopingtestaren i sitt hem...
Ahh är det något liknande 🤣
Citera
2024-07-16, 10:53
Medlem
Citat:
Ahh är det något liknande 🤣
Yeah ,2 ggr som fattar de..och dessa agenter som dopingtestar fighters klassas som "People of the law"typ..Du petar inte ens på dessa
Senast redigerad av drhasch81 2024-07-16 kl. 10:56.
Citera
2024-07-16, 10:56
Medlem
Citat:
Yeah ,2 ggr som fattar de..
Varför gör han inte bara som Nate Diaz gjorde sist när USADA var där och tog blodprov dvs tänder upp en fet jolle och börjar att puffa på för att retas 🤣

Nate har väl sitt knark på recept om jag inte minns galet.
Citera
2024-07-17, 06:52
Medlem
Khamzat begär titelfight när han återkommer, troligen Abu dhabi galan....kan nog helt glömma en titelfight..
Citera
2024-07-17, 12:49
Medlem
Syljens avatar
Jon Jones är Gud och lite mer,Fuck up men han förblir den bästa som nånsing klivit in i oktagonen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in