Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-09, 22:07
  #1705
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffarn
I mma hour igår berättade ariel att ufc jagar GSP för UFC 200.

Jag personligen tro inte at GSP kommer fajtas igen, för mycket dispyter med dana samt att han inte behöver bevisa något och han behöver inte oroa sig över pengar. vad tror ni ?
Nja, jag lutar nog också mot att han inte kommer fightas igen. Skulle inte alls bli förvånad om han gör det dock. Att Hendricks fick spö nu är ju en riktigt bra sak för GSP, då det var i särklass den sämsta matchupen för han imo, om man bortser från Rory dvs. Även om Condit är en av mina absoluta favoriter så tror jag GSP spöar han igen tyvärr, samma sak gäller Thompson också. Och mot Lawler och Woodley känns det som att det kan gå lite hur som helst. Så hans möjligheter att bygga på sitt legacy som WW GOAT och även bli ännu mer relevant i GOAT diskussionerna finns där. Sen är det nog inga små summor UFC försöker locka han med.
__________________
Senast redigerad av Dirty. 2016-02-09 kl. 22:11.
Citera
2016-02-10, 20:41
  #1706
Medlem
Tänkte först att det klart inte var kul för honom mot slutet så tråkigt som han fightades.

Men förstår GSP. Jobbigt med all press hela tiden.

Man får ta hans berättelse med en nypa salt. När man pratar om sig själv så är det aldrig 100% sanning.
Citera
2016-02-10, 21:15
  #1707
Medlem
GSP hade väl blivit däckad av Wonderboy? om han inte lyckas grinda dock han är ju bättre på det än Hendricks för han har inte knockout power som hendricks..
Citera
2016-02-10, 22:06
  #1708
Medlem
mmas avatar
http://mmajunkie.com/2016/02/with-cm...delayed-again#

Citat:
The long-awaited UFC debut of Phil “CM Punk” Brooks is going to have to wait a little longer.

The former WWE star and MMA newcomer today told MMAFighting.com he’s slated for back surgery today to correct a herniated disc. He reportedly expected a four- to six-month recovery and hopes to fight by year’s end.
Citera
2016-02-10, 22:14
  #1709
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamie_L
Georges St-Pierre explains in detail why he left the UFC





http://www.foxsports.com/ufc/story/u...the-ufc-020916


jag vet inte vad man ska säga om artikeln, känns inte som något man inte har hört förut . jag personligen tror inte han kommer tillbaka, varför riskera sitt arv som man byggt upp? om pressen var stor förut,vad tror han då pressen kommer vara om han hypotetiskt skulle komma tillbaka. nej han har gjort sin sista match tror jag, tror inte ens jag skulle vilja se han igen.
Citera
2016-02-10, 22:16
  #1710
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
http://mmajunkie.com/2016/02/with-cm...delayed-again#

Tror ufc börjar bli skitnödiga nu, alla storanamn antingen bokade eller skadade, ufc 200 ser ut att bli ett svagt kort sålänge inte mcgregor fixar en vinst mot dosanjos och kan vara en av main event på ett titelförsvar i 155 mot cerrone om han nu fixar matchen mot cowboy.
Citera
2016-02-10, 22:18
  #1711
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffarn
Tror ufc börjar bli skitnödiga nu, alla storanamn antingen bokade eller skadade, ufc 200 ser ut att bli ett svagt kort

Ja det ser faktiskt inte så ljust ut inför 200, men CM skulle nog iaf inte vara en av dom största fighterna på det cardet, kanske första fighten ut på main, eller avslutar prelims.

Tro vad GSP blivit erbjudet? Vore intressant att veta.
Citera
2016-02-11, 13:12
  #1712
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Ja det ser faktiskt inte så ljust ut inför 200, men CM skulle nog iaf inte vara en av dom största fighterna på det cardet, kanske första fighten ut på main, eller avslutar prelims.

Tro vad GSP blivit erbjudet? Vore intressant att veta.
Jo då, det är soligt med ett par moln som kanske blåser bort. WW-bältet med Lawler mot någon, Conor lär vilja försvara något bälte (vem vet han kanske sitter på 2 stycken då). Vinnaren av Jon Jones och Cormier lär vilja ställa upp och försvara sitt bälte, om deras kroppar orkar med det. Nu har de inte något datum planerat för HW-bältet, men det ryktas om 14 maj, vilket låter som lite för nära inpå UFC 200, men man vet aldrig. Dessutom så finns möjligheten att Weidman blir skadad inför UFC 199, vilket gör att man kan ersätta honom med Silva (om han vinner), och därmed köra "Silva vs Rockhold" på UFC 200. Annars kanske man tar en ny risk med Holly Holm (eller Tate) och ger henne en ny motståndare innan Rousey kommer tillbaka.
__________________
Senast redigerad av Jamie_L 2016-02-11 kl. 13:21.
Citera
2016-02-12, 07:10
  #1713
Medlem
jirlows avatar
kevin randleman död 44 år gammal.

http://www.bloodyelbow.com/2016/2/11...randleman-dead
Citera
2016-02-14, 01:51
  #1714
Medlem
http://bleacherreport.com/articles/2...ing-on-purpose


Ja tack... Rumble i HW.. fyfan man tyckte JDS var farlig stående Rumble hade slaktat folk.. Han ser så stel ut när han går runt där med bred stance sen lägger han iväg head kicks och bomber
Citera
2016-02-14, 11:59
  #1715
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
http://bleacherreport.com/articles/2...ing-on-purpose


Ja tack... Rumble i HW.. fyfan man tyckte JDS var farlig stående Rumble hade slaktat folk.. Han ser så stel ut när han går runt där med bred stance sen lägger han iväg head kicks och bomber

Hade varit underbart att se Rumble i HW. För många dinosaurier där som bara möter varandra. Tror HW skulle se mycket bättre ut med fighters utan så många år i buren som de har nu.

Rumble är väl lite av en nutidens kevin randleman. Fast Randleman var nog aldrig lika bra som Rumble. Men jag ser stora likheter mellan dem.
Citera
2016-02-14, 13:42
  #1716
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Hade varit underbart att se Rumble i HW. För många dinosaurier där som bara möter varandra. Tror HW skulle se mycket bättre ut med fighters utan så många år i buren som de har nu.

Rumble är ju ingen duvunge i varken UFC eller MMA direkt heller.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback